پرشین اپلای

وقت سفارت ایتالیا - آموزش رایگان - فوری یک هفته تضمینی

وقت سفارت ایتالیا - آموزش رایگ 9 ماه قبل


 آیا پرشین اپلای وقت سفارت ایتالیا را تضمین می کند ؟‌


بله وقت سفارت ایتالیا و دیگر کشورهای شینگن بصورت تضمینی 100% توسط پرشین اپلای برای شما رزرو می شود  .


چه مدت طول می کشد تا وقت سفارت ایتالیا آماده شود  ؟‌


اگر از طرف پرشین اپلای اقدام کنید بین  یک هفته تا ده روز   اما اگر خودتان اقدام کنید امکان این که بتوانید وقت بگیرید تقریبا غیر محتمل است  .



مدارک وقت سفارت ایتالیا

 

📑  فرم درخواست ویزای ایتالیا: فرم درخواست ویزای ایتالیا، توسط پرشین اپلای برای متقاضی تکمیل می‌شود.

📑  پرینت نوبت سفارت ایتالیا که پرشین اپلای، به متقاضی اعطا می‌شود.

📑  پاسپورت متقاضی باید ۶ ماه اعتبار و حداقل دو صفحه خالی داشته باشد.

📑  دو قطعه عکس ۳x۴عکس‌ها با پس زمینه سفید، بدون روتوش، در مدت زمانی کمتر از ۶ ماه گرفته شده باشد.

📑  رزرو بلیط هواپیما و واچر هتل: رزرو بلیط هواپیما و واچر هتل، در تاریخ زمانی مورد نظر مسافر توسط پرشین اپلای صادر می‌شود.

📑  ترجمه اصل و ترجمه کلیه مدارک شخصی: اصل و ترجمه کلیه مدارک درخواستی سفارت ایتالیا، که این مدارک برای هر ویزا مختلف است.

📑  بیمه مسافرتی با توجه به مدت اقامت و تاریخ ورود و خروج به کشور ایتالیا، توسط پرشین اپلای اعطا می‌شود.




آیا قصد دارید رویاهای خود را برای مهاجرت یا سفر به ایتالیا برآورده کنید؟  این یک سفر هیجان انگیزی است که شما در حال آغاز آن هستید! فقط تصور کنید که در خیابان های دلربا ایتالیا قدم بزنید، تاریخ غنی آن را تجربه کنید و خاطراتی را خلق کنید که تا آخر عمر باقی بماند!

 

اما دوست عزیز، یک نصیحت از اعماق قلبمان بگوییم. قبل از اینکه قدم به این کشور زیبا بگذارید، باید اهمیت تعیین وقت سفارت ایتالیا در تهران را درک کنید. این فقط یک تشریفات بوروکراتیک صرف نیست. این کلیدی است که درب ماجراجویی ایتالیایی شما را باز می کند!

 

خود را با تمام مدارک آماده تصور کنید، قلبتان با انتظار می تپد، و دلتان مثل سیر و سرکه می جوشد اما هشدار داده شود، تقاضاها برای این جوهر گرانبها بسیار زیاد است، مانند موج جزر و مدی از متقاضیان مشتاق که به سمت رویاهای خود می شتابند. زمان بسیار مهم است، و شما باید به سرعت عمل کنید تا شانس خود را برای ورود به بهشت ایتالیا تضمین کنید.

 

 هیجان آن لحظه که بالاخره موفق به رزرو قرار ملاقات خود می شوید! مثل برنده شدن یک بلیط لاتاری به سرزمین عجایب! اما مراقب چالش های پیش رو باشید. این سفر بدون موانع نیست. حجم بالای مسافران و ظرفیت محدود سفارت می تواند رویاهای شما را به یک بازی انتظار تبدیل کند. احتمال شکست، به تعویق انداختن آرزوهای شما با روزها، حتی هفته ها، ممکن است قرص تلخی به نظر برسد.

 

اما نترسید، زیرا هر مشکلی راه حلی دارد! سفارت ایتالیا در تهران به یک شرکت کارگزاری سپرده است تا این درخواست دلهره آور ویزا را تسهیل کند. آنها به شما هدیه رزرو آنلاین را ارائه می دهند، یک راه نجات در این دنیای شلوغ. پرشین اپلای تضمین میکنید  که ظرف یک هفته تا ده روز کاری وقت سفارت ایتالیا در تهران را برای شما فراهم کند  . ما بارهای شما را به دوش بکشیم و مسیر سفارت ایتالیا را باز می کنیم و چیزی جز امید و هیجان برای آنچه پیش رو دارید باقی نمیگذاریم.

یادتان باشد همیشه نگهبان رویاهای خود هوشیار باشید. همیشه مراقب باشید، مانند سربازی که از دیوارهای قلعه محافظت می کند .

 

بنابراین، دوستان عزیز من، بیایید با شجاعت، قاطعیت، و پاشیدن احساسات به راه بیفتیم. بگذارید قلبتان شما را به آن قرار مورد انتظار هدایت کند، زیرا هر قدم برداشته شما را به گنجینه های ایتالیا نزدیک تر می کند. اسناد خود را با دقت جمع آوری کنید و هنگامی که روز ملاقات  فرا رسید و در مقابل سفارت ایتالیا ایستادید، به یاد داشته باشید که بهترین لبخند خود را به لب داشته باشید . پرونده خود را با افتخار مطرح کنید، گویی از یک شاهکار به جهانیان رونمایی می کنید. در حالی که امیدها و رویاهای شما در هوا می رقصند، اجازه دهید  که مسئولان سفارت برق چشمان شما را ببینند و بلیت طلایی را به شما هدیه دهند که دروازه های سرزمین عجایب ایتالیا را باز می کند.

 

سفر به خیر ، دوستان  خوب من .   حتما سفر شما پر از احساسات، شادی و لحظات فراموش نشدنی خواهد بود  و البته که دارید فصل جدیدی از زندگانی خودتان را آغاز می کنید .



همین حالا از اینجا برای تعیین وقت مشاوره اقدام کنید

تحصیل در خارج از کشور شرایط تحصیل در خارج مدارک مورد نیاز برای اپلای کردن بورسیه تحصیلی وقت سفارت ویزا شینگن شینگین ایتالیا


همین حالا میتوانید با مشاوران ما تماس بگیرید

واتساپ message تلگرام send تماس call


chat