پرشین اپلای

ویزای عشایر دیجیتال در کشور استونی

ویزای عشایر دیجیتال در کشور اس 9 ماه قبل

ویزای عشایری دیجیتال استونی

استونی برای مدت طولانی به عنوان یک کشور دیجیتال شناخته شده است و برای اولین بار در سال 2005 یک سیستم رای گیری آنلاین ایجاد کرده است.

 

آیا استونی ویزای عشایری دیجیتال دارد؟

بله، استونی ویزای عشایری دیجیتال دارد که به شما امکان می دهد برای هر کارفرمایی که در خارج از استونی ثبت نام کرده است، از راه دور کار کنید.

 

مدت اقامت ویزای  عشایر دیجیتال استونی

استونی دو نوع ویزای دیجیتال عشایری ارائه می دهد. بسته به مدت اقامت خود می توانید انتخاب کنید که کدام را دریافت کنید. دو نوع ویزای دیجیتال عشایری استونی عبارتند از:

ویزای کوچ دیجیتال نوع C استونی. این یک ویزای کوتاه مدت است که به شما امکان می دهد تا 90 روز با ویزای عشایری دیجیتال نوع C بمانید.

ویزای عشایری دیجیتال نوع D استونی. این یک ویزای طولانی مدت است که به شما اجازه می دهد تا یک سال به عنوان یک کوچ دیجیتال در استونی بمانید.

 

الزامات ویزای عشایری دیجیتال استونی

برای واجد شرایط بودن برای ویزای عشایری دیجیتال استونی، باید شرایط زیر را برآورده کنید.

         شما باید بالای 18 سال سن داشته باشید.

         می توانید با استفاده از فناوری مخابراتی از راه دور کار کنید.

         شما با یک شرکت ثبت شده در خارج از استونی قرارداد کار دارید.

         باید ثابت کنید که یک فریلنسر یا یک عشایر دیجیتال هستید.

         باید ثابت کنید که تمکن مالی کافی دارید. شما باید حداقل 3504 یورو حقوق ماهانه داشته باشید.

 

مدارک مورد نیاز ویزای عشایری دیجیتال استونی

برای درخواست ویزای دیجیتال عشایری استونی به مدارک زیر نیاز دارید:

         گذرنامه معتبر. شما باید پاسپورتی ارسال کنید که حداقل سه ماه پس از تاریخ بازگشت اعتبار داشته باشد. باید دو صفحه خالی داشته باشد.

         فرم درخواست. شما باید فرم درخواست را به صورت آنلاین پر کنید. پس از تکمیل آن، باید آن را چاپ کرده و امضا کنید.

         دو قطعه عکس به اندازه پاسپورت. تصویر دیجیتالی ویزای عشایری استونی باید معیارهای عکس ویزای شینگن را داشته باشد.

         قرارداد کاری. شما باید ثابت کنید که با یک کارفرمای ثبت شده در خارج از استونی قرارداد دارید.

         نامه ای از کارفرمای شما. شما باید نامه ای از کارفرمای خود ارسال کنید که در آن قید شده باشد که می خواهید از راه دور کار کنید.

         اثبات تمکن مالی کافی. صورت حساب بانکی باید در شش ماه گذشته صادر شود. این باید ثابت کند که شما توانایی مالی کافی برای حمایت از خود در طول اقامت خود در استونی دارید.

         مدرک اقامت. شما باید ثابت کنید که در استونی محل اقامت پیدا کرده اید. شما می توانید یک قرارداد اجاره یا هر نوع رزرو ارسال کنید.

         گواهی بیمه درمانی. شما باید بیمه درمانی معتبری داشته باشید که برای کل مدت اقامت شما معتبر باشد و دارای پوشش 30000 یورویی باشد.

 

چگونه برای ویزای عشایری دیجیتال برای استونی اقدام کنیم؟

شما می توانید برای ویزای عشایری دیجیتال استونی به سه روش درخواست دهید:

1.      می توانید در سفارت استونی درخواست دهید. شما باید با نزدیکترین سفارت استونی وقت بگیرید (اینجا را بررسی کنید) و تمام مدارک مورد نیاز را ارسال کنید.

2.      می توانید در دفتر پلیس و گارد مرزی در استونی درخواست دهید. اگر برای ورود به استونی نیازی به ویزای شینگن ندارید، می توانید بدون ویزا وارد شده و درخواست خود را به همراه کلیه مدارک مورد نیاز مستقیماً به پلیس و گارد مرزی استونی ارسال کنید.

3.      می توانید در دفتر VFS درخواست دهید. همچنین می توانید درخواست خود را در یک دفتر VFS ارسال کنید که حق رسیدگی به درخواست های دیجیتالی ویزای عشایری برای دولت استونی (ایالات متحده آمریکا، کانادا، استرالیا، ژاپن و اوکراین) را دارد.

پس از تایید درخواست شما، می توانید وارد استونی شوید و برای دریافت کارت اقامت الکترونیکی در اداره پلیس و گارد مرزی استونی اقدام کنید. می توانید برنامه را به صورت آنلاین از طریق وب سایت EPBG شروع کنید. با این کارت می توانید به محیط تجاری اتحادیه اروپا دسترسی داشته باشید و از خدمات الکترونیک عمومی استفاده کنید.

 

مزایای ویزای عشایری دیجیتال استونی

در صورت دریافت ویزای عشایری دیجیتال استونی، از مزایایی برخوردار خواهید بود:

         اتصال به اینترنت خوب. از آنجایی که قصد دارید به عنوان یک عشایر دیجیتال در استونی کار کنید، به یک اتصال اینترنتی خوب نیاز دارید و این کشور دقیقاً این را به شما ارائه می دهد.

         آب و هوای استونی معتدل است و تابستان های گرم و زمستان های نسبتا سرد دارد.

         می توانید به منطقه شنگن سفر کنید. ویزای دیجیتال عشایری استونی به شما امکان می دهد آزادانه در هر یک از کشورهای شنگن سفر کنید. با این حال، شما می توانید در یک دوره شش ماهه فقط برای سه ماه در یک کشور شینگن بمانید.

         با ویزای عشایری دیجیتال استونی در 183 روز اول مجبور نیستید مالیات بپردازید.

         هزینه های زندگی مقرون به صرفه. استونی بسته به سبک زندگی شما نسبتاً ارزان است.

         زبان. اکثر مردم استونی می توانند بیش از یک زبان صحبت کنند، و این کار را برای شما آسان می کند، به خصوص که بیشتر آنها انگلیسی صحبت می کنند.

         محیط تمیز. استونی از جمله کشورهای دوستدار محیط زیست است. نیمی از کشور پوشیده از جنگل است و مردم آنجا بازیافت را جدی می گیرند.

         یک کشور دیجیتالی شده. استونی برای مدت طولانی یک کشور دیجیتالی شده است. شما می توانید از بسیاری از چیزهای خود به صورت آنلاین مراقبت کنید.

         کشور امن. استونی کشوری امن برای زندگی در نظر گرفته می شود زیرا میزان جرم و جنایت پایین است.

         از جواهرات استونیایی لذت ببرید. استونی کشور زیبایی است و در حین کار می توانید از مکان های مختلفی دیدن کنید

         ng به عنوان یک عشایر دیجیتال. می توانید از پارک ملی Soomaa، قلعه های Rakvere و Narva، جزیره Hiiumaa، پارک ملی Lahemaa و غیره دیدن کنید.

 

هزینه ویزای عشایری دیجیتال استونی چقدر است؟

هزینه های ویزای دیجیتال عشایری استونی عبارتند از:

80 یورو برای ویزای نوع C.

100 یورو برای ویزای نوع D.

 

چه مدت طول می کشد تا ویزای عشایری دیجیتال استونی پردازش شود؟

ویزای دیجیتال عشایری استونی معمولا دو هفته یا یک ماه طول می کشد. با این حال، ممکن است دو ماه طول بکشد تا ویزای عشایری دیجیتال شما پردازش شود.

 

آیا می توانم اعضای خانواده ام را بیاورم؟

شما می توانید اعضای خانواده خود را با ویزای عشایری دیجیتال استونی به استونی بیاورید. اعضای خانواده ای که می توانید با خود به استونی بیاورید عبارتند از:

         همسر شما.

         فرزند شما که زیر 18 سال سن دارد.

         فرزند بالغ شما که به دلایل مالی یا پزشکی به شما وابسته است.

دقیقاً مانند شما، اعضای نزدیک خانواده شما می توانند یک سال بمانند.

 

اعتبار ویزای عشایری دیجیتال استونی

ویزای عشایری دیجیتال استونی با اقامت طولانی مدت یک سال اعتبار دارد. ویزای کوتاه مدت برای عشایر دیجیتال در استونی به مدت 90 روز معتبر است. شما نمی توانید ویزای عشایری دیجیتال استونی خود را تمدید کنید. اما، زمانی که در استونی هستید، می توانید برای یک ویزای دیجیتالی دیگر برای عشایر اقدام کنید.

 

مالیات برای عشایر دیجیتال در استونی

اگر کمتر از 183 روز با ویزای عشایری دیجیتال در استونی بمانید، نیازی به پرداخت مالیات ندارید. با این حال، پس از 183 روز متوالی، به دلیل اینکه مقیم مالیاتی در نظر گرفته می شوید، مشمول مالیات می شوید. بدهی مالیاتی در استونی را می توان به دلیل مالیات هایی که در کشور خود می پردازید کاهش داد. این بستگی به این دارد که آیا کشور شما دارای معاهده مالیاتی با استونی است یا خیر.

 

بهترین شهرهای استونی برای عشایر دیجیتال کدامند؟

در زیر می توانید شهرهایی را که برای کارگران از راه دور در استونی مناسب هستند، بیابید:

تالین  پایتخت استونی برای کارگران از راه دور ایده آل است زیرا سرعت اینترنت بسیار عالی است و مکان های کار مشترک زیادی وجود دارد.

تارتو  این شهر مقرون به صرفه است و حال و هوای خاصی دارد. از میدان تالار شهر و شهر قدیمی لذت ببرید و با منظره ای زیبا کار کنید.

پرنو  شهر قرون وسطایی پارنو سواحل شنی دارد که می توانید پس از اتمام برنامه کاری خود به پیاده روی یا دوچرخه سواری بروید.

Saaremaa شما می توانید در فضاهای کاری بزرگ ترین جزیره در استونی کار کنید. Saaremaa، در حالی که از سواحل چشمگیر و روستاهای سنتی لذت می برد.



موسسه حقوقی پرشین اپلای  با همکاری شرکت های پارتنر  مستقر در مالزی, روسیه, دبی, ترکیه و ارمنستان  شرایط  اخذ مدارک استخدام  از راه دور را برای هموطنان عزیزمان فراهم کرده است و در کمتر از یک هفته تمامی مدارک مورد نیاز سفارت را فراهم می کند. همین حالا میتوانید جهت تعیین وقت مشاوره با کارشناسان پرشین اپلای تماس بگیرید یا از تقویم   یک قرار ملاقات حضوری انتخاب کنید یا در واتساپ به مشاوران موسسه پیام دهید.




همین حالا از اینجا برای تعیین وقت مشاوره اقدام کنید


همین حالا میتوانید با مشاوران ما تماس بگیرید

واتساپ message تلگرام send تماس call


chat