پرشین اپلای

اخذ. اقامت قبرس

اخذ. اقامت قبرس 9 ماه قبل

اخذ اقامت قبرس از طریق سرمایه گذاری و خرید ملک

 

قبرس :

قبرس از کشورهایی است که ایرانیان زیادی به دنبال مهاجرت به آن هستند. یکی از بهترین و ساده ترین روش های مهاجرت به قبرس شمالی، سرمایه گذاری در بازار املاک این کشور است و با خرید ملک در قبرس شمالی امکان اخذ اقامت دائم و تابعیت این کشور وجود دارد و برای خرید ملک امکان دریافت وام را هم دارید. اما مهمترین نکته در این مسیر یک مشاوره صحیح و آشنایی دقیق و اصولی با محل سرمایه گذاری درست، میزان و زمان آن می باشد. مشاورین خبره مجموعه ما آماده پاسخگویی و مشاوره دقیق در این مورد هستند.

 

چرا خرید ملک در قبرس

یکی از بزرگترین مزیت های خرید ملک در قبرس شمالی قیمت آن است. در مقایسه با آلمان، اتریش و سوئیس، قیمت املاک در قبرس شمالی به طور قابل توجهی پایین تر است. شما می توانید یک ویلا یا آپارتمان در نزدیکی ساحل با کسری از قیمتی که در آلمان، اتریش یا سوئیس می پردازید خریداری کنید.

 

قبرس شمالی مکانی با چشم انداز زیبا و آب و هوای مطبوع است. سواحل خیره کننده و دریا شفاف است. در صورت خرید ملک در قبرس شمالی، می توانید در تمام طول سال از آب و هوای گرم و مناظر زیبا لذت ببرید.

 

قبرس شمالی یک بازار نوظهور برای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات است. دولت انگیزه های زیادی برای جذب سرمایه گذاران خارجی ایجاد کرده است. اگر در ملکی در قبرس شمالی سرمایه گذاری کنید، می توانید از بازده بالا و پتانسیل رشد بلندمدت بهره مند شوید.

اگر به فکر خرید ملک هستید، قبرس شمالی انتخاب شما می تواند باشد. قیمت های پایین تر، مزایای مالیاتی، مناظر زیبا و هزینه کمتر زندگی، آن را به مقصدی جذاب برای خریداران ملک تبدیل کرده است. علاوه بر این، قبرس شمالی پتانسیل سرمایه گذاری عالی را ارائه می دهد.

 

آیا پرشین اپلای تمام کارهای مربوط به خرید ملک در قبرس را انجام می دهد  .

بله قبل از عقد قرارداد ما تمام شرایط شما را برای سرمایه گذاری و خرید ملک  اخذ اقامت  تحصیل فرزندان ,  بیمه  و امور بانکی شما را   با مشاورمان در سفارت مقصد بررسی  و با شما در میان می گذاریم در تمامی مراحل پشتیبان شما خواهیم بود و  گزارش کار به شما می دهیم  .

همین حالا از اینجا برای تعیین وقت مشاوره اقدام کنید


همین حالا میتوانید با مشاوران ما تماس بگیرید

واتساپ message تلگرام send تماس call


chat