پرشین اپلای

تحصیل در مدرسه بین المللی St Gilgen اتریش

تحصیل در مدرسه بین المللی St G 3 سال قبل

تحصیل در مدرسه بین المللی St Gilgen اتریش

از آنجایی که زندگی در اتریش برای افراد ایده آل است، تحصیل در مدرسه بین المللی St Gilgen اتریش گزینه مناسبی برای فرزندان محسوب میشود. این مدرسه که در دومین شهر بزرگ اتریش یعنی سالزبورگ واقع شده است می تواند دروازه طلایی برای اخذ پذیرش از دانشگاه های برتر اتریش یا سایر کشورهای اروپایی باشد. در این مقاله که از سوی تیم ترجمه موسسه حقوقی پرشین اپلای تهیه شده است اطلاعاتی راجع به تحصیل در مدرسه St Gilgen اتریش طی سال 2021-2020 ارائه شده است.

امکان تحصیل در مدرسه بین المللی St Gilgen اتریش

از آن جایی که یکی از محبوب ترین راه های مهاجرت به غالب کشورهای دنیا از طریق تحصیل در آن کشور است و با توجه به این که مدرسه بین المللی St Gilgen اتریش یکی از بهترین مدارس بین المللی دنیا می باشد، برخی از والدین در پی آن هستند برای فرزند خود از این مدرسه پذیرش بگیرند. این مدرسه روبه روی دریاچه و در شهر بزرگ و زیبای سالزبورگ واقع شده است و یکی از ایده آل ترین مدارس بین المللی دنیا می باشد. از جمله دلایل محبوبیت تحصیل در مدرسه St Gilgen اتریش می توان به زیبایی های طبیعی محلی که این مدرسه در آن واقع شده اشاره نمود.

هرچند مهم ترین دلیلی که منجر شده این مدرسه جایگاه خوبی بین خارجی ها پیدا کند این است که تحصیل در مدرسه بین المللی St Gilgen اتریش به زبان انگلیسی امکان پذیر است و در نهایت منجر به اخذ IB Diploma (International Baccalaureate Diploma) می شود. 250 دختر و پسر 9 ساله تا 18 ساله در حال حاضر در حال تحصیل در مدرسه St Gilgen اتریش می باشند. این مدرسه تلاش می کند علاوه بر موضوعات درسی، دانش آموزان را با مفاهیمی مثل عدالت آشنا کند و در عین حال شخصیت کودکان و نوجوانان را نیز پرورش دهد. کلاس های کوچکی که در هر کدام از آن ها تعداد کمی دانش آموز در حال تحصیل است منجر شده است تا آموزگاران در این مدرسه توجه ویژه ای به هر یک از دانش آموزان داشته باشند و با توجه به استعدادها و ویژگی های فردی تدریس کنند.

مزایای تحصیل در مدرسه بین المللی St Gilgen اتریش

مدرسه بین المللی St Gilgen اتریش به لحاظ جغرافیایی در سواحل دریاچه Wolfgangsee واقع شده است که زمانی محل زندگی مادر موتزارت بوده است. دانش آموزان مطابق قوانین این مدرسه می توانند این روستا را بخشی از فضای مدرسه در نظر بگیرند و اجازه دارند آزادانه به رستوران های محلی، سینما و غیره بروند و از امکانات ورزشی موجود در این روستا استفاده کنند. خود این مدرسه نیز کافی شاپی مرکزی و تعداد زیادی حیاط و زمین بازی دارد و از امکانات آموزشی فوق العاده عالی و فضای آکادمیک سطح بالایی برخوردار است. بخش مرکزی این مدرسه کتابخانه است که در 3 طبقه ساخته شده است و مجموعه ای بی نظیر از کتاب های آموزشی مختلف را برای دانش آموزان فراهم نموده است. بالای کتابخانه مدرسه بین المللی St Gilgen نیز سالن مطالعه ای قرار دارد و در طبقه اول سایت مدرسه واقع گردیده است.

تمامی دانش آموزان برای تحصیل در مدرسه St Gilgen مک بوک دریافت می کنند و این اجازه را دارند تا در فضاهای مشخصی تمرین موسیقی کنند. در روستای مذکور همه ساله فستیوال های فرهنگی مختلفی برگزار می شود و مدرسه بین المللی St Gilgen اتریش علاوه بر این که اجازه شرکت در این فستیوال ها را به دانش آموزان می دهد، از این رویدادها برای جذاب تر کردن آموزش برخی دروس استفاده می کند.

دوره های تحصیلی در مدرسه بین المللی St Gilgen اتریش

تحصیل در مدرسه St Gilgen اتریش از یک دوره 3 ساله آموزش ابتدایی تشکیل شده که دانش آموزان را برای تحصیل در مقطع راهنمایی آماده می کند. تمرکز دوره آموزشی ابتدایی بر روی ارتقای سطح تمرکز دانش آموزان و بالا بردن عادت های خوب تحصیلی آن ها می باشد. دانش آموزان ابتدایی همچنین در کنار درس های خود انگلیسی، آلمانی و فرهنگ اتریش را نیز می آموزند که گام مهمی برای آینده تحصیلی و شغلی آن ها است. دوره آموزشی راهنمایی دانش آموزان را برای دوره متوسطه آماده می کند و طی آن دانش آموزان به روش های مختلف تشویق می شوند خلاق باشند و در کلاس ها حضور فعالی داشته باشند.

دوره متوسطه که با پایان آن دانش آموزان مدرک دیپلم خود را دریافت می کنند و برای تحصیل در برترین دانشگاه های اتریش آماده می شوند. ارزشیابی در مدرسه بین المللی St Gilgen اتریش از نمره 1 تا 7 است و به این ترتیب مشخص می شود کدام دانش آموزان ممتاز هستند و می توانند از آموزگاران خود برای ورود به دانشگاه توصیه نامه دریافت کنند. از آن جایی که سطح علمی این مدرسه بسیار بالا است به جز رشته هایی که آزمون ورودی مخصوص به خود را دارند، برای سایر رشته ها، دانش آموزان می توانند به راحتی از بهترین دانشگاه های اتریش و اروپا پذیرش بگیرند.

مقایسه تحصیل در مدارس بین المللی اتریش و کانادا

علاوه بر این که تحصیل در کانادا برای زیر 18 ساله ها منجر خواهد شد والدین دانش آموز نیز در غالب موارد موفق به اخذ ویزای 5 ساله کانادا شوند اما اتریش نهایتا ویزای 1 ماهه تا 1 ساله (متناسب با تعداد دفعات سفرهای قبلی به حوزه شنگن) صادر می کند، کانادا به لحاظ هزینه های زندگی نیز مقرون به صرفه تر است.

البته شهریه مورد نیاز برای تحصیل در مدرسه St Gilgen اتریش نیز متفاوت است با کانادا که به منظور مقایسه بهتر در جدول ذیل بیان شده است:

·         شهریه سالیانه مورد نیاز برای تحصیل در مدرسه St Gilgen     15120€ تا 17680€ (یورو)        

·         شهریه سالیانه مورد نیاز برای تحصیل در مدارس بین المللی کانادایی به طور متوسط  20000$ تا 45000$ (دلار کانادا(

خوابگاه های مدرسه بین المللی St Gilgen اتریش

خوابگاه های تدارک دیده شده برای تحصیل در مدرسه بین المللی St Gilgen ابتدائا هتل بوده اند که برای ایجاد فضای صمیمانه بین دانش آموزان به ساختار آن ها تغییراتی داده شده است. برخی از اتاق های خوابگاه های مدرسه بین المللی St Gilgen اتریش 2 خوابه و برخی از اتاق ها 1 خوابه هستند؛ البته هر دانش آموزی تخت، کمد قابل قفل شدن، میز تحریر و قفسه کتاب مخصوص به خود را دارد.

بسیاری از اتاق ها رو به کوهستان یا دریاچه هستند و دانش آموزان همچنین می توانند از سالن های نشیمن گروهی استفاده کنند که به منظور ارتقای سطح روابط اجتماعی آن ها ایجاد شده است. در این مقاله اطلاعاتی راجع به تحصیل در مدرسه St Gilgen اتریش ارائه شد؛ کسانی که علاقه مند به کسب اطلاعاتی راجع به تحصیل در اتریش چه در مدارس بین المللی و چه در دانشگاه ها هستند و همچنین علاقه مندان به اخذ ویزای کاری اتریش می توانند با موسسه حقوقی پرشین اپلای تماس حاصل فرمایند.

همین حالا از اینجا برای تعیین وقت مشاوره اقدام کنید


همین حالا میتوانید با مشاوران ما تماس بگیرید

واتساپ message تلگرام send تماس call


chat