پرشین اپلای

چگونه به نوااسکوشیا کانادا مهاجرت کنیم

چگونه به نوااسکوشیا کانادا مها 2 سال قبل
المیرا وفادار المیرا وفادار - کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات


 

چگونه به نوااسکوشیا کانادا مهاجرت کنیم

بازدیدکنندگان : 480 نفر1400/01/15چگونه به نوااسکوشیا کانادا مهاجرت کنیم

قرعه کشی جدید نواسکوشیا برای مهاجران برنامه اکسپرس اینتری

 دعوتنامه ها از طریق برنامه اولویت بازار کار در تاریخ 20 مارس برابر 30/12/99 صادر شد.

نواسکوشیا دعوتنامه های جدیدی برای اقامت دائم کانادا را از طریق برنامه اولویت بازار کار همسو با اکسپرس اینتری در 20 مارس صادر کرد.

نوا اسکوشیا یک استان کوچک کانادایی است که در منطقه Maritimes این کشور واقع شده است. این استان از شبه جزیره نوا اسکوشیا ، جزیره کیپ برتون و بیش از 3000 جزیره کوچکتر تشکیل شده است. پایتخت آن ، هالیفاکس ، به عنوان مرکز اصلی فرهنگ و هنر و همچنین سطح بالای زندگی شناخته می شود. این استان به دلیل زیبایی ساحلی و غذاهای لذیذ مشهور است.  NSNP برنامه مهاجرت استانی نوا اسکوشیاست. از طریق این برنامه ، مهاجران احتمالی با مهارت و تجربه مورد نیاز استان می توانند دعوتنامه مهاجرت استانی نوا اسکوشیا دریافت کنند.

 برنامه مهاجرت استانی نواسکوشیا مشخص نکرد که چه تعداد مهاجر در قرعه کشی 20 مارس دعوت شدند.

سیستم مهاجرت استانی نواسکوشیا که زیرمجموعه اکسپرس اینتری فدرال است را از طریق برنامه اولویت بازار کار مهاجرانی که مناسب بازار کار هستند، انتخاب می کند. قرعه کشی های گذشته معلمان و دستیاران کودکان، بازرسان مالی یا حسابداران را دعوت کرد.

در تاریخ 20 مارس برای مهاجران واجد شرایط اکسپرس اینتری که زبان فرانسه را به عنوان زبان رسمی خود اعلام کردند دعوتنامه صادر شد.

مهاجرانی که دعوت شدند باید در زبان فرانسه شامل مهارت های خواندن، نوشتن، صحبت کردن و گوش دادن CLB 5 و در زبان انگلیسی در تمام مهارت ها CLB 7 داشته باشند.

سایر شرایط شامل:

_ مدرک لیسانس یا دوره آموزشی سه ساله یا بیشتر در دانشگاه، کالج داشته باشند.

_ پروفایل مشخصات اکسپرس اینتری را در 25 سپتامبر 2018 یا بعد از آن ارسال کرده باشند.

 مهاجران اکسپرس اینتری از تاریخ صدور دعوتنامه حدود 30 روز تقویمی برای ارسال پرونده کامل خود به سیستم مهاجرت استانی نواسکوشیا فرصت دارند.

سیستم اکسپرس اینتری کانادا پروفایل مهاجران برنامه های مهاجرتی نیروی کار ماهر فدرال، نیروی متخصص فنی فدرال و کلاس تجربه کار کانادایی را مدیریت و بررسی می کند.

مهاجران اکسپرس اینتری که دعوتنامه مهاجرت استانی را دریافت می کنند، 600 امتیاز اضافی براساس سیستم جامع امتیاز بندی دریافت می کنند، که این امتیاز اضافی باعث بررسی سریع پرونده اقامت دائم آنها می شود.

برنامه مهاجرتی فرانسوی زبان نوااسکوشیا کانادا

 قرعه کشی 20 مارس به مناسبت سی و دومین روز جهانی فرانسوی زبان ها برگزار شد و براساس طرح جدید مهاجرتی فرانسوی زبانهای و برای تشویق مهاجرت فرانسوی زبانها به این استان انجام شد.

ساکنان نواسکوشیا که فرانسه را به عنوان زبان مادری خودمی دانند، سه تا چهار درصد جمعیت این استان را تشکیل می دهند.

این طرح استان نواسکوشیا برای جذب و حفظ مهاجران فرانسوی زبان به این استان و ادغام آنها برای دسترسی به خدمات و مشاغل است.

وزیر مهاجرت نواسکوشیا و وزیر فرانسوی زبانها گفت: جامعه فرانسوی زبان ما یک جزء اساسی از هویت و میراث فرهنگی نواسکوشیا هستند.

در روز جهانی فرانسوی زبانها ما فرانسوی زبانها و فرهنگ آنها را گرامی میداریم و به احترام می گذاریم.

 نواسکوشیا برای مهاجران فرانسوی زبان از برنامه اکسپرس اینتری دعوتنامه صادر کرد

جزئیات دومین قرعه کشی برنامه اولویت های بازار کار نواسکوشیا منتشر شد.

نواسکوشیا از طریق برنامه اولویت های بازار کار مرتبط با اکسپرس اینتری مهاجران فرانسوی زبان را دعوت کرد.

در قرعه کشی 29 مارس 2021 برابر9/1/1400 نواسکوشیا برای مهاجرانی که فرانسه را به عنوان اولین زبان رسمی خود اعلام کردند و نمره زبان CLB 9 یا بالاتر را در تمام مهارت های زبان فرانسه شامل خواندن، نوشتن، گوش دادن و صحبت کردن داشتند، دعوتنامه صادر کرد.

مهاجران باید نمره زبان CLB حداقل 7 یا بالاتر را در زبان انگلیسی داشته باشند. آنها باید مدرک لیسانس داشته باشند یا به مدت سه سال یا بیشتر در دانشگاه یا کالج و یا آموزشگاه فنی تحصیلات خود را به پایان رسانده باشند.

مهاجران باید فایل نامبر اکسپرس اینتری معتبری داشته باشند و حداقل معیارهای لازم برای پذیرش در استخدام را داشته باشند.

تعداد مهاجرانی که برای آنها دعوتنامه صادر شد و حداقل امتیاز آنها مشخص نشده است.

امتیاز یک مهاجر در سیستم اکسپرس اینتری تعیین می شود و براساس عواملی مثل سن، تجربه، تحصیلات و مهارت در زبان انگلیسی یا فرانسه تعیین می شود.

مهاجران اکسپرس اینتری که با دریافت دعوتنامه مهاجرت استانی 600 امتیاز اضافی دریافت می کنند، این امتیاز اضافی تضمینی برای دریافت دعوتنامه اقامت دائم برای آنها است.

مهاجرانی که در قرعه کشی امروز دعوتنامه دریافت کردند، 60 روز تقویمی فرصت دارند تا پرونده کامل خود را به سیستم مهاجرت استانی نواسکوشیا ارسال کنند. آنها باید کپی نتایج آزمون زبان خود و مدرک تحصیلی خود را ارائه دهند.

  برنامه اکسپرس اینتری نواسکوشیا

برنامه اولویت های بازار کار به استان نواسکوشیا اجازه می دهد تا مهاجران برنامه اکسپرس اینتری واجد شرایطی که مناسب بازار کار نواسکوشیا هستند، را انتخاب کنند.

اکسپرس اینتری سیستمی است که دولت فدرال برای مدیریت برنامه های اقامت دائم کانادا از آن استفاده می کند. برای سه برنامه اصلی مهاجرت اقتصادی کانادا:

_ برنامه نیروی کار ماهر فدرال

_ برنامه نیروی متخصص فنی فدرال

_ کلاس تجربه کار کانادایی

مهاجران در سیستم اکسپرس اینتری براساس عواملی مثل سن، تحصیلات، سابقه کار و تسلط به زبان امتیاز می گیرند. آنها براساس سیستم جامع امتیاز بندی، امتیاز می گیرند.

برنامه مهاجرت استانی نواسکوشیا از زمان ایجاد در سال 2018، 16 قرعه کشی برای برنامه اولویت بازار کار را برگزار کرده است. بعضی از مشاغلی که دعوت شدند، شامل مربیان و دستیاران برای کودکان، حسابرسان مالی، حسابداران، مددکاران اجتماعی و پرستاران، برنامه نویسان و نجاران بودند.بالاترین رکورد پذیرش مهاجران در نواسکوشیا

بیشتر پرونده های تایید شده مهاجرتی استانی نواسکوشیا از طریق برنامه های مهاجرتی هماهنگ و همسو با برنامه اکسپرس اینتری هستند.

دولت استان نواسکوشیا اعلام کرد، که این استان در سال 2018 بیشترین تعداد مهاجر را پذیرفته است و امسال به دنبال پذیرش مهاجران بیشتر برای اعطا اقامت دائم کانادا است.

استان آتلانتیک کانادا امسال از طریق برنامه های مهاجرتی خود حدود 2.272 مهاجر را پذیرفت، در سال 2017 حدود 1.651 مهاجر پذیرفته شده بود.

این استان اعلام کرد که تعداد زیادی از مهاجرانی که در سال 2018 در نواسکوشیا پذیرفته شدند، نواسکوشیا را برای زندگی خود انتخاب کردند. اما مواردی هم برای ترک نواسکوشیا وجود داشت.

 در کل حدود 1400 مهاجر از طریق برنامه مهاجرت استانی نواسکوشیا پذیرفته شدند و 872 مهاجر باقی مانده از طریق برنامه آزمایشی مهاجرت آتلانتیک پذیرفته شدند.

برنامه مهاجرت استانی نواسکوشیا هر سال از طریق برنامه های مهاجرتی مختلف از جمله سه برنامه مهاجرتی اکسپرس اینتری فدرال کانادا مهاجران را دعوت می کند.

سیستم اکسپرس اینتری سه برنامه مهاجرتی فدرال با مشاغل خاص را مدیریت می کند که در تلگرام موسسه ما هر 2 هفته یکبار اعلام می گردد. سه برنامه همسو با اکسپرس اینتری به استان نواسکوشیا این امکان را می دهد تا مهاجران واجد شرایط را از طریق برنامه مهاجرت استانی برای اقامت دائم کانادا را دعوت کنند.

برنامه مهاجرت استانی نواسکوشیا از طریق برنامه مشاغل مورد تقاضای نواسکوشیا، تجربه کاری نواسکوشیا و اولویت های بازار کار حدود 1.095 مهاجر از 1400 مهاجر را در سال 2018 پذیرفت.

برنامه آزمایشی مهاجرت اتلانتیک به صورت مشترک توسط دولت فدرال کانادا و دولت های استانی نواسکوشیا، جزیره پرنس ادوارد، نیوفاندلند و لابرادور اجرا می شود و کارفرمایان می توانند کارگران خارجی واجد شرایط برای مشاغل را استخدام کنند.

برنامه مهاجرت استانی نواسکوشیا اعلام کرد، که برنامه آزمایشی مهاجرت آتلانتیک 716 شغل را تعیین و مشخص کرد.

رکورد تعداد مهاجرانی که نواسکوشیا را برای زندگی انتخاب می کنند تغییر کرد

 اداره مهاجرت نواسکوشیا اعلام کرد، که امسال در این استان تعداد زیادی از مهاجران دارای اقامت دائم ساکن شدند.  در کل 5.225 مهاجر از اول ژانویه تا 31 اکتبر 2018 در این استان مستقر شدند و دولت این استان گفت: این تعداد از 5.485 مهاجری که در سال 2016 مستقر شدند، هم بیشتر خواهد شد.

وزیر مهاجرت نواسکوشیا Lena Metlege Diab گفت: این میزان بالای پذیرش نشان دهنده تلاش ما برای جذب استعداد های بین المللی است. که این میزان پذیرش به رشد جمعیت، اقتصاد ما و دسترسی به خدمات مهم کمک می کند.

مهاجرت باعث افزایش جمعیت در نواسکوشیا شده است، در مدت سه سال متوالی روند صعودی داشته است و در اول اکتبر جمعیت نواسکوشیا به حدود 964.693 نفر رسیده است.

وزیر مهاجرت نواسکوشیا دو برنامه مهاجرتی که برنامه مهاجرت استانی در سال 2018 معرفی کرد را اعلام کرد، برنامه اولویت های بازار کار همسو با اکسپرس اینتری و برنامه دیگری که به جذب پزشکان اختصاص دارد.

سیستم مهاجرت استانی نواسکوشیا از طریق برنامه اولویت های بازار کار مهاجرانی که تجربه کاری در مشاغلی که کمبود نیروی کار دارند را در سیستم اکسپرس اینتری جستجو می کند. اولین و تنها قرعه کشی تا به امروز از طریق برنامه اولویت بازار کار در ماه آگوست برگزار شد و مربیان و دستیاران دوره مهد کودک را دعوت کرد.

برنامه مهاجرتی پزشکان نواسکوشیا به استخدام پزشکان و متخصصان مراقبت های اولیه خارجی می پردازد و از زمان ایجاد این برنامه در فوریه گذشته حدود 18 دعوتنامه صادر کرده است.

صدور دعوتنامه برای حسابرسان و حسابداران در استان نوااسکوشیا

برنامه اولویت بازار کار مهاجران در زیرمجموعه اکسپرس اینتری نوااسکوشیای کانادا، برای متقاضیان بین 400 تا 450 دعوتنامه صادر نمود.

دولت نواسکوشیا برای مهاجران برنامه اکسپرس اینتری که در شغلهای حسابداری یا حسابرسی مالی و حسابدار خبره سابقه کار دارند دعوتنامه برای اقامت دائم صادر کرد.

300 دعوتنامه در تاریخ 24 ژانویه2021 برابر 5/11/99 برای برنامه اولویت بازار کار نوااسکوشیا کانادا صادر شد.

اداره مهاجرت نواسکوشیا از طریق برنامه اولویت بازار کار، مهاجران مناسب با سابقه کار برای استخدام را از سیستم اکسپرس اینتری فدرال انتخاب می کند.

مهاجران برنامه اکسپرس اینتری که در اولین قرعه کشی در سال 2019 دعوت شده بودند، باید حداقل 5 سال سابقه کار در شغلهای حسابرسی مالی و حسابداری طبق کد ناک 1111 داشته باشند.

مهاجرانی که در قرعه کشی 24 ژانویه انتخاب شدند، پروفایل اکسپرس اینتری خود را در اول ژوئیه 2018 یا بعد از آن ارسال کرده اند و امتیاز آنها بین 400 تا 450 است.

به مهاجران برنامه اکسپرس اینتری براساس سن، تحصیلات، تجربه کاری و تسلط به زبان فرانسه یا انگلیسی امتیاز داده می شود و مهاجرانی که بالاترین امتیاز را دارند دعوتنامه برای اقامت دائم کانادا را دریافت می کنند.

برای اقدام از طریق برنامه اولویت بازار کار و دیگر برنامه های مهاجرت استانی مهاجران باید پروفایل اکسپرس اینتری خود را به سیستم مهاجرت استانی نواسکوشیا معرفی کنند.

نواسکوشیا مهاجرانی که امتیاز کمتر از 400 داشتند را دعوت کرد اما در آخرین قرعه کشی اکسپرس اینتری فدرال فقط مهاجرانی که 443 امتیاز یا بالاتر داشتند دعوت شدند.

مهاجران برنامه اکسپرس اینتری با دریافت دعوتنامه مهاجرت استانی، 600 امتیاز اضافی دریافت می کنند، که تضمینی برای دریافت دعوتنامه اقامت دائم کانادا در قرعه کشی بعدی اکسپرس اینتری است.

این قرعه کشی برای مهاجران برنامه اکسپرس اینتری که امتیاز کمتر از میزان تعیین شده در قرعه کشی ها دارند مناسب است. برنامه های مهاجرت استانی به مهاجران برنامه اکسپرس اینتری که امتیازات پایینی دارند کمک می کنند تا دعوتنامه اقامت دائم کانادا را دریافت کنند.

پروفایل های اکسپرس اینتری حداکثر تا 12 ماه اعتبار دارند، نوااسکوشیا در قرعه کشی 24 ژانویه فقط مهاجرانی که در اول ژوئیه 2018 یا بعد از آن پروفیل خود را ارسال کرده اند را در نظر می گیرد.

 مهاجران برنامه اکسپرس اینتری که در آخرین قرعه کشی برنامه اولویت بازار کار دعوت شدند باید شرایط زیر را داشته باشند:

_ مدرک لیسانس یا به مدت سه سال یا بیشتر در دانشگاه، کالج، دانشکده فنی یا موسسه اموزشی تعیین شده آموزش دیده باشند.

_ براساس معیار زبان کانادایی – سی ال بی- نمره 7 در مهارت های زبان انگلیسی یا فرانسه مثل خواندن، نوشتن، گوش دادن و صحبت کردن داشته باشند.

_ نامه سابقه کار از کارفرمایان برای نشان دادن حداقل 5 سال سابقه کار در شغل های با کدناک1111.

نوااسکوشیا برای مهاجران برنامه اکسپرس اینتری با تجربه کار در مربی مهدکودک دعوتنامه صادر کرد

در قرعه کشی برنامه اولویت های بازار کار در تاریخ 3 ژوئن برای مشاغل کد ناک 4214 دعوتنامه صادر شد.

نوااسکوشیا در تاریخ 3 ژوئن قرعه کشی برای 312 مهاجر برنامه اکسپرس اینتری با سابقه کار در مربی گری کودک برگزار کرد.

این دعوتنامه ها برای برنامه اولویت های بازار کار صادر شده است که استان نواسکوشیا می تواند مهاجرانی که مناسب بازار کار استان هستند را از سیستم اکسپرس اینتری فدرال انتخاب کند.

نواسکوشیا در سواحل آتلانتیک کانادا قرار گرفته است، در سال 2018 از طریق برنامه های مهاجرت استانی نواسکوشیا مهاجرانی را برای اقامت دائم پذیرفت.

سیستم مهاجرت استانی نواسکوشیا از طریق هشت برنامه مهاجرتی متناسب با نیازهای اقتصادی استان می تواند مهاجرانی را برای اقامت دائم کانادا بپذیرد.

سه برنامه از این هشت برنامه با سیستم اکسپرس اینتری همسو و هماهنگ هستند، اکسپرس اینتری برای مدیریت سه برنامه اصلی مهاجرت به کانادا است: برنامه نیروی کار ماهر فدرال، نیروی متخصص فنی فدرال و کلاس تجربه کار کانادایی.

 مهاجران اکسپرس اینتری که دعوتنامه مهاجرت استانی نواسکوشیا را دریافت می کنند، 600 امتیاز اضافی براساس سیستم جامع امتیاز بندی دریافت می کنند و این امتیاز اضافی تضمینی برای دریافت دعوتنامه اقامت دائم است.

برای دریافت دعوتنامه مهاجرت استانی از طریق برنامه اولویت های بازار کار باید پروفایل خود را در سیستم اکسپرس اینتری ثبت کنید.

در تاریخ 3ژوئن برای دومین بار قرعه کشی برای برنامه اولویت بازار کار انجام شد که مهاجران اکسپرس اینتری با سابقه کار به عنوان دستیار و مربی کودکان طبق کد ناک 4214 دعوت شدند.

معیارهای انتخاب مهاجران عبارتند از:

_ مهاجر باید تحصیلات در آموزش اولیه برای کودکان صفر تا 8 ساله را به پایان رسانده باشد.

_ مهاجر باید دو یا چند سال در دانشگاه، کالج یا آموزشگاه فنی و یا موسسه آموزشی تعیین شده

chat