پرشین اپلای

زمان پذیرش برنامه اسپانسرشیپ والدین کانادا اعلام شد

زمان پذیرش برنامه اسپانسرشیپ و 2 سال قبل
المیرا وفادار المیرا وفادار - کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات

زمان پذیرش برنامه اسپانسرشیپ والدین کانادا اعلام شد

پذیرش پرونده های اسپانسرشیپ والدین و پدربزرگ و مادر بزرگ در سال 2021

برنامه اسپانسرشیپ والدین، پدربزرگ و مادر بزرگ یک برنامه مهاجرت فدرالی برای کانادایی است که بی نظیر در جهان است. این برنامه فرصت این که خانواده ها در کنار هم باشند را به آنها می دهد. کانادا معتقد است حضور اعضای خانواده در کانادا نقش مهمی در جذب و حفظ مهاجران به کانادا دارد.

با توجه به موفقیت برنامه های مهاجرت استانی در سالهای اخیر، وزیر مهاجرت مارکو مندیچینو گفت، اداره مهاجرت کانادا تعدادزیادی از پرونده های اسپانسرشیپ را درسال 2021 می پذیرد. اداره مهاجرت کانادا حداکثر 30.000 پرونده اضافی را می پذیرد و به کانادایی ها و ساکنان دائم این فرصت را می دهد تا اعضای خانواده خود را به کانادا بیاورند. این خبر در تاریخ 20 جولای 2021 برابر 29 تیرماه 1400 توسط دولت کانادا منتشر شد.

زمان بازگشایی برنامه اسپانسرشیپ والدین و پدربزرگ و مادر بزرگ در سال 2021

با توجه به انتخاب هاب رندوم که در سالهای گذشته استفاده می شد، اداره مهاجرت کانادا برای اسپانسرهای بالقوه ای که قبلا علاقه خود را در فرم اسپانسرشیپ اعلام کرده بودند دعوتنامه صادر می کند. این موضوع باعث می شود که اسپانسرها بتوانند والدین و پدربزرگ و مادربزرگ خود را به کانادا بیاورند. دعوتنامه در مدت دو هفته و از تاریخ 20 سپتامبر 2021 برابر 29 شهریور 1400 ارسال می شوند.

کسانی که از این طریق دعوتنامه دریافت می کنند، می توانند از سیستم جدید دیجیتالی دائمی ما استفاده کنند و پرونده ها را به صورت الکترونیکی ارسال کنند.  این بخشی از تعهد کانادا برای مدرن سازی سیستم مهاجرت است که مرحله ارسال پرونده را هم سرعت می بخشد.

بسیاری از خانواده های کانادایی در سال گذشته به علت کرونا مشکلات مالی زیادی داشتند. به همین علت ما برای اینکه افراد بیشتری بتوانند اقدام کنند، به اجرای یک برنامه ایجاد درآمد آسان ادامه می دهیم.

در سال مالیاتی 2020، حداقل درآمد لازم بود و میزان درآمد بدون در نظر گرفتن 30 درصد افزایش محاسبه می شود، و برای شما مزایای بیمه اشتغال و مزایای کرونا موقت، مزایای پاسخ اضطراری کانادا برای درآمد اسپانسرشیپ ها در نظر گرفته می شود. با این اقدام مهاجران به علت از دست دادن درآمد در زمان کرونا جریمه نمی شوند و می توانند حداقل درامد ها را برای اثبات تمکن مالی برنامه اسپانسرشیپ داشته باشند.برنامه اسپانسرشیپ والدین 2021

اهمیت خانواده هرگز در طول دوره کمتر کرونا نبوده است. به همین علت ما به دنبال این هستیم که همه اعضای خانواده در کانادا در کنار هم باشند. لذا ما به عنوان دولت کانادا؛ برنامه داریم با افزایش ظرفیت پذیرش برنامه اسپانسرشیپ والدین و پدربزرگ و مادر بزرگ، دعوت از اسپانسرهای قبلی برای اقدام، تنظیم شرایط مالی افراد در دوران کرونا برای سازگاری با شرایط فعلی برنامه، به تعهدات خود برای اینکه خانواده ها در کنار هم باشند عمل می کنیم.

_ هدف اداره مهاجرت کانادا دریافت 40.000 پرونده کامل در سال 2021که حدود 10.000 پرونده در سال 2020 و 30.000 پرونده در سال 2021 دریافت می شود.

_ اداره مهاجرت کانادا بیشتر از تعداد پروندهایی که قصد پذیرش دارد، مهاجران را دعوت می کند، چون همه اسپانسرهایی که برای درخواست دعوت شده اند، پرونده را ارسال نمی کنند.

_ کسانی که برای درخواست دعوت نشده اند برای سوپر ویزا  اقدام می کنند که والدین و پدربزرگ و مادربزرگ حداکثر هر 2 سال به کانادا بیایند، بدون اینکه وضعیت خود را تمدید کنند. با سوپر ویزا حداکثر تا 10 سال اجازه ورود دارند.

_ دعوتنامه ها در مدت دو هفته و از 20 سپتامبر برابر 29 شهریور 1400 ارسال می شوند. کسانی که دعوتنامه دریافت کرده اند 60 روز فرصت دارند تا پرونده کامل خود را ارسال کنند.

_ برای تایید اینکه آنها انتخاب شده اند، اسپانسرها باید ایمیل خود را که از طریق آن فرم خود را ارسال کرده اند را چک کنند. آنها می توانند از طریق شماره تاییدیه سال 2020 وضعیت خود را به صورت آنلاین بررسی کنند. برای کسانی که به ایمیل خود دسترسی ندارند جزئیات بیشتر در هفته های آینده در وبسایت ما منتشر خواهد شد.

_ شماره های تاییدیه نادرست را می توان با استفاده از Lost My Confirmation Number تصحیح کرد، که با ارسال آنلاین دعوتنامه ها در دسترس همه خواهد بود.

_ اسپانسرهای احتمالی انتخاب شده درآمد خود را برای سالهای مالیاتی 2019،2018 و 2020 ارزیابی می کنند. اینها کسانی هستند که براساس سهمیه سال 2020 برای اسپانسری اقدام کرده بودند.

chat