پرشین اپلای

تحصیل پرستاری در قبرس

تحصیل پرستاری در قبرس 3 سال قبل

تحصیل پرستاری در قبرس

تحصیل پرستاری در قبرس برای متقاضیان خارجی و بین المللی مشتاق امکان پذیر می باشد که دارای شرایط و قوانین مخصوص به خود است. به دلیل وجود دانشگاه های معتبر، سطح آموزشی پیشرفته و مطابق با استاندارد های تعیین شده و هزینه های تحصیلی ارزان و مقرون به صرفه بسیاری از دانشجویان ایرانی برای تحصیل دانشگاه های قبرس را انتخاب می کنند. برای تحصیل در این کشور شرایط پیچیده و سختی وجود ندارد و دانشجویان می توانند در تمامی مقاطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری ادامه تحصیل دهند. موسسه حقوقی پرشین اپلای با ارائه خدمات در زمینه مهاجرت در این نوشتار سعی دارد به بررسی شرایط تحصیل و تحصیل پرستاری در قبرس بپردازد.

درباره کشور قبرس

قبرس در جنوب کشور ترکیه قرار گرفته است، قبرس کشور جزیره ای بوده و در دریای مدیترانه و پس از ساردینیا واقع شده است. همچنین این کشور در نزدیکی سیسیل قرار گرفته است. قبرس سومین جزیره بزرگ در دریای مدیترانه محسوب می شود و از لحاظ جغرافیایی در قاره آسیا قرار گرفته است. اما از لحاظ سیاسی یک کشور اروپایی محسوب می شود و عضوء اتحادیه اروپا می باشد. همان طور که گفته شد شهریه های تحصیلی در دانشگاه های قبرس مقرون به صرفه و ارزان می باشد. در حال حاضر بیشتر از 63 هزار دانشجو از 131 کشور در دنیا در دانشگاه ها و موسسات آموزشی این کشور مشغول به ادامه تحصیل می باشند.  اگر می خواهید در محیطی خوب و مساعد ادامه تحصیل دهید و بتوانید افرادی زیادی با فرهنگ های مختلف را ملاقات کنید کشور قبرس می توانید یکی از انتخاب های شما باشد.

شرایط تحصیل در کشور قبرس

اگر قصد تحصیل پرستاری در قبرس را دارید باید بدانید که کشور قبرس می تواند استاندارهای تحصیلات عالی را به بهترین نحو ارائه دهد و همچنین مهارت هایی را در اختیار شما عزیزان قرار دهد که برای ورود به بازار کار به آن ها نیاز دارید. تمامی افرادی که قصد تحصیل در دانشگاه های این کشور را دارند باید از مقطع متوسطه فارغ التحصیل شده باشند.

متقاضیان در اولین قدم باید اطلاعات لازم در رابطه با دانشگاه های این کشور را به دست آورده و با انتخاب بهترین دانشگاه اقدامات لازم را برای اخذ پذیرش از دانشگاه انجام دهند. جهت دریافت پذیرش از دانشگاه متقاضی باید مدارکی مانند: دریافت فرم مربوطه و تکمیل آن، مدارک تحصیلی پیشین، انگیزه نامه، گواهی تمکن مالی، مدرک معتبر زبان، مدارک پزشکی و توصیه نامه را به دانشگاه ارسال نماید. پس از پذیرفته شدن درخواست و اخذ پذیرش از دانشگاه لازم است متقاضی اقدامات لازم را برای دریافت ویزای تحصیلی این کشور انجام دهد. جهت دریافت ویزای تحصیلی لازم است مدارک زیر را آماده و در زمان مصاحبه ارائه نمایید.

·         گواهی اخذ پذیرش از دانشگاه

·         دریافت فرم مربوطه و تکمیل آن

·         ارائه پاسپورت معتبر با داشتن حداقل 24 ماه اعتبار

·         ارائه گواهی عدم سوء پیشینه

·         ارائه مدارک تحصیلی و ریز نمرات

·         پرداخت هزینه های مربوطه

 

بررسی شرایط تحصیل پرستاری در قبرس

متقاضیانی که قصد تحصیل پرستاری در قبرس را دارند می توانند باید از مقطع تحصیلی متوسطه فارغ التحصیل شده باشند. طول مدت تحصیل در رشته پرستاری 4 ساله می باشد و دانشجویان در این مدت دوره های نظری و دوره های بالینی را می گذرانند. باید به این نکته اشاره کرد که دوره های نظری در دانشگاه ها و موسسات آموزشی ارائه می شود و پس از آن دانشجویان در بیمارستان ها یا کلینیک ها دوره های بالینی را آموزش می بینند. یکی از دانشگاه های معتبر پزشکی قبرس که متقاضیان تحصیل در رشته پرستاری نیز می توانند در آن جا ادامه تحصیل دهند، دانشگاه نیکوزیا می باشد. دوره های پرستاری در این دانشگاه دارای جهت گیری های عملی و علمی بوده و متعادل با آخرین تحولات در مراقبت های دانشگاهی و بهداشتی می باشد.

هدف از امکان تحصیل پرستاری در قبرس

هدف دانشگاه های کشور قبرس از ارائه دوره های پرستاری ایجاد دانش، مهارت ها، و توانایی قابل انتقال در دانشجویان با ایجاد برنامه درسی و محیط فکری که باعث تقویت اشتغال دانشجویان می شود، می باشد. اما اهداف اصلی این برنامه به شرح ذیل می باشد.

·         ارائه درک درستی از مفاهیم کلیدی مراقبت های بهداشتی و پرستاری و کاربرد آنها در بخش ها و سازمان های مختلف

·         ارائه چارچوب مفهومی پرستاری به عنوان فرآیندی مدیریتی

·         تجهیز دانشجویان به دانش، مهارت و شایستگیهای شخصی که باعث میشود متقاضیان بتوانند بهترین خدمات را ارائه نمایند

متقاضیانی که قصد تحصیل پرستاری در قبرس را دارند باید بدانند که با تحصیل در این کشور از مزایایی بهره مند می شوند. دانشجویان پرستاری در این کشور می توانند با پزشکان، پرستاران مجرب و بیماران در ارتباط باشند و در این حین نکات بسیاری را آموزش ببینند. همچنین این افراد می توانند از امکاناتی که در کلینیک ها یا بیمارستان ها وجود دارد بهره مند شوند. تحصیل به زبان انگلیسی برای دانشجویان خارجی و بین المللی در برخی از دانشگاه های این کشور امکان پذیر می باشد. با توجه به این امکانات دانشجویان فرصت توسعه و پیشرفت زیادی دارند.

پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه متقاضیان می توانند به راحتی وارد بازار کار شوند، و در بخشی هایی مثل: خانه های پرستاری، کلینیک ها، بیمارستان ها و خانه های بهداشت مشغول به کار شوند. اگر قصد مهاجرت تحصیلی به کشور قبرس را دارید پیشنهاد می شود مقاله اعزام دانشجو به قبرس را مطالعه نمایید.جهت کسب اطلاعات بیشتر و کامل تر می توانید با کارشناسان مجرب و حرفه ای موسسه حقوقی پرشین اپلای تماس حاصل نمایید و یا با تعیین وقت قبلی به موسسه مراجعه نمایید.

همین حالا از اینجا برای تعیین وقت مشاوره اقدام کنید


همین حالا میتوانید با مشاوران ما تماس بگیرید

واتساپ message تلگرام send تماس call


chat