پرشین اپلای

مدرک زبان برای تحصیل در لهستان

مدرک زبان برای تحصیل در لهستان 3 سال قبل

مدرک زبان برای تحصیل در لهستان

مدرک زبان برای تحصیل در لهستان : مدرک زبان برای تحصیل در لهستان،لهستان کشوری است که در اروپای مرکزی قرار گرفته و با داشتن مساحتی در حدود ۳۱۲٫۶۸۵ کیلومتر مربع، مانند پلی شرق و غرب اروپا را به یکدیگر متصل کرده است. این کشور حدود ۳۸٫۵۳ میلیون نفر جمعیت دارد و با آلمان، چک، بلاروس، و روسیه دارای مرز مشترک و همسایگی می باشد.پایتخت این کشور شهر قدیمی ورشو است که بزرگترین و پرجمعیت ترین شهر کشور نیز هست. مردم کشور لهستان، اکثرا به زبان لهستانی تکلم می کنند و واحد پولی رایج این کشور، زلوتی است. اکثر مردم کشور لهستان را خود لهستانی ها تشکیل می دهند اما درصدی از آلمانی ها و اکراینی ها و نیز بلاروسی ها هم در کشور لهستان مقیم هستند.

دوره های مختلف کارشناسی در لهستان

برای دوره ی کارشناسی در این کشور علاوه بر ارائه دادن مدارک و ریزنمرات دوره تحصیلی قبل، چون اکثر دروس به زبان لهستانی تدریس می شوند داشتن مدرک زبان لهستانی الزامی است و دانشجو باید دوره ی زبان لهستانی را در این کشور سپری کند.

از سال ۲۰۰۷ به بعد سیستم آموزش عالی کشور لهستان به سه دوره ی کارشناسی( لیسانس)کارشناسی ارشد و دکتری تقسیم شد. که شرایط تحصیل در لهستان را در دوره های مختلف، قدری تغییر داده است.

از جمله شرایط تحصیل در لهستان مربوط به طول دوره های مختلف دانشگاهی و مدارک هر کدام،

می شود. در ادامه مطلب، شرایط تحصیل در لهستان در دوره های مختلف را به تفکیک بیان خواهد شد.

مدرک زبان برای تحصیل در لهستان مقطع لیسانس

همان طور که گفته شد جهت تحصیل در مقطع لیسانس در کشور لهستان می بایست مدرک زبان انگلیسی داشته باشید یا دوره ی زبان را قبل از ورود به دانشگاه بگذرانید. لازم به ذکر است که کشور لهستان با این که یک کشور انگلیسی زبان نیست اما کورس های انگلیسی زیادی را در این مقطع برگزار می کند. مدت زمان تحصیل در مقطع کارشناسی در کشور لهستان ۳ یا ۴ سال به طول می انجامد.

نکته ی قابل ذکر در این بخش این است که سیستم آموزشی کشور لهستان برای اتباع خارجی به گونه ای است که دانشجو بلافاصله پس از فارغ التحصیلی می تواند به دنبال شغلی مناسب گشته و آن را یافت کند.

مدرک زبان برای تحصیل در لهستان مقطع فوق لیسانس

هزینه ی تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در کشور لهستان بسیار مناسب می باشد و افراد زیادی لهستان را به همین علت برای تحصیل انتخاب می کنند. مدت تحصیل در مقطع فوق لیسانس در کشور لهستان ۱ یا ۲ سال به طول می انجامد. فردی که قصد اخذ پذیرش دانشگاهی در کشور لهستان را دارد می بایست مدارکی نظیر سوابق تحصیلی، مدرک زبان انگلیسی به منظور تسلط به این زبان، توصیه ی نامه ی اساتید و مدارک شناسایی را ارائه دهد. دانشجویان در مقطع کارشناسی ارشد اجازه ی ۲۰ ساعت کار در هفته را دارند.

مدرک زبان برای تحصیل در لهستان مقطع دکتری

دست یافتن به تحصیل در مقطع دکتری در کشور لهستان، بسیار آسان است؛ چرا که فرد می تواند از طریق اخذ بورسیه ی تحصیلی هزینه های پرداختی را کمتر کند. اما جهت پذیرش در این مقطع ارائه مدارک معتبر و سوابق تحصیلی خوب همچون مدرک زبان بین المللی با نمره مناسب لازم می باشد.

شرایط عمومی تحصیل در لهستان

یکی از ضروریات مربوط به شرایط تحصیل در لهستان، ارائه دادن مدرک زبان انگلیسی به دانشگاه ها می باشد.

به علاوه برخی از دانشگاه ها، داشتن و ارائه ی مدارکی مانند مقاله و توصیه نامه و… را به عنوان مدارک مورد نیاز برای اخذ پذیرش از آن دانشگاه خاص وتکمیل مدارک و شرایط تحصیل در لهستان، قرار داده اند.

نیز اینکه مدارس هنر و تربیت بدنی قبولی در آزمون استعداد یابی را علاوه بر امور و مدارک دیگر، جزء شرایط تحصیل در لهستان در این رشته ها، تعریف کرده اند.

 

همین حالا از اینجا برای تعیین وقت مشاوره اقدام کنید

تحصیل در لهستان


همین حالا میتوانید با مشاوران ما تماس بگیرید

واتساپ message تلگرام send تماس call


chat