پرشین اپلای

معرفی دانشگاههای اسپانیا

معرفی دانشگاههای اسپانیا 3 سال قبل

معرفی دانشگاههای اسپانیا

تحصیل در کشور اسپانیا در طول سالیان متمادی مورد توجه بسیاری از دانشجویان نقاط مختلف دنیا بوده است . چرا که این کشور دارای دانشگاه هایی با رتبه های برتر جهانی بوده و تحصیل در آن ها بسیار کم هزینه است. در دانشگاههای اسپانیا، در اکثر رشته ها، به زبان انگلیسی نیز دانشجو جذب می شود. بنابراین اگر قصد مهاجرت تحصیلی به کشور اسپانیا را دارید ولی هنوز موفق به انتخاب دانشگاه خود نشده اید، ارائه لیست ذیل که شامل دانشگاه های برتر این کشور است، شما را در این مهم یاری می رساند.

معرفی دانشگاه بارسلونا:

این دانشگاه یکی از قدیمی ترین دانشگاه های اسپانیا می باشد که در سال ۱۴۵۰ بنیانگذاری شد و به عنوان اولین مرکز تحقیقات در کشور به شمار می آید. دارای ۱۸ دانشکده و ۱۰۰ گروه آموزشی در رشته های مختلف است که در سال ۲۰۱۱ رتبه اول در میان دانشگاه های اسپانیا را از آن خود کرد. همچنین دارای رنکینگ جهانی زیر ۱۰۰ در تدریس برخی از رشته ها است.

معرفی دانشگاه کامپلوتنس مادرید:

این دانشگاه در سال ۱۲۹۳ بنا نهاده شد که یکی از مراکز بسیار قدیمی آموزش عالی در جهان است که همواره دانشجویانی از سرتاسر قاره ها در آنجا پذیرش می شوند. این مرکز در زمینه ی دندان پزشکی بین رده ی اول تا پنجاه دنیا قرار می گیرد و نیز جایگاه ۲۲۶ را در رتبه بندی QS دارد.

معرفی دانشگاه مستقل مادرید:

از نظر رنکینگ جهانی این دانشگاه جزو ۲۰۰ دانشگاه برتر در جهان است که در بین سازمان های مجله تایمزهایر اجوکیشن، ال موندو، دارای اعتبار خوبی بوده و همچنین فرصتی عالی را برای بیان و تبادل علم و فن و ایده برای دانشجویان بین المللی ایجاد کرده است.

معرفی دانشگاه فنی کاتولونیا:

معروف به دانشگاه UPC که به دلیل برخورداری از زمینه ی تحقیقاتی بالا و نیز محیط دانشگاهی پویا، دارای شهرتی جهانی می باشد و به عنوان بزرگترین دانشگاه مهندسی در اسپانیا فعالیت دارد. این دانشگاه سالانه حدود ۲۵۰۰ دانشجوی خارجی را پذیرش می کند و در شبکه بهترین مدیران صنعتی اروپا عضویت دارد. این دانشگاه مجموعا دارای ۱۷ دانشکده می باشد.

معرفی دانشگاه سالامانکا:

این دانشگاه اولین مرکز آموزش عالی در این کشور است که نام دانشگاه به آن داده شده است و در شمار بهترین دانشگاه های اسپانیا است که همواره در زمینه ی اقتصاد، علوم سیاسی و اکتشافات علمی در سطح دنیا برتر بوده و سالانه ۲۰۰۰ دانشجوی خارجی را پذیرش می کند و دوره های زبان انگلیسی را با کیفیتی بالا برای دانشجویان حقوق و علوم انسانی ارائه می کند.

معرفی دانشگاه کادیز:

یکی از بهترین دانشگاه های اسپانیا است که در زمینه تدریس علوم فنی- مهندسی، پزشکی و خدمات اجتماعی در دنیا حرفی برای گفتن دارد . در این دانشگاه کلاسهای کار آموزی که شامل حال دانشجویان بین المللی هم می شود، ارائه می گردد. شرکت در این کلاس ها گاهی به عنوان واحد های درسی برای دانشجویان لحاظ می گردد.

معرفی دانشگاه پمپی فابرا:

این دانشگاه که در شهر بارسلونا قرار دارد . دارای رتبه ی ۲۹۵ جهانی است که در سال ۱۹۹۰ تاسیس شد و در زمینه ی علوم های اجتماعی، انسانی، سلامت و ارتباطات فعالیت می کند.

معرفی دانشگاه سویل:

این دانشگاه یکی از بهترین دانشگاه های اسپانیا می باشد که در شهر سویل واقع شده و بیش از ۶۷ رشته برای لیسانس ۷۷ رشته برای فوق لیسانس در دانشکده های این دانشگاه تعریف شده که ۷۰۰۰۰ دانشجوی بین المللی در آنها مشغول به تحصیل هستند.

علاوه بر دانشگاه ها و مراکز نام برده در فوق، دانشگاه هایی مانند اوتونوما مادرید، ناوارا، گراناداو آلمیرا نیز در فهرست بهترین دانشگاه های اسپانیا قرار می گیرند.

همین حالا از اینجا برای تعیین وقت مشاوره اقدام کنید


همین حالا میتوانید با مشاوران ما تماس بگیرید

واتساپ message تلگرام send تماس call


chat