پرشین اپلای

شرایط گرفتن Fund در اسپانیا

شرایط گرفتن Fund در اسپانیا 3 سال قبل

شرایط گرفتن Fund در اسپانیا

اطلاع از شرایط گرفتن Fund در اسپانیا برای متقاضیانی که قصد مهاجرت تحصیلی به این کشور را دارند از اهمیت ویژه ای برخوردار است. تحصیل در دانشگاه های کشور اسپانیا جذابیت فراوانی برای دانشجویان خارجی به همراه دارد زیرا دانشجویان از مزایایی مثل: آب و هوای مطلوب و طبیعت زیبا، مردم صمیمی و مهمان نواز، امکان تحصیل بدون مدرک زبان، امکان اخذ فاند و بورس تحصیلی، امکان کار حین تحصیل، اقامت پس از دوران تحصیل و غیره برخوردار خواهند شد. در بین کشورهای اروپایی اسپانیا یکی از بهترین کشورهای دانشگاهی محسوب می شود به طوری که تکنیک های آموزش نوین و امکانات مدرن و پیشرفته آینده شغلی فرد را تضمین می کند. در ادامه این نوشتار تیم ترجمه موسسه حقوقی پرشین اپلای سعی دارد به بررسی شرایط گرفتن Fund در اسپانیا بپردازد و اطلاعات مختصری در این باب در اختیار متقاضیان و علاقه مندان قرار دهند.

شرایط و ضوابط گرفتن Fund در اسپانیا

کشور اسپانیا به دلیل مزایای در نظر گرفته شده یکی از مقاصد تحصیلی محبوب در جهان شناخته می شود، هزینه های تحصیل و هزینه های زندگی دانشجویی در این کشور بسیار مقرون به صرفه است به طوری که این مسئله اسپانیا را در مقایسه با بسیاری از کشورهای اروپایی برتری می بخشد. با این حال دانشگاه های این کشور برای دانشجویان بومی و دانشجویان خارجی و بین المللی بورس و فاند تحصیلی در نظر گرفته اند که به موجب دریافت آن بخشی یا تمامی شهریه دانشگاه و هزینه های تحصیل پوشش داده می شود. سسیستم آموزشی اسپانیا برای اعطاء Fund و کمک هزینه های تحصیلی کاملا متمایز می باشد به طوری که 27% دانشجویان این کشور هنگام تحصیل دارای بورس تحصیلی هستند.

در اعطای بورسیه و Fund ابتدا نیاز و الزام دانشجو مورد بررسی قرار می گیرد و پس از آن شایستگی فرد سنجیده می شود در حقیقت لازم است سطح نمرات دانشجو از یک مشخص شده بالاتر باشد تا فرد بتواند بورس تحصیلی دریافت کند. دانشجویانی که دارای مقاله معتبر و اختراعات ثبت شده باشند شانسشان برای دریافت بورس تحصیلی افزایش می یابد. در کشور اسپانیا کمک هزینه های تحصیل به صورت: فاند، بورسیه تحصیلی، وام دانشجویی و گرنت در اختیار دانشجویان قرار داده می شود. دانشجویان خارجی برای دریافت کمک های بین المللی باید پیش از مهاجرت به کشور اسپانیا درخواست خود را در وزارت امور خارجه و سفارتخانه کشور اسپانیا در کشور مبدا اعلام کنند.

مدارک لازم و شرایط گرفتن بورسیه در اسپانیا

برای دریافت فاند تحصیلی لازم است درخواست خود را به دانشگاه اعلام کنید به این منظور دانشجو باید فرم در نظر گرفته شده را تکمیل کند پس از آن لازم است مدارک تعیین شده به شرح ذیل را تهیه کرده و به مراجع مربوطه تحویل دهید، که این مدارک عبارتند از:

·         داشتن معدل 16 به بالا

·         ارائه مدارک تحصیلی سال های پیشین به همراه ریز نمرات اخذ شده

·         ارائه توصیه نامه دریافت شده از استاد راهنما

·         ارائه مدارک پزشکی جهت مشخص شدن سلامت روحی و جسمی

·         انگیزه نامه

·         ارائه سوابق کار مرتبط با رشته تحصیلی و پژوهشی

·         در صورتی که دارای مقاله و اختراعات ثبت شده هستید مدارک لازم را ارائه کنید.

·         هر نوع فعالیت علمی، شرکت در مسابقات علمی و سمینارها باید اعلام شود.

·         ارائه مدرک معتبر زبان انگلیسی یا زیان اسپانیایی با توجه به زبان انتخابی برای ادامه تحصیل

شرایط گرفتن Fund در اسپانیا برای دانشجویان خارجی

دانشجویان خارجی و بین المللی می توانند از Fund و بورس تحصیلی در نظر گرفته شده در دانشگاه های اسپانیا بهره مند شوند، بورس تحصیلی در نظر گرفته شده برای این دانشجویان به طوری ارائه می شود که برخی از برنامه ها تمامی هزینه های دانشجویی و برخی دیگر بخشی از هزینه های دانشجویی را پوشش می دهند. دانشجویان بین المللی که قصد ادامه تحصیل در موسسات آموزش عالی اسپانیا را دارند می توانند در تمامی مقاطع تحصیلی اقدامات لازم را در جهت اخذ بورس تحصیلی انجام دهند اما لازم به ذکر است در مقطع دکتری دانشجویان واجد شرایط می توانند فاند تحصیلی دریافت کنند و از حمایت های مالی دولت اسپانیا بهره مند شوند. دانشجویانی که دوره تحصیلی مقطع کارشناسی ارشد را در دانشگاه های اسپانیا گذرانده باشند شانس آن ها برای دریافت Fund در مقطع دکتری افزایش پیدا می کند.

معرفی انواع Fund در اسپانیا

یکی از مزایای تحصیل در اسپانیا، بورس تحصیلی یا فاند است که در انواع مختلفی و با توجه به شرایط فرد به دانشجو تعلق میگیرد. در جدول زیر سعی داریم به معرفی برخی از بورسهای تحصیلی معتبر در اسپانیا برای سال تحصیلی 2020- 2021 اشاره کنیم. دانشجویان میتوانند برای شناخت دانشگاه های رایگان این کشور به مطالعه مقاله دانشگاه های رایگان اسپانیا بپردازند.

معرفی بورس و, Fund مزایا

Entrepreneurship and Sustainability for International Students    این برنامه به دانشجویان بین المللی که قصد تحصیل در مقطع دکتری دانشگاه کامیلا پونتیفیک را دارند تعلق میگیرد. بر اساس این برنامه دانشجویان از حمایت مالی به مبلغ 20.253€ (یورو) بهره مند میشوند. علاوه بر این دانشجویان از پرداخت 90% شهریه معاف هستند.

Esade Do Good Do Better      این فاند تحصیلی توسط دانشگاه Esade Ramon Llull به دانشجویان خارجی تعلق میگیرد، به موجب اخذ این برنامه 75% از شهریه شما تحت پوشش قرار میگیرد.

Erasmus Mundus       این برنامه در مقطع کارشناسی ارشد به دانشجویان واجد شرایط تعلق میگیرد، این برنامه هزینه های تحصیل را تحت پوشش قرار میدهد.

IED Barcelona Scholarships   به دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و دکتری تعلق میگیرد که بر اساس سوابق تحصیلی 50% یا 100% شهریه دانشگاه پوشش داده میشود.

ZLC MIT           به دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد که قصد تحصیل در رشته مهندسی لجستیک یا مدیریت زنجیره تامین را دارند تعلق میگیرد که بر اساس آن مبلغ 24000€ (یورو) به دانشجو اعطاء میشود.

برای اطلاع از شرایط تحصیل و شهریه رشته های پزشکی در دانشگاه های اسپانیا میتوانید به مقاله هزینه تحصیل پزشکی در اسپانیا رجوع کنید. این امکان برای دانشجویان و متقاضیان مهاجرت تحصیلی به کشورهای مختلف در دنیا وجود دارد تا برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با شرایط تحصیل همه روزه با تیم مجرب موسسه حقوقی پرشین اپلای در ارتباط باشند.

همین حالا از اینجا برای تعیین وقت مشاوره اقدام کنید


همین حالا میتوانید با مشاوران ما تماس بگیرید

واتساپ message تلگرام send تماس call


chat