پرشین اپلای

تحصیل پرستاری در نروژ

تحصیل پرستاری در نروژ 3 سال قبل

تحصیل پرستاری در نروژ

تحصیل پرستاری در نروژ به دلیل بالا بودن سطح آموزش و کیفیت سیستم آموزشی این کشور طرفداران و متقاضیان زیادی را به خود جذب نموده است. دانشگاه های کشور نروژ دارای بهترین اساتید، تیم های خدماتی و امکانات می باشند و این موضوع موجب افزایش تعداد دانشجویان و متقاضیان بین المللی در معتبرترین دانشگاه های این کشور شده است. اکثر دانشجویانی که به فکر تحصیل پرستاری در نروژ هستند، قصد دارند تا بعد از اتمام دوره های تحصیلی خود اقدام به کسب اقامت و تابعیت در این کشور کنند و وارد بازار کار پرستاری کشور فنلاند شوند. دانشجویان، متقاضیان و هموطنان عزیز و گرامی می توانند تا انتهای این نوشتار کارشناسان کاردان موسسه حقوقی پرشین اپلای را همراهی کنند و از شرایط تحصیل پرستاری در نروژ و دانشگاه های این کشور به صورت کامل آگاه شوند.

شرایط تحصیل پرستاری در نروژ

شرایط تحصیل پرستاری در نروژ برای دانشجویان و متقاضیان بین المللی به دلیل وجود کمک هزینه ها و همچنین سوبسیت ها بسیار مناسب می باشد. دانشجویان و متقاضیانی که از کشورهای خارجی وارد کشور نروژ می شوند و قصد تحصیل در رشته پرستاری را دارند، حتما باید مدرک زبان معتبر و رسمی داشته باشند. تحصیل پرستاری در نروژ به زبان نروژی و زبان انگلیسی امکان پذیر می باشد و دانشجویان و متقاضیان می توانند در سه دوره تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و و دکترا مشغول به تحصیل پرستاری شوند. سطح و کیفیت دانشگاه های کشور نروژ جهت ادامه تحصیل پرستاری فوق العاده بالا می باشد و دانشجویان و متقاضیان می توانند از مزایای بی شمار تحصیل در دانشگاه های این کشور بهره مند شوند.

پرستاری در نروژ شامل برنامه های تحصیلی عملی، بالینی، تئوری، فعالیت های گروهی، فعالیت های آزمایشگاهی، شرکت در سمینارها و کنفرانس ها، فعالیت های پژوهشی و فعالیت های تحقیقاتی می شود. دروس تحصیل پرستاری به طور کلی شامل روانشناسی، مطالعات اجتماعی، تعلیم و تربیت، ارتباطات، آناتومی، فیزیولوژی و آسیب شناسی، معنویت و جهان بینی ها، اخلاق، نظریه علمی و روش های تحقیق می باشد. در مراکز آموزشی و دانشگاه های نروژ دانشجویان در زمینه های مهارت ها، ارتباطات و همکاری در بخش پرستاری از طریق بازی نقش آفرینی و شبیه سازی موقعیت های زندگی واقعی با بیماران تمرین خواهند کرد. دوره های کارآموزی بالینی به دانشجویان می آموزد که دانش تئوری و عملی را در تعامل چهره به چهره با بیماران به کار بگیرند.

کار از طریق تحصیل پرستاری در کشور نروژ

متقاضیان بعد از اتمام دوره های تحصیلی خود در کشور نروژ می توانند با داشتن شرایط لازم مشغول به کار شوند. بعد از کسب مدرک تحصیلی معتبر (لیسانس، فوق لیسانس و یا دکترا)، فارغ التحصیلان می توانند جهت مشغول به کار شدن به عنوان یک پرستار به طور رسمی از سازمان ثبت نیروی کار در حوزه سلامت مجوز کار دریافت کنند. به یاد داشته باشید که ارائه مجوز کار پرستاری تنها توسط سازمان ذکر شده می باشد.

در حال حاضر کشور نروژ در زمینه پرستاری نیروهای بسیار کمی دارا می باشد و متقاضیان و دانشجویان بین المللی می توانند پس از کسب مدرک تحصیلی از دانشگاه های این کشور در زمینه پرستاری به راحتی وارد بازار کار این رشته در کشور نروژ شوند و از درآمد کافی و مزایای مختلف بهره مند شوند. در کشور نروژ کمبود متخصصان واجد شرایط مراقبت های بهداشتی وجود دارد. دولت نروژ از درخواست پرستاران خارجی استقبال می کند، اما دانش و سطح مهارت های پرستاری متقاضیان خارجی باید با استانداردهای کشور نروژ یکسان باشد.

متداول ترین محل های کار پرستاران بیمارستان ها و مراکز درمانی می باشد که توسط مقامات محلی و دولتی اداره می شوند. این موارد شامل خانه های مراقبت، خانه های سالمندان، مراقبت از سالمندان در خانه، خدمات درمانی در مدارس و مراکز بهداشت عمومی می باشد. دستمزد کار در نروژ زمینه پرستاری از 39000$ الی 51000$ در سال می باشد و حقوق پرستاران با در نظر گرفتن سابقه کاری متفاوت می باشد.

تحصیل پرستاری در دانشگاه های نروژ

همانطور که گفته شد پرستاری در دانشگاه های کشور نروژ همراه با مزایا و موارد مثبت زیادی می باشد. دانشجویان می توانند با تحصیل در دانشگاه های این کشور در زمینه پرستاری تبدیل به متخصصان و پرستارانی با دانش و علم پیشرفته شوند و در بیمارستان ها و مراکز درمانی مختلف در سطح دنیا مشغول به کار شوند. تحصیل پرستاری در دانشگاه های کشور نروژ با ارائه مدرک زبان آیلتس و یا مدرک زبان نروژی معتبر، مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی، مدارک تحصیلی کسب شده، مدارک شناسایی و مدارک پزشکی امکان پذیر می باشد. در این بخش قصد داریم تا به برخی از بهترین دانشگاه های کشور نروژ جهت تحصیل پرستاری اشاره کنیم و هموطنان عزیز را به صورت کامل با این دانشگاه های پیشرفته و مجهز و همچنین معتبر آشنا سازیم.

تحصیل در دانشگاه اوسلو نروژ

دانشگاه اسلویکی از دانشگاه های دولتی کشور نروژ می باشد که در شهر اسلو قرار گرفته است و بیش از 28000 دانشجو در این دانشگاه مشغول به تحصیل می باشند. دانشگاه دارای نه دانشکده الهیات، قانون، پزشکی، علوم انسانی، ریاضیات و علوم طبیعی، دندانپزشکی، علوم اجتماعی و آموزش می شود و لازم به ذکر است که این دانشگاه بیش از 60 دپارتمان آموزش می شود. دانشگاه اسلودارای کتابخانه، موزه و همچنین موسسه های تحقیقاتی می باشد و دانشجویان می توانند با تحصیل در این دانشگاه سطح علم و دانش خود را به بالاترین حد ممکن برسانند.

دانشگاه علم و فناوری نروژ

دانشگاه علم و فناوری نروژ در سال 1760 در این کشور تاسیس شد و یکی از دانشگاه های فنی و دولتی این کشور می باشد. در دانشگاه علم و فناوری نروژ بیش از 40000 دانشجو در دوره های تحصیلی مختلف مشغول به تحصیل می باشند. دانشگاه دارای 33 دپارتمان آموزشی می باشد که در دانشکده های مهندسی، فناوری اطلاعات و مهندسی برق، علوم طبيعي، معماری و طراحی، اقتصاد و مدیریت،  پزشکي و علوم بهداشتي،  علوم اجتماعی و آموزشی و علوم انسانی قرار گرفته اند. متخصصان با تجربه موسسه حقوقی پرشین اپلای با افتخار آماده همراهی هموطنان عزیز در زمینه مهاجرت تحصیلی به نروژ و یا مهاجرت تحصیلی به سایر کشور های دنیا می باشند.

همین حالا از اینجا برای تعیین وقت مشاوره اقدام کنید


همین حالا میتوانید با مشاوران ما تماس بگیرید

واتساپ message تلگرام send تماس call


chat