پرشین اپلای

ویزای عشایری دیجیتال رومانی

ویزای عشایری دیجیتال رومانی 9 ماه قبل

ویزای عشایری دیجیتال رومانی

رومانی که در جنوب شرقی اروپا واقع شده است، کشوری زیبا است - و کشوری است که به لیست کشورهایی پیوسته است که ویزای عشایری دیجیتال را به کارگران بین المللی از راه دور ارائه می دهند.

کشوری که به خاطر جنگل‌ها و اینترنت پرسرعتش معروف است، رومانی برای کسانی که می‌خواهند از راه دور کار کنند، ایده‌آل استشما به سادگی می توانید مکانی را که می خواهید کار کنید انتخاب کنید و از منظره لذت ببرید.

آیا رومانی ویزای عشایری دیجیتال دارد؟

بله، رومانی ویزای عشایری دیجیتال ارائه می دهدبا ویزای عشایری دیجیتال، شما می توانید در رومانی زندگی کنید در حالی که از راه دور برای یک کارفرما یا مشتریان ثبت شده در خارج از کشور کار می کنیدبرای واجد شرایط بودن برای درخواست ویزای نومدی دیجیتال رومانی، باید شرایط زیر را داشته باشید:

·         شما باید برای یک شرکت ثبت شده در خارج از رومانی کار کنید.

·         شما با استفاده از فناوری مخابرات کار خواهید کرد.

·         درآمد متوسط ​​3 برابر متوسط ​​حقوق ناخالص ماهانه در رومانی، حدود 3700 یورو در ماه داشته باشید.

شرایط لازم برای ویزای نومد دیجیتال رومانی

برای درخواست ویزای عشایری دیجیتال رومانی باید مدارک زیر را جمع آوری کنید:

اثبات اشتغال شما باید قرارداد کار را با یک شرکت ثبت شده در خارج از رومانی، هم نسخه اصلی و هم نسخه ترجمه شده رومانیایی ارسال کنید.

اطلاعات در مورد شرکتیک سند اصلی صادر شده توسط شرکت ثبت شده در خارج از رومانی که با آن قرارداد کاری دارید ارائه دهیداین سند باید تمام اطلاعات تماس شرکت و اطلاعات مربوط به نمایندگان قانونی آن را نشان دهد.

یک تعهد نامه شما باید نامه ای ارسال کنید که در آن دلیل اقامت خود را توضیح دهیدشما باید جزئیات قصد خود برای رفتن به رومانی و فعالیت هایی را که قصد دارید در این کشور انجام دهید را شرح دهید.

مالیات پرداخت شدهارائه یک سند ترجمه شده که بیان می کند هنگام درخواست ویزا، مالیات، عوارض و سایر کمک های اجباری را تا به امروز پرداخت کرده اید و همچنین با اعمال و حقایقی که تأثیر مالیات داشته یا داشته اند ثبت نشده است. فرار و تقلب مالیاتی

بلیط معتبر اگر قصد دارید با رانندگی به رومانی بیایید، مدرکی مبنی بر داشتن بلیت ورود به کشور، مانند تأییدیه پرواز، بلیط قطار یا اتوبوس، یا گواهینامه رانندگی.

اثبات تمکن مالی کافی شما باید ثابت کنید که درآمد ماهانه حدود 3700 یورو داریدبرای اثبات درآمد خود باید صورتحساب های بانکی را برای شش ماه گذشته ارسال کنیداین مبلغ باید حداقل سه برابر میانگین حقوق ناخالص ماهانه در رومانی برای 6 ماه گذشته قبل از تاریخ ارائه درخواست ویزا و برای کل دوره تحت پوشش ویزا باشد.

گواهی بیمه سلامتشما باید بیمه درمانی معتبر برای کل اقامت خود با حداقل 30000 یورو پوشش داشته باشید.

سابقه کیفری پاکمی توانید گواهی خود را در ایستگاه پلیس یا اداره محلی دریافت کنیداین گواهی باید به صورت آپستیل یا بیش از حد قانونی باشد و به رومانیایی ترجمه شود.

مدرک اقامتشما باید با ارائه یک قرارداد اجاره یا هر مدرک دیگری ثابت کنید که در رومانی جایی برای اقامت دارید.

مدارک اضافی را که ممکن است درخواست کنند به مقامات ذیصلاح رومانیایی ارائه دهید.

 

چگونه برای ویزای عشایری دیجیتال برای رومانی اقدام کنیم؟

برای درخواست ویزای عشایری دیجیتال رومانی باید مراحل زیر را دنبال کنید:

یک حساب کاربری آنلاین ایجاد کنیدبرای ایجاد حساب کاربری و درخواست آنلاین در پلتفرم رومانیایی eVisa باید یک آدرس ایمیل معتبر داشته باشید .

مدارک مورد نیاز را آماده کنیدبرای درخواست موفقیت آمیز برای ویزای عشایری دیجیتال رومانی، باید تمام مدارک مورد نیاز ذکر شده در بالا را جمع آوری کنید.

برای ویزا اقدام کنیدشما می توانید با ارائه اطلاعات مورد نیاز و پرداخت هزینه ها، به صورت آنلاین در پلت فرم الکترونیکی وزارت امور خارجه اقدام کنید.

منتظر پاسخ باشید درخواست شما تا حدود دو هفته دیگر تایید خواهد شد.

 

چگونه برای ویزای نومد دیجیتال رومانی برای اجازه اقامت اقدام کنیم؟

پس از ورود به رومانی، باید برای اجازه اقامت از دفتر محلی اداره بازرسی کل مهاجرت درخواست دهیدمدارک مورد نیاز برای اجازه اقامت رومانی برای اشتغال عبارتند از:

·         فرم درخواست اجازه اقامت

·         اصل پاسپورت و فتوکپی

·         مدارک اقامت در رومانی هم اصل و هم کپی سند.

·         قرارداد کار شما

·         مدارکی مبنی بر حقوق شما

·         گواهی پزشکی صادر شده توسط هر موسسه بهداشتی دولتی یا خصوصی که ثابت کند شما با داشتن هیچ گونه بیماری خطری برای مردم ندارید.

·         مدرکی که شما هزینه اجازه اقامت را پرداخت کرده اید.

می توانید درخواست آنلاین خود را اینجا ارسال کنید

درخواست اجازه اقامت رومانی ظرف یک ماه پس از ارسال شما بررسی می شود.

چه مدت طول می کشد تا ویزای عشایری دیجیتال رومانی انجام شود؟

حدود دو هفته طول می کشد تا ویزای عشایری دیجیتال رومانی شما پردازش شودبا این حال، زمان رسیدگی به سفارتی که در آن درخواست داده اید و تعداد درخواست هایی که دریافت می کنند بستگی دارد.

اعتبار ویزای عشایری دیجیتال رومانی

ویزای دیجیتال عشایری رومانی یک سال اعتبار داردتا زمانی که شرایط اولیه را داشته باشید می توانید برای تمدید ویزای عشایری اقدام کنیدویزای دیجیتالی عشایری رومانی پس از آن یک سال دیگر معتبر خواهد بود.

آیا رومانی سرعت اینترنت خوبی دارد؟

رومانی یک اتصال اینترنتی عالی دارداین یکی از سریع ترین سرعت اینترنت در اروپا استبه عنوان یک عشایر دیجیتال در رومانی، لازم نیست نگران این باشید که آیا یک اتصال اینترنتی خوب پیدا خواهید کرد یا خیر.

آیا رومانی برای عشایر دیجیتال ارزان است؟

رومانی کشوری ارزان است که به دلیل قیمت های مقرون به صرفه می توانید در آن زندگی راحت داشته باشیددر زیر می توانید لیستی از قیمت هایی که پس از شروع زندگی در رومانی پیدا می کنید را بیابید:

 چرا رومانی انتخاب خوبی برای عشایر دیجیتال است؟

در صورت دریافت ویزای عشایری دیجیتال رومانی، می توانید از مزایای زیر بهره مند شوید:

اتصال اینترنترومانی یکی از سریع ترین سرعت های اینترنت در جهان را دارد که برای شما به عنوان یک کارگر از راه دور مناسب است.

آب و هوااگر دوست دارید از هر چهار فصل در طول سال لذت ببرید، رومانی برای شما ایده آل خواهد بود.

می توانید از نقاط زیبای رومانی مانند قلعه بران، پیاتا ماره، قلعه کوروین، تارگو جیو و غیره دیدن کنید.

هنگام اقامت در رومانی به عنوان یک عشایر دیجیتال، می توانید از غذاهای اصیل رومانیایی مانند نان شیرین، پاپاناسی، سالاد گوشت گاو، سارماله، آلیونچی و غیره لذت ببرید.

بسیاری از مردم در رومانی به انگلیسی صحبت می کنند، بنابراین اگر رومانیایی بلد نباشید خوب خواهید بودبه راحتی می توانید با مردم ارتباط برقرار کنید و دوست پیدا کنید.

فضاهای کار مشترک از آنجایی که از راه دور کار می کنید، می توانید در یکی از بسیاری از فضاهای کاری واقع در شهرهای زیبای رومانی کار کنید.

 

بهترین مکان ها برای کوچ دیجیتال بودن در رومانی

از اینترنت سریع گرفته تا قیمت های ارزان، رومانی همه چیزهایی را که به عنوان یک عشایر دیجیتال نیاز دارید ارائه می دهددر زیر می توانید لیستی از بهترین شهرها برای عشایر دیجیتال را مشاهده کنید:

بخارست پایتخت رومانی، که به «پاریس کوچک» نیز معروف است، با توجه به فضاهای کاری کاربردی آن، به عنوان یک مرکز دیجیتال شناخته می‌شود، جایی که می‌توانید از انرژی، شلوغی و شلوغی خوبی که شهر را احاطه کرده است، لذت ببرید.

براشوف این شهر قبلا با نام ترانسیلوانیا شناخته می شد و ترکیبی از فرهنگ های مختلف استمی‌توانید از کوه‌های زیبای کارپات، قلعه‌های قدیمی و فضای کلی جذابی که براسوف را فرا گرفته است لذت ببرید.

تیمیشوآرا حال و هوای شهر قدیمی، رنگ‌های زنده، و ساختمان‌های جذاب تیمیشوآرا، مردم را از سراسر جهان جذب می‌کندبه عنوان یک عشایر دیجیتال، می توانید در فضاهای کاری و کافی شاپ های مختلف کار پسند این شهر کار کنید.

کلوژ ناپوکا علاوه بر جاذبه‌های تاریخی که زیبایی این شهر را افزایش می‌دهد، کلوژ ناپوکا به خاطر عشق مردمش به قهوه مشهور استمی توانید چندین کافی شاپ برای کار از راه دور پیدا کنید.

کنستانتا کنستانتا واقع در سواحل دریای سیاه، برای کسانی که دوست دارند به ساحل بروند، ایده آل استاین شهر از نظر تاریخی غنی است و با قدم زدن در خیابان های آن می توانید آن را احساس کنید.

 

فضاهای همکاری برای عشایر دیجیتال در رومانی

شما می توانید از راه دور در فضاهای همکاری زیر در رومانی کار کنید:

·         Impact Hub Bucharest – Universitate

·         Hotspot Workhub

·         کامانز رومانا

·         aSpace Floreasca

·         فلش دفتر راه حل

·         TechHub بخارست

·         دمیسول

·         MugHub

·         Xponential ترانسیلوانیا

·         Cowork Timişoara – The Garden




موسسه حقوقی پرشین اپلای  با همکاری شرکت های پارتنر  مستقر در مالزی, روسیه, دبی, ترکیه و ارمنستان  شرایط  اخذ مدارک استخدام  از راه دور را برای هموطنان عزیزمان فراهم کرده است و در کمتر از یک هفته تمامی مدارک مورد نیاز سفارت را فراهم می کند. همین حالا میتوانید جهت تعیین وقت مشاوره با کارشناسان پرشین اپلای تماس بگیرید یا از تقویم   یک قرار ملاقات حضوری انتخاب کنید یا در واتساپ به مشاوران موسسه پیام دهید.

همین حالا از اینجا برای تعیین وقت مشاوره اقدام کنید


همین حالا میتوانید با مشاوران ما تماس بگیرید

واتساپ message تلگرام send تماس call


chat