پرشین اپلای

تحصیل در لهستان

تحصیل در لهستان 3 سال قبل

ادامه تحصیل در لهستان

ادامه تحصیل در لهستان با توجه به شرایط تحصیلی خوبی که دارد کشور مناسب برای تحصیل است. به این منظور که اگر شما این کشور را برای ادامه تحصیل برگزیده اید بی شک کشور خوبی را انتخاب نموده اید. نظام آموزشی کشور لهستان نظامی سطح بالا است. این موضوع باعث شده است که همه ساله افراد زیادی از سراسر دنیا مهاجرت تحصیلی لهستان را تجربه نمایند. یکی دیگر از دلایل انتخاب کشور لهستان به عنوان کشوری مناسب برای تحصیل هزینه های پایین تحصیلی در لهستان است. این موضوع برای افراد بسیار حائز اهمیت بوده و دلیل اصلی انتخاب این کشور برای بسیاری از افراد است. علاوه بر این دانشگاه های لهستان اعتبار بسیار بالایی دارند.

تحصیل در لهستان در مقطع کارشناسی

معمولا بیشتر افراد تحصیلات قبل از دانشگاه را در کشور خود می گذرانند و برای تحصیلات تکمیلی وارد کشور لهستان می شوند. تحصیل با مدرک فوق دیپلم در لهستان که افراد باید در مقطع کارشناسی مشغول به تحصیل شوند دارای شرایط ویژه ای است. افراد برای تحصیل کارشناسی در لهستان باید مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی خود را ارائه دهند. طول دوره ی تحصیل کارشناسی در لهستان ۳ سال است. افراد می توانند هم در دانشگاه های دولتی و هم در دانشگاه های خصوصی مشغول به تحصیل شوند. شهریه ی کارشناسی در لهستان در حدود ۶۰۰ تا ۱۶۰۰ یورو در هر ترم است. همچنین برای تحصیل در این مقطع دارا بودن مدرک زبان نیز الزامی است. البته می توانید دوره های زبان را در این کشور نیز بگذرانید. امکان دریافت بورسیه های تحصیلی در مقطع لیسانس در کشور لهستان بسیار دشوار است. اما شما اجازه ی ۲۰ ساعت کار در هفته را دارید.

تحصیل در لهستان در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری

ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در کشور لهستان تنها با دارا بودن مدرک کارشناسی امکان پذیر است و از زمان اخذ آخرین مدرک شما نیز نباید مدت زمان زیادی گذشته باشد. شهریه دوره های کارشناسی ارشد در لهستان همانند دوره ی قبل است و تا سقف ۲۰۰۰ یورو برای هر ترم می رسد. در این دوره شما به سختی می توانید بورسیه اخذ کنید اما می توانید از کمک هزینه های تحصیلی کوتاه مدت استفاده نمایید. امکان کار در این دوره نیز در مدت ۲۰ تا ۳۰ ساعت در هفته وجود دارد. در این دوره شما می توانید ۵ سال پس از تحصیل در لهستان در حالی که به کاری مشغول هستید اقامت دائم لهستان را کسب کنید.

ادامه تحصیل دکترا در لهستان تقریبا آسان تر از دوره های قبل است. طول دوره ی تحصیل دکترا در لهستان در حدود ۳ تا ۵ سال است. برای ادامه تحصیل در این مقطع شما باید مدرک کارشناسی ارشد خود را داشته باشید و علاوه بر آن نیز ارائه ی مدرک زبان ضروری است. امکان دریافت بورسیه های تحصیلی در این مقطع آسان تر از دوره های قبل است. شما می توانید در این دوره ۳۰ ساعت در هفته را به کار دانشجویی مشغول باشید. در این دوره شرط معدل نیز وجود ندارد. پس از به پایان رساندن این مقطع شما می توانید به راحتی در این کشور کار کرده و پس از چند سال اقامت لهستان را از آن خود کنید.

همین حالا از اینجا برای تعیین وقت مشاوره اقدام کنید

تحصیل در لهستان


همین حالا میتوانید با مشاوران ما تماس بگیرید

واتساپ message تلگرام send تماس call


chat