پرشین اپلای

اقامت در لهستان

اقامت در لهستان 3 سال قبل

اقامت در لهستان

اقامت در لهستان دارای مزایای بی شماری است. در حال حاضر افراد اقامت در کشور های گوناگون را کسب می کنند اما اخذ اقامت لهستان طرفدار بیشتری دارد. چرا که اخذ اقامت در این کشور علاوه بر آسان بودن نسبت به سایر کشور ها مزیت های بالایی دارد. اقامت در کشور لهستان راه های گوناگونی دارد شما می توانید با به کار گیری هر یک از این راه ها موفق به اخذ اقامت لهستان شوید. در این مقاله راه های کسب اقامت دائم در کشور لهستان را برایتان شرح می دهیم.

مزایای اخذ اقامت در کشور لهستان

1.      دریافت اقامت در این کشور نسبت به کشور های آمریکا و یا استرالیا راحت تر است.

2.      پس از دریافت اقامت به راحتی می توانید در این کشور همانند یک شهروند لهستانی به کارو یا تحصیل و زندگی بپردازید.

3.      امکان زندگی در کشور لهستان پس از دریافت اقامت با رفاه و آرامش کامل

4.      اخذ اقامت در کشور لهستان موجب می شود که شما پس از ۵ سال بتوانید پاسپورت لهستان را دریافت کنید.

5.      هزینه های زندگی در لهستان نیز بسیار پایین است.

6.      پس از دریافت اقامت می توانید به راحتی از بانک ها وام دریافت کنید.

بهترین راه های  اقامت در لهستان

اقامت تحصیلی:

اولین و بهترین راه دریافت اقامت در این کشور اقامت تحصیلی است. با تحصیل در این کشور شما می توانید به راحتی پس از مدتی اقامت دائم این کشور را دریافت کنید همچنین پس از پایان تحصیل و دریافت اقامت شما می توانید در این کشور به کاری مشغول شوید.

اقامت از طریق کسب و کار:

با ثبت یک شرکت و یا اخذ ویزای کار و مشغول شدن به کار در این کشور شما می توانید اقامت لهستان را به دست آورید.

اقامت از طریق ازدواج :

که این مورد واضح بوده و می توانید با ازدواج با یک شهروند لهستانی اقامت این کشور را به دست آورید. نکات حائز اهمیت در این قسمت این است که شما می توانید از طریق کار و ثبت شرکت اقامت دائم کشور لهستان را به دست آورید. این در صورتی است که از مدت زمان کار شما در این کشور ۵ سال بگذرد. همچنین در صورت ازدواج با یک شهروند لهستانی شما پس از گذشت  ۳ سال می توانید اقامت لهستان را کسب کنید. اما در حال حاضر بهترین راه دریافت اقامت، اقامت از طریق تحصیل است.

ویزای تحصیلی لهستان

اخذ ویزای تحصیلی کشور لهستان برای تحصیل در این کشور الزامی است. برای اخذ این ویزا اولین قدمی که باید بردارید اخذ پذیرش از دانشگاه های کشور لهستان است. پس از این که توانستید پذیرش دانشگاهی را کسب کنید با مراجعه به سفارت لهستان و همچنین ارائه ی سایر مدارک مورد نیاز  به راحتی ویزای تحصیلی را کسب می کنید. سایر مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای تحصیلی شامل مدارک تحصیلی و ریز نمرات، مدارک شناسایی و کپی از آن ها، گواهی سلامت، گواهی تمکن مالی، عکس رنگی، مدرک زبان و گذرنامه می باشد.

 

همین حالا از اینجا برای تعیین وقت مشاوره اقدام کنید


همین حالا میتوانید با مشاوران ما تماس بگیرید

واتساپ message تلگرام send تماس call


chat