پرشین اپلای

مدارک لازم پذیرش تحصیلی از سوئیس

مدارک لازم پذیرش تحصیلی از سوئ 3 سال قبل

مدارک لازم جهت اخذ پذیرش تحصیلی از سوئیس

دانشجویانی که تمایل به اخذ پذیرش از سوئیس را دارند باید با در نظر گرفتن مدارک لازم جهت اخذ پذیرش تحصیلی از سوئیس نسبت به این موضوع اقدام نمایند. بامطالعه نمودن این نوشتار ترجمه شده از سوی کارشناسان موسسه پرشین اپلای ، می توانید به اطلاعات جامعی در رابطه با موضوع مدارک لازم جهت اخذ پذیرش تحصیلی از سوئیس به دست آورید.

در ازای هر سال کنفدراسیون کشور سوئیس که به صورت دولتی اداره می شود، گسترش تبادل نظر و هم چنین اقدام به همکاری های بین المللی زمینه ای برای اخذ کمک هزینه های دانش آموزان خارجی ار سایر کشورها می باشد. دسترسی کلیه متقاضیان پژوهشی در طیف گسترده ای از رشته ها انجام پذیر می باشد. با این توضیح که این قانون مختص مقاطع فوق لیسانس و هم چنین دکتری است و برای اشخاصی که مشغول به برنامه ریزی برای آمدن به این کشور می باشند، در نظر گرفته شده است.

تحصیل در سوئیس

نرخ بیکاری پائین، ثبات اقتصادی بالا و شرایط چنینی باعث جذب تعداد بالایی دانشجو در خصوص تحصیل در سوئیس می باشد. این برجستگی ها توانسته سالانه مورد نظر تعداد کثیری از دانشجویان خارجی قرار گیرد. برتری سیستم آموزشی در خصوص تحصیل برای دانش آموزان و دانشجویان خارجی از موارد تحت پوشش تحصیل در سوئیس است که نباید از آن چشم پوشی کرد.

سوئیس از جمله مقاصد اول برای متقاضیانی می باشد که قصد ادامه تحصیل در طیف گسترده ای از رشته ها را به زبان انگلیسی دارند. تحصیلات در این کشور برای متقاضیان خارجی راهی در خصوص اخذ مجوز ورود به این کشور و آشنایی با کسب و کار و محیط های کاری می باشد. مدارک لازم جهت اخذ پذیرش تحصیلی از سوئیس از جمله مواردی است که دانشجویان در خصوص اخذ پذیرش از دانشگاه به آن برمی خورند. واجدین شرایط تحصیل و مهاجرت به سوئیس با در نظر گرفتن مدارک لازم در خصوص پذیرش می توانند نسبت به این موضوع اقدام داشته باشند.

اخذ بورس تحصیلی در طیف گسترده ای از رشته ها به زبان انگلیسی، یکی از وجوه تمایر کشور سوئیس با سایر کشور های اروپایی در خصوص تحصیلات می باشد. بررسی شرایط مهاجرت به سوئیس یکی از اصلی ترین قدم ها می باشد. قبل از برخورد با ریسک در خصوص اخذ روادید تحصیلی، کاری و سرمایه گذاری در ابتدای امر شرایط مهاجرت را توسط وکلا و کارشناسان موسسه پرشین اپلای بسنجید.

موارد تحت پوشش بورس تحصیلی سوئیس

از جمله مواردی که تحت پوشش بورس تحصیلی می باشد عبارتند از کمک هزینه مسکن، پرداخت بیمه درمانی، معافیت از هزینه شهریه، کمک هزینه بلیط هواپیما، پرداخت هزینه های ماهانه و سایر هزینه ها. دانشجویان با رزومه و سوابق تحصیلی عالی در خصوص تحصیل در رشته پزشکی امکان بهره گیری از بورسیه را دارند. هزینه های تحصیل و زندگی در سوئیس از دیگر موارد قابل ذکر برای متقاضیان مهاجرت تحصیلی و اعزام دانشجو به سوئیس می باشد. سوئیس از جمله کشورهای گران اتحادیه اروپا است. هزینه های تحصیل در دانشگاه های دولتی با دانشگاه های خصوصی متغیر است. میزان هزینه های تحصیل برای شهروندان اتحادیه اروپا به مقدار 700 فرانک می باشد.

بورسیه تحصیلی سوئیس ETH

این نوع بورس تحصیلی برای دانشجویان متمایر تحصیل در دانشگاه های کشور سوئیس ارائه می گردد. مزیت های اعطاء این نوع بورس، تعلق گرفتن به شهروندان اتحادیه اروپا و خارج از اتحادیه اروپا است. متقاضیانی که تمایل به تحصیل در مقاطع فوق لیسانس در میان دانشگاه ETH را دارند، می توانند اقدام به صدور دو نوع کمک هزینه تحصیلی نمایند. این نوع کمک هزینه های تحصیلی عبارتند از بورسیه (ESOP) که در بر گیرنده کلیه هزینه تحصیل و زندگی در سوئیس برای دانش آموزان می باشد و بورسه (MSP) که بر اساس آن کلیه دانش آموزان امکان اخذ دستمزد مختصر را دارند.

اگر شخصی نتواند بورسیه تحصیلی از این کشور دریافت نماید بهتر این است که کشور دیگری را برای تحصیلی انتخاب نماید. به این علت که هزینه های زندگی و تحصیل در این کشور بسیار بالاست و اگر شخصی از پس هزینه های زندگی برنیاید در ادامه دچار مشکلات مالی خواهد شد.

اهداف کمک هزینه های دانشجویی سوئیس

هدف اصلی از تاسیس نمودن کلیه موسسات تحصیلات تکمیلی، حمایت نمودن از تمامی دانشجویان می باشد که میتوان به برخی از آنها کمک هزینه تحصیلی ارائه کرد. همواره امکان اعطای کمک های مالی به صورت یک بورسیه تحصیلی کامل به انضمام کلیه هزینه های لازم برای زندگی کردن و یا هم چنین به صورت یک بورس تحصیلی از نوع جزئی همراه با کاهش شهریه می باشد.

همواره برای کلیه دانشجویانی که در مقطع دکتری مشغول به تحصیلند، امکان کار ضمن تحصیل در سوئیس تحت عنوان دستیار و شناسایی بازار کار می باشد. به صورت کلی می توان گفت که زمان شروع بورس تحصیلی در سال دوم تحصیل دانشجویان خواهد بود. شهریه دانشجویان برای اخذ بورسیه تحصیلی متفاوت است و تفاوت در نوع بورسیه بسته به مقطع تحصیلی دارد.

بررسی مدارک لازم جهت اخذ پذیرش تحصیلی از سوئیس

از مدارک لازم برای اخذ پذیرش از دانشگاه های کشور سوئیس عبارتند از:

1.      اصل پاسپورت به همراه ترجمه

2.      اصل مدرک دیپلم به همراه ترجمه

3.      مدرکی دال بر تسلط به زبان انگلیسی

4.      گواهی فارغ التحصیلی و مدارک معادل به همراه ترجمه

5.      مدرک زبان انگلیسی متناسب با مقطع تحصیلی

زبان تحصیل در برخی از رشته های در مقاطع لیسانس و فوق لیسانس به زبان انگلیسی می باشد و این امکان وجود دارد که قبل از پذیرش در یکسری از رشته ها ملزم به شرکت نمودن در آزمون زبان انگلیسی در خصوص اثبات مهارت های چهار گانه باشد.

مدارک لازم جهت اخذ ویزای تحصیلی از سوئیس

برای دریافت ویزای تحصیلی کشور سوئیس به مدارک زیر نیاز می باشد:

1.      ارائه رزرو هتل

2.      ارائه بلیط هواپیما

3.      ارائه عکس پاسپورتی

4.      ارائه گواهی بازنشستگی

5.      ارائه بیمه نامه مسافرتی

6.      ارائه اصل پاسپورت یا گذرنامه

7.      ارائه سند مالکیت در صورت وجود

8.      گواهی اشتغال به کار برای شاغلین

9.      پروانه کسب یا ثبت شرکت و یا کارت بازرگانی

10. ارائه گواهی اشتغال به تحصیل برای دانشجویان

11. ارائه مدارک هویتی نظیر کارت ملی و شناسنامه

12. ارائه گردش حساب بانکی در شش ماه آخر

13. ارائه فرم های تکمیل شده ویزا با توضیح دقیق از سایت های سفارت

14. کپی از ویزای های شنگن یا کشورهای معتبر دارای اعتبار پاسپورت با مهر ورود و خروچ

15. نامه تمکن و پرینت حساب در خصوص پوشش هزینه های تحصیل و زندگی سالانه در سوئیس

متقاضیانی که تمایل به تحصیل در سوئیس را دارند می توانند با بررسی شرایط مهاجرت تحصیلی به سوئیس اقدامات لازم را به عمل آورند. دانشجویانی که فکر تحصیل در سوئیس را در ذهن دارند می بایست با در نظر گرفتن مدارک لازم جهت اخذ پذیرش تحصیلی از سوئیس نسبت به این موضوع اقدام داشته باشند. بررسی مدارک لازم جهت اخذ پذیرش تحصیلی از سوئیس نیاز به بررسی کارشناسان و وکیل مهاجرت دارد. ما در موسسه پرشین اپلای  امکان مشاوره و اخذ اطلاعات در باب مهاجرت و اخذ اقامت و تابعیت را برای متقاضیان فراهم ساخته ایم.

همین حالا از اینجا برای تعیین وقت مشاوره اقدام کنید


همین حالا میتوانید با مشاوران ما تماس بگیرید

واتساپ message تلگرام send تماس call


chat