پرشین اپلای

تحصیل در مقطع دکتری در سوئیس

تحصیل در مقطع دکتری در سوئیس 3 سال قبل

تحصیل در مقطع دکتری در سوئیس

تحصیل در مقطع دکتری در سوئیس یکی از مواردی می باشد که دانشجویان جهت ادامه تحصیل در کشور سوئیس مورد توجه قرار میدهند و به بررسی آن میپردازند. کشور سوئیس به دلیل امنیت، شرایط رفاهی و امکانات عالی مورد استقبال بسیاری افراد قرار گرفته است. این کشور در سال 2017 برترین کشور دنیا انتخاب شد. ارتقای کیفیت آموزش، دموکراسی و اشتغال از مهم ترین علت های انتخاب این کشور می باشد. این کشور تقریبا 8 میلیون نفر جمعیت دارد و از لحاظ شفافیت دولتی، آزادی های اجتماعی، اقتصاد رقابتی، کیفیت زندگی و شاخص توسعه انسانی در بین همه کشورهای دنیا وجود دارد.

این کشور از لحاظ سطح رفاه اجتماعی رتبه سوم را در دنیا به خود اختصاص داده است و دانشگاه های این کشور مورد تایید وزارت علوم ایران می باشد و فارغ التحصیلان این دانشگاه این امکان را دارند با مدرک دانشگاهی ایران در دانشگاه های این کشور به تحصیل خود ادامه دهند. کارشناسان ارشد و حقوقی ما در موسسه پرشین اپلای در زمینه اقامت از طریق تحصیل در سوئیس، تحصیل رایگان در سوئیس، اقامت از طریق سرمایه گذاری در سوئیس، اقامت از طریق کار و غیره به صورت تلفنی و حضوری به شما بزرگواران مشاوره حرفه ای و تخصصی ارائه می دهند و از ابتدا تا انتها در کنار شما هستند.

مزایای تحصیل در مقطع دکتری در سوئیس

1.      18 دانشگاه از دانشگاه های سوئیس مورد تایید وزارت علوم ایران می باشد که دانشجویان می توانند با مدرک دانشگاه های ایران در این دانشگاه های به تحصیل خود ادامه دهند.

2.      این کشور رتبه دوم از لحاظ رفاه اجتماعی در دنیا و از لحاظ شاخص رفاه اجتماعی رتبه اول را به خود اختصاص می دهد.

3.      این کشور کمترین جرم و جنایتی را داشته و امن ترین کشور دنیا می باشد.

4.      دانشجویان می توانند در هر هفته به مدت 20 ساعت مشغول کار باشند و به هزینه های زندگی و تحصیلی خود کمک کنند.

5.      آموزش و تدریس تحصیل در مقطع دکتری در سوئیس انگلیسی زبان می باشد.

این کشور با داشتن امکانات و شرایط رفاهی بالا، کمترین جرم و جنایت در این کشور، امن ترین کشور دنیا، بیشترین بورسیه تحصیلی در مقطع دکترا و … باعث شده که بسیاری از دانشجویان و افراد به فکر مهاجرت به این کشور باشند. تحصیل قبل از دانشگاه در این کشور از سن 6 سالگی تا 8 سالگی انجام می شود و مدت زمان تحصیل این دوره در این کشور 8 تا 9 سال می باشد. تحصیلات در این دوره در کشور سوئیس به دو قسمت ابتدایی و دبیرستان تقسیم می شود که مدت زمان تحصیل در سوئیس در دوره ابتدایی 4 تا 6 سال و مدت دوره تحصیل در دبیرستان در این کشور 3 تا 5 سال می باشد. شرط ورود به موسسات آموزشی و دانشگاه های این کشور دارا بودن مدرک دیپلم می باشد.

شرایط تحصیل در مقطع دکتری در سوئیس

هیچ محدودیت سنی بابت دریافت پذیرش تحصیلی وجود ندارد، هزینه تحصیل در این کشور در هر دوره تحصیلی تقریبا 600 تا 700 فرانک سوئیس می باشد. دانشجویانی که قصد دارند در خوابگاه زندگی کنند باید ماهیانه مبلغ 1000 فرانک سوئیس را هزینه کنند و افرادی که قصد دارند در آپارتمان های شخصی اجاره کنند باید هر ماه 1200 فرانک سوئیس پرداخت کنند. هزینه بیمه دانشجویی در هر ماه تقریبا 80 تا 100 فرانک می باشد.

تحصیل در مقاطع مختلف کشور سوئیس

تحصیل در این کشور در دوره کارشناسی (لیسانس) به زبان های آلمانی و فرانسوی می باشد که دانشجو حتما باید مدرک زبان b1 را داشته باشد تا بتوانند پذیرش تحصیلی دریافت کنند در غیر این صورت دانشجو باید یک دوره زبان که به مدت یک سال می باشد را سپری کند. همه رشته ها آزمون ورودی دارند که از درس دبیرستان گرفته می شود. هزینه تحصیل در دوره کارشناسی از 1500 تا 3500 فرانک سوئیس می باشد.

تحصیل در دوره فوق لیسانس (کارشناسی ارشد) به زبان های فرانسوی – آلمانی و انگلیسی صورت می گیرد. دانشجویانی که تمایل و قصد دارند که به انگلیسی زبان آموزش ببیند باید معادل مدرک آیلتس 6.5 را داشته باشند و دانشجویانی که تمایل و قصد دارند که به زبان های دیگر مانند فرانسوی و یا آلمانی ادامه تحصیل بدهند باید معادل مدرک b2 را ارائه دهند تا پذیرش تحصیلشان صادر شود.  هزینه تحصیل در دوره کارشناسی ارشد بین 2000 تا 8000 فرانک سوئیس می باشد.

این کشور به کسانی که در دوره دکترا در این کشور مشغول تحصیل هستند حقوق و دستمزد می دهند که  تقریبا 2000 $ دریافت می کنند. در این دوره به دانشجویانی که رزومه تحصیلی بالایی دارند بورسیه تحصیلی داده می شود و با بورسیه تحصیلی در این دوره به تحصیل خود ادامه می دهند.  کارشناسان ارشد و حقوقی ما در موسسه پرشین اپلای در زمینه اقامت از طریق تحصیل در سوئیس، تحصیل رایگان در سوئیس و مهاجرت به سوئیس به شما بزرگواران به صورت تلفنی و حضوری مشاوره تخصصی و حرفه ای ارائه می دهند.

 

همین حالا از اینجا برای تعیین وقت مشاوره اقدام کنید


همین حالا میتوانید با مشاوران ما تماس بگیرید

واتساپ message تلگرام send تماس call


chat