پرشین اپلای

شرایط اخذ Fund در هلند

شرایط اخذ Fund در هلند 3 سال قبل

شرایط اخذ Fund در هلند

کشور هلند با داشتن محیطی آرام، شاد و مناسب برای زندگی و پیشرفت یکی از محبوب ترین کشورها برای تحصیل به شمار می رود. با دارا بودن شرایط اخذ Fund در هلند می توان با هزینه ای مناسب و مقرون به صرفه جهت تحصیل از سیستم آموزشی پیشرفته این کشور بهره مند شد. بیش از نیمی از دانشگاه های کشور هلند مورد تایید وزارت علوم بوده و همین امر امکان بازگشت به ایران پس از تحصیل در این کشور و اشتغال برای ایرانیان را فراهم آورده است.

در مورد کشور هلند

کشور هلند در غرب قاره اروپا و در همسایگی آلمان و بلژیک واقع شده است. پایتخت هلند شهر آمستردام و بندر صنعتی روتردام بزرگترین شهر این کشور پس از پایتخت آن و بزرگترین بندر اروپا می باشد. کشور هلند یکی از مقاصد محبوب برای هنرمندان و نقاشان به شمار می رود و در عین حال با گسترش صنایع از جمله کشتی سازی، پتروشیمی و فولاد به یک کشور صنعتی نیز تبدیل شده است. علیرغم کوچک بودن هلند، این کشور سهم بزرگی در اقتصاد جهانی دارد. درصد زیادی از تجارت در این کشور بر پایه تجارت گل استوار است و هم چنین دامداری و کشاورزی نیز بخش مهمی از اقتصاد آن را تشکیل می دهد.

نمودار رشد میزان تولید ناخالص داخلی هلند

وجه رایج در این کشور اروپایی، یورو بوده که هر واحد آن برابر با 1.14$ (دلار آمریکا) ارزش گذاری شده است. زبان ساکنین این کشور هلندی بوده و حدود 30 هزار نفر از ساکنین این کشور را فارسی زبانان تشکیل می دهند. مهاجرت تحصیلی به هلند یکی از روش های ممکن برای اقدام جهت مهاجرت زندگی در این کشور است ویکی از مزایای آن امکان اشتغال دانشجویان در حین تحصیل و پس از آن است. دانشگاه های این کشور از اعتبار خوبی در سطح جهانی برخوردارند و برای دانشجویان واجد شرایط، مزایایی مانند اخذ fund را نیز ارائه می دهند. در ادامه در مورد تحصیل در کشور هلند و کمک هزینه های تحصیلی در این کشور توضیحات بیشتری ارائه خواهیم داد.

تحصیل در کشور هلند و هزینه های آن

کشور هلند به دلیل برخورداری از سطح علمی بالا و مراکز آموزی پیشرفته یکی از کشورهای مورد تقاضا در میان دانشجویان بین المللی می باشد. مدرک تحصیلی صادر شده از دانشگاه های این کشور دارای اعتبار در کشورهای اروپایی و هم چنین دارای اعتبار جهانی می باشد. به دلیل رتبه بالای دانشگاه های هلند در رتبه بندی دانشگاه های برتر جهان، متقاضیان تحصیل در دانشگاه های این کشور متعدد بوده و اخذ اجازه تحصیل در این مراکز نیازمند داشتن شرایطی از جمله رزومه تحصیلی قابل توجه می باشد. علاوه بر بالا بودن سطح علمی مراکز آموزشی هلند، این کشور با فراهم آوردن محیطی آرام و مناسب برای تحصیل یکی از گزینه های ایده آل جهت مهاجرت تحصیلی محسوب می شود.

در این کشور علاوه بر آموزش به زبان هلندی، امکان تحصیل به زبان انگلیسی نیز وجود دارد و این گزینه باعث محبوبیت هر چه بیشتر این کشور شده است. برای موفقیت در زمینه اخذ پذیرش از دانشگاه های کشور هلند علاوه بر برخورداری از رزومه تحصیلی قوی، داشتن مدرک زبان هلندی یا انگلیسی نیز از ملزومات به شمار می رود. به طور میانگین هزینه تحصیل در دانشگاه های کشور هلند در مقطع کارشناسی مبلغی حدود 6000€ الی 11000€ (یورو) و در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری 7000€ الی 15000€ (یورو) تخمین زده شده است.

هزینه اقلام مختلف در کشور هلند

با توجه به هزینه های بالای تحصیل در هلند، دولت این کشور اجازه اشتغال همراه با تحصیل را به دانشجویان داده است و با حداکثر 20 ساعت کار در هفته، بخشی از هزینه های تحصیل و زندگی در این کشور از این طریق قابل تامین می باشد. علاوه بر این امکان اخذ Fund برای دانشجویانی با قدرت مالی کم و رزومه تحصیلی قدرتمند وجود دارد که یک امتیاز بزرگ تحصیل در این کشور محسوب می شود.

پارامتر هزینه

هزینه زندگی در هلند (یورو(

اجاره ماهیانه آپارتمان یک خوابه در مرکز شهر

1082

اجاره ماهیانه آپارتمان یک خوابه در اطراف شهر

879

هزینه ماهیانه قبوض (برق، آب و غیره)

166

هزینه ماهیانه اینترنت

39

بلیت یک طرفه درون شهری

3.20

هزینه ماهیانه حمل و نقل

85

یک وعده غذا در McDonalds

8€

یک بطری 1.5 لیتری آب

0.78

12 عدد تخم مرغ

2.5

 

شرایط اخذ انواع Fund در کشور هلند

همان طور که ذکر شد، با تحصیل در کشور هلند می توان علاوه بر امتیازات تحصیلی و فرهنگی، می توان از کمک هزینه های متنوع نیز بهره مند شد. تنوع بالایی در میان کمک هزینه های تحصیلی اعطا شده به دانشجویان در کشور هلند وجود دارد؛ به طوری که بیش از 84% دانشجویان این کشور موفق به اخذ کمک هزینه، وام، بورسیه و یا ترکیبی از این سه مورد شده اند. دولت این کشور تصمیم گرفته تا با اعطای کمک هزینه در بخش های مختلفی مثل هزینه های تحصیل، زندگی و یا هزینه های درمانی امکان تحصیل با مبلغ کمتری را برای علاقه مندان فراهم کند. جهت اخذ این دسته از کمک هزینه ها از دولت هلند، رزومه تحصیلی درخشان و سن زیر 30 سال لازم است.

مدارک و شرایط لازم جهت اخذ Fund در هلند

دانشگاه ها و موسسات آموزشی متنوعی وجود دارند که امتیاز اعطای Fund را به متقاضیان ارائه می دهند. مدارک مورد نیاز برای اخذ کمک هزینه تحصیلی از دانشگاه های کشور هلند عمدتا به صورت زیر است:

1.      ترجمه آخرین مدرک تحصیلی به همراه ریز نمرات

2.      توصیه نامه

3.      انگیزه نامه

4.      پاسپورت معتبر

5.      مدرک زبان انگلیسی (آیلتس یا تافل(

6.      ثبت نام آنلاین

مدارک مورد نیاز و مبلغ ارائه شده در هر دانشگاه متفاوت می باشد و برای در اختیار داشتن اطلاعات دقیق تر در این زمینه بهتر است با مراجعه به سایت دانشگاه مورد نظر از این موارد اطمینان حاصل کرد. کشور هلند به دلیل فراهم آوردن استانداردهای سطح بالای زندگی برای شهروندانش همواره یکی از محبوب ترین کشورها نزد مهاجران بوده است. برای افزودن به اطلاعات خود در این زمینه می توانید از مقاله های بهترین شهرهای هلند برای کار، 10 شغل پر درآمد در هلند و 5روش تضمینی برای مهاجرت به هلند استفاده کنید. در صورت نیاز به هر گونه مشاوره در زمینه مهاجرت، وکلای موفق و با تجربه ما در موسسه پرشین اپلای آماده کمک به شما عزیزان هستند.

همین حالا از اینجا برای تعیین وقت مشاوره اقدام کنید


همین حالا میتوانید با مشاوران ما تماس بگیرید

واتساپ message تلگرام send تماس call


chat