پرشین اپلای

گذراندن دوره زبان در فرانسه

گذراندن دوره زبان در فرانسه 3 سال قبل

گذراندن دوره زبان در فرانسه

به جهت ارتقای مهارت های زبان فرانسوی، گذراندن دوره زبان در فرانسه می تواند ایده ای فوق العاده ای برای ورود به این کشور پیش از تحصیل یا کار باشد. در جمع فرانسوی ها بودن نه تنها می تواند شیوایی مکالمه را افزایش دهد بلکه می تواند روحیه یادگیری را هم تقویت کند. گذراندن دوره زبان در فرانسه تنها نیمی از تحصیل زبان فرانسوی در این کشور است، با گذراندن دوره زبان در فرانسه، افراد همچنین می توانند همانند یک فرانسوی زندگی کنند و با فرهنگ فرانسوی عجین شوند، ما در این مقاله که متعلق به موسسه حقوقی پرشین اپلای می باشد، جزییات کامل و جامعی در خصوص گذراندن دوره زبان در فرانسه را بررسی و به سوالات زیر پاسخ می دهیم:

شرایط تحصیل در دوره های زبان فرانسوی و کالج ها و مدارس آموزش زبان کدامند؟

نحوه ثبت نام در این دوره ها و مهاجرت به فرانسه چگونه است؟

درباره زبان فرانسوی

زبان فرانسوی French یک زبان رومی از خانواده هندو اروپایی می باشد، این زبان از زیر شاخه های وولگار لاتین امپراطوری روم می باشد، همانطوری که تمامی زبانهای رومی زیرشاخه آن هستند. زبان فرانسوی از گالو-رومانس، لاتین تکلم شده در گائول و مخصوصا در شمال گائول تکامل یافته است، نزدیکترین زبانها به زبان فرانسوی زبان های دویل Language d,oil هستند که به لحاظ تاریخی در شمال فرانسه و جنوب بلژیک صحبت می شود، زبان فرانسوی زبان رسمی 29 کشور در قاره های مختلف جهان است، در سال 2015، تقریبا 40% از فرانسوی زبانان در اروپا، 35% در آفریقای زیر-صاحارا و 15% در شمال آفریقا و 8% در آسیا زندگی میکردند.

بی تردید، بهترین شیوه فراگیری مهارتهای زبان فرانسوی، یادگیری زبان فرانسه در فرانسه است، آموزش زبان فرانسوی در فرانسه روشی برای سرعت بخشیدن به فراگیری زبان و همچنین تجربه اندوزی از این سفر می باشد، مزیت اصلی گذراندن دوره زبان در فرانسه انتخاب وسیعتر کلاسهای زبان فرانسوی در مقایسه با کشورهای دیگر است. از دورهای زبان فرانسوی فشرده تا دروس زبان فرانسه مکالمه ای و دوره های تابستان زبان، به همراه ترکیبی از بازدیدها از سایت های برتر گردشگری فرانسه، موجب یادگیری زبان فرانسوی به روش طبیعی می گردد، امتیاز دیگر گذراندن دوره زبان در فرانسه گرفتن لهجه فرانسوی همانند تکیه کلام کوچه و بازاری پاریسی است.

مزایای آموزش زبان فرانسه

برخورداری از دانش زبان فرانسوی می تواند افق های مختلف موفقیت را به روی متقاضیان مهاجرت به فرانسه و سایر کشورهای اروپایی و آمریکا باز کند. در زمینه کسب و کار و انجام بیزینس، دست یابی به بازار کار در بخش هایی از اروپا، ایالات متحده، کانادا و غرب آفریقا بدون برخورداری از مهارت زبان فرانسوی تقریبا امری غیرممکن است. مسافرت به فرانسه با تسلط بر زبان فرانسوی می تواند علاوه بر تسهیل مسافرت گردیده بلکه همچنین باعث آشنایی با فرهنگ و تمدن فرانسه می شود.

همانطوریکه در مقالات ارائه شده درباره تحصیل در فرانسه نیز به وفور بیان شده است، یکی از شرایط اصلی تحصیل در دانشگاههای معروف فرانسه، کانادا، آمریکا، بلژیک، انگلیس و سوئیس ارائه مدرک زبان فرانسوی DELF, DALF, TCF و … می باشد. سطح لازم برای قبول درخواست پذیرش متقاضیان، سطح B1/ B2 زبان فرانسوی می باشد. یکی از شرایط ثبت شرکت و سرمایه گذاری در کشورهای فرانسوی زبان، آشنایی متقاضیان با مهارت زبان فرانسوی می باشد .برای تامین نیاز به آموزش زبان فرانسوی، متقاضیان می توانند در دوره های آموزش زبان فرانسوی شرکت نمایند. این دوره ها در موسسات آموزشی مختلف از مدارس خصوصی تا دانشگاه های بزرگ انجام می شود.

ارزانترین و آسانترین زبان جهت آموزش در فرانسه

در مطالعه اخیر درباره ارزانترین و آسانترین زبان در دنیا، زبان فرانسه 10 امین زبان از 28 زبان بین المللی رتبه بندی شده است، این یک واقعیت است که، یادگیری زبانهای اروپای پرهزینه می باشد اما در بین این زبانها، آموزش زبان فرانسه مقرون به صرفه است.

کشور

کل هزینه

فرانسه

GBP 13.62

هلند

GBP 18.71

آلمان

GBP 16.02

ایتالیا

GBP 11.67

اسپانیا

GBP 10.26

 

گذراندن دوره های آموزش زبان در فرانسه

در فرانسه آموزش زبان برعهده موسسات عمومی و تخصصی است، افراد بر اساس شرایط و موقعیتشان در یکی از آنها ثبت نام می کنند:

زیر دوره ها

حداقل سطح لازم

طول دوره

هزینه

دوره فرانسوی استاندارد

A0

الی 36 هفته

150

دوره فرانسوی فشرده

A0

الی 36 هفته

220

دوره فشرده برای کل مبتدیان

A0

تا 52 هفته

330

دوره خیلی فشرده

A0

تا 52 هفته

430

دوره فرانسوی ترکیبی

A0

تا 12 هفته

340

آموزش دبیران زبان فرانسه

B1

یا 2 هفته

340

زبان فرانسه حرفه ای

A0

تا 12 هفته

470

مربیگری

B1

تا 21 هفته

470

                                                           

کالج های زبان فرانسوی

آموزش زبان فرانسوی به صورت سنتی و آکادمیک از طریق تحصیل در کالج زبان در فرانسه انجام میشود. ما در این بخش از مقاله، کالج های معروف زبان با پذیرش دانشجویان بین المللی را برای شما معرفی می کنیم.

کالج Elfe Ecole de langue Francaise: کالج Elfe مدرسه بین المللی زبان فرانسوی در پاریس است، Elfe دارای گواهینامه ” کیفیت زبان فرانسه به عنوان یک زبان خارجی” FLE است، این گواهینامه دولتی، کیفیت و حرفه ای گرایی تدریس، مقررات و خدمات اداری بهتر را تضمین می کند.

Alliance Franchaiseکالج Alliance یکی از معتربرترین کالج های زبان فرانسه است و در چهار دوره زیر دانشجویان را آموزش می دهد:

 

1.      کشف پاریس و فرهنگ فرانسوی

2.      آمادگی برای آزمون دانشگاه

3.      کاربرد زبان فرانسوی در محل کار

زندگی در فرانسه

LSI Paris: کالج مطالعات بین المللی زبان در شهر پاریس که به صورت حرفه ای به آموزش زبان فرانسوی به دانشجویان مشغول است،کالج LSI در دوره تدریس زبان فرانسه جهت آمادگی برای آزمون دانشگاه ها سرآمد است.

French Language Institute) FLI): این موسسه پیشرو گروه LA ROVHELLE EDUCATION GROUP در آموزش زبان است، موسسه FLI در زمینه کورس ” آموزش زبان به عنوان یک زبان خارجه” متخصص است.

Alpine French School, Morzine) Alpes): این مدرسه زبان در Morzine (آلپ) در سال 2003 تاسیس شد. Morzine، روستای کوهستانی زیبا در آلپ فرانسه است که تفریحگاه اسکی در زمستان دارد. دوره های برگزار شده از نوع دوره فرانسوی فشرده استاندارد می باشد.

آزمون تعیین سطح جهت گذراندن دوره زبان در فرانسه

اکثر موسسات آموزشی به منظور خواندن زبان فرانسه در فرانسه، جهت پذیرش متقاضیان در دوره هایشان اقدام به برگزاری آزمون تعیین سطح می کنند، این آزمون معمولا به صورت آنلاین از متقاضیان پیش از گذراندن دوره زبان در فرانسه گرفته می شود. مزیت این آزمون آنست که به شما امکان درجه بندی سطح زبان فرانسویتان، تعریف شده توسط CEFR را می دهد، تضمین می کند که شما دوره تان را در یک گروه با سطح زبان فرانسوی مناسبی شروع می کنید. سطوح آزمون زبان فرانسوی که شما می توانید کسب کنید عبارتند از A1, A2, B1,B2, C1, C2

گذراندن سطوح دوره زبان در فرانسه

هدف از تمامی دوره های زبان فرانسوی کمک به پیشرفت شما و دست یابی به مهارت های زبانی توصیف شده در مرجع سطح CEFR می باشد. CEFRL چیست؟ CEFR چارچوب مشترک مرجع زبانهای اروپایی، جهت اطمینان از پیشرفت پیوسته می باشد. در حقیقت، سطح شما پس از اتمام هر دوره با CEFR سنجیده و نمره داده می شود.

A1- Beginner level افراد میتوانند هر عبارت آشنای روزمره را در راستای تامین نیازهای ضروری بفهمند و استفاده کنند، افراد می توانند خودشان و دیگران را معرفی کنند و درباره جزییات سوال و جواب کنند همچنین اشخاص می توانند با یک شیوه مبتدی ارتباط برقرار کنند.

A2- Advanced beginner level افراد می توانند مکررا از عبارات جداگانه و عباراتی درباره موضوعات معمولی همانند اطلاعات اصلی خانوادگی و شخصی استفاده کنند.

B1- Intermediate level زمانیکه از زبان استاندارد و روشنی استفاده می شود، افراد می توانند نکات ضروری را بفهمد، از عهده برخی موقعیت هایی که هنگام مسافرت پیش می آید، برآیند. اشخاص همچنین می توانند درباره یک رویداد، یک تجربه، یک آرزو، یک امید یا هدف صحبت کنند.

B2-Advanced Intermediate level این امکان برای افراد وجود دارد که محتوای اصلی موضوعات ذهنی یا دقیق را در یک متن پیچیده شامل یک بحث فنی در رشته تخصصیشان بفهمند، بطور سلیس و روان همانند یک متکلم بومی بدون هیچ مشکلی صحبت کنند.

C1- Advanced level افراد می توانند دامنه وسیعی از متون گسترده و پیچیده را بفمند و همچنین، براحتی بدون نیاز به جستجوی کلمه، خودشان را با کلمات سخت معرفی کنند.

C2- Higher advanced level بسیاری از اشخاص می توانند بدون تلاش همه چیزی که می خوانند و می شنوند را بفهمند و حتی خودشان را شیوا و روان و فوری معرفی کنند، از کلمات سخت و جملات طولانی برای برقراری ارتباط با سایرین استفاده بکنند.

شرایط ثبت نام جهت گذراندن دوره زبان در فرانسه

افراد با داشتن شرایط زیر قادر به گذراندن دوره زبان در فرانسه هستند:

1.      16 سال

2.      فرم ثبت نام + پس انداز 400€ (جهت اقامت کمتر از 3 ماه) یا 50% شهریه ها (برای اقامت 3 ماه و بیشتر(

3.      تاییدیه کامل و صورتحساب

بیمه درمانی

ثبت نام افراد تایید خواهد شد و مدارک ضروری برای اخذ ویزا تنها به هنگامی ارسال می شود که ودیعه از آن ها دریافت شود. همانطور که در قسمت بالا مطالعه نمودیم تحصیل در فرانسه بدون مدرک زبان، یکی از راه های اخذ ویزای تحصیلی فرانسه خواهد بود که در آخر منجر به تحصیل رایگان در فرانسه و اقامت دائم در این کشور خواهد شد. گذراندن دوره زبان در فرانسه به دلایلی نظیر اخذ ویزای اقامت و تحصیل فرانسه، دریافت ویزا شنگن هم برای شما و هم کل اعضای خانواده تان، آشنایی با فرهنگ غنی و شهرهای زیبای فرانسه و امکان کار ضمن تحصیل در فرانسه می تواند مهاجرت به فرانسه را جذاب تر و رقابتی تر سازد، کارشناسان و وکلای مجرب و خبره موسسه حقوقی پرشین اپلای می توانند در این راه شما را به بهترین وجه ممکن مشاوره و راهنمایی کنند.

سوالات پرتکرار در خصوص گذراندن دوره زبان در فرانسه

برای گذراندن دوره زبان در فرانسه باید از پرسش های زیر مطلع گشت:

طول دوره زبان در فرانسه چقدر است؟ طول دوره های زبان در فرانسه 1 الی 52 هفته می باشد که بستگی به زبان عمومی و فرانسوی دارد.

هزینه گذراندن دوره های زبان در فرانسه چقدر است؟ هزینه ها در دانشگاه های دولتی و مراکز خصوصی متغیر است و به میزان 2000€ الی 6000€ (یورو) می باشد.

شرایط ثبت نام جهت گذراندن دوره زبان در فرانسه چیست؟ تکمیل فرم ثبت نام، تائیده کامل و صورت حساب، حداقل سن 16 سال.

آیا برای گذراندن دوره زبان در فرانسه کمک هزینه اعطاء می گردد؟ سازمان هایی تحت عنوان سازمان کف در فرانسه، کمک هزینه زندگی در این کشور به دانشجویان خارجی اعطا می کند.

آیا پس از دوره زبان در فرانسه امکان کار در این کشور وجود دارد؟ در این کشور دانشجویان خارجی پس از تحصیل به مدت 12 ماه مجوز کار دارند.

همین حالا از اینجا برای تعیین وقت مشاوره اقدام کنید


همین حالا میتوانید با مشاوران ما تماس بگیرید

واتساپ message تلگرام send تماس call


chat