پرشین اپلای

شرط معدل و سنی برای تحصیل در ایتالیا

شرط معدل و سنی برای تحصیل در ا 3 سال قبل

شرط معدل و شرایط سنی برای تحصیل در ایتالیا

شرایط سنی برای تحصیل در ایتالیا

به صورت کلی تحصیل در دانشگاه های ایتالیا شرط سنی  ندارد . متقاضیان با هر سنی می توانند در دانشگا های ایتالیا تحصیل کنند اما این منوط بر داشتن اقامت در اروپا می باشد .

محدودیت سنی برای تحصیل در ایتالیا

گفتیم تحصیل در دانشگاه ایتالیا شرایط سنی ندارد . می توان این طور عنوان کرد که محدودیت سنی برای اخذ ویزای تحصیلی می باشد . در واقع اگر شما متقاضی تحصیل در کشور ایتالیا هستید و در این کشور اقامت ندارید با توجه به نیاز به اخذ ویزای تحصیلی ، سن شما بسته به مقطع تحصیلی نباید از حد مشخصی بالاتر باشد . اما نکته قابل توجه در مورد اخذ ویزای تحصیلی ایتالیا این است که به هر حال به نسبت کشورهای اروپایی دیگر که برای اخذ ویزا شرایط سخت تری دارند و معمولا سنین بالای 30 سال شانس بسیار کمتری برای ورود به پروسه تحصیلی دارند ، امکان اخذ ویزای تحصیلی تا سنین حتی 40 سال هم در کشور ایتالیا امکان پذیر است . و این مورد از مهم ترین عواملی است که ایتالیا را تبدیل به دروازه ای کرده برای ورود به اروپا .

شرط معدل برای تحصیل در ایتالیا

برای تحصیل در ایتالیا برای مقطع کارشناسی حداقل 14 ، مقطع ارشد حداقل 14 و برای دکترا معدل  حداقل 15 نیاز است . اما با توجه به شرایطی امکان اخذ پذیرش با معدل پایین تر هم وجود دارد . جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان پرشین اپلای تماس حاصل نمایید .

همین حالا از اینجا برای تعیین وقت مشاوره اقدام کنید


همین حالا میتوانید با مشاوران ما تماس بگیرید

واتساپ message تلگرام send تماس call


chat