پرشین اپلای

ویزای دیجیتال نومد چیست ؟

ویزای دیجیتال نومد چیست ؟ 8 ماه قبل

به طرز عجیبی، همه‌گیری کووید-19 نسل جدیدی از کارآفرینان را ایجاد کرده است: کارآفرینی که آموخته است چگونه از طریق دیجیتال امرار معاش کند، لپ‌تاپ دارد و برای کار در هر مکانی مجهز است، و سبک زندگی موبایلی را پیش می‌برد. گاهی اوقات چنین فردی را کوچگرد دیجیتال می نامند - کسی که از فناوری برای کار از راه دور در حالی که دور از خانه است استفاده می کند. اکثر عشایر دیجیتال از راه دور تحت ویزای توریستی کار می کنند - که غیرقانونی است. بنابراین، بسیاری از کشورها برای فراهم کردن بستر قانونی برای کار در سفر برای خارجی ها، ویزای عشایری دیجیتال صادر می کنند. این ویزاها معمولا کوتاه مدت هستند و مسیری برای شهروندی ارائه نمی دهند، اما یک فرصت عالی برای عشایر و مشاغل آزاد هستند که می خواهند از راه دور سفر کنند و کار کنند.  در اینجا جزئیاتی در مورد این ویزاها وجود دارد که ممکن است به برخی از سوالات شما پاسخ دهد.

 

ویزای دیجیتال نومد چیست ؟

 

ویزای عشایری دیجیتال مجوزی برای کار در کشورهایی است که متقاضیان در آنجا اقامت دارند. مانند ویزای توریستی، به راحتی می توان آنها را دریافت کرد، اما علاوه بر این، اجازه اقامت طولانی تری را می دهد. ویزای دیجیتال عشایری به دارنده آن اجازه می دهد تا در طول اقامت خود در کشوری کار کنند .

 

آیا عشایر دیجیتال، ویزا نیاز دارند؟

 

تنها در صورتی نیاز به دریافت ویزای عشایری دیجیتال دارید که بیشتر از زمان مجاز با ویزای توریستی اقامت داشته باشیددر این صورت، شما باید شرایط ویزای عشایری دیجیتال را داشته باشید، که از کشوری به کشور دیگر متفاوت است، اما معمولاً شامل اثبات درآمد است.

 

من کار ریموت ندارم  اما درآمد کافی دارم  و فکر میکنم در اروپا بتوانم کار پیدا کنم. چطور میتوانم از طریق شرکت پرشین اپلای برای ویزای دیجتال نومد اقدام کنم  ؟

 

موسسه حقوقی پرشین اپلای  با همکاری شرکت های پارتنر  مستقر در مالزی, روسیه, دبی, ترکیه و ارمنستان  شرایط  اخذ مدارک استخدام  از راه دور را برای هموطنان عزیزمان فراهم کرده است و در کمتر از یک هفته تمامی مدارک مورد نیاز سفارت را فراهم می کند. همین حالا میتوانید جهت تعیین وقت مشاوره با کارشناسان پرشین اپلای تماس بگیرید یا از تقویم   یک قرار ملاقات حضوری انتخاب کنید یا در واتساپ به مشاوران موسسه پیام دهید.

در زیر میتوانید لیست کشور هایی که تا این لحظه  ویزای دیجیتال نومد ارایه میدهند  را به همراه جزییات و شرایط ویزا ببینید.

 

ویزای عشایری دیجیتال استونی

ویزای عشایری دیجیتال مجارستان

ویزای عشایری دیجیتال رومانی

همین حالا از اینجا برای تعیین وقت مشاوره اقدام کنید


همین حالا میتوانید با مشاوران ما تماس بگیرید

واتساپ message تلگرام send تماس call


chat