پرشین اپلای

هزینه ی زندگی در اکراین

هزینه ی زندگی در اکراین 3 سال قبل


هزینه ی زندگی در اکراین

هزینه ی زندگی در اکراین : هزینه زندگی در اکراین با توجه به هدف شما از مهاجرت به این کشور متفاوت است. افراد به دلایل مختلفی به کشور اکراین مهاجرت می کنند این دلایل می تواند سرمایه گذاری، به راه انداختن کسب و کار، زندگی در این کشور و یا تحصیل باشد.

در صورتی که هدف شما تحصیل در این کشور باشد هزینه زندگی در اکراین به این صورت است که فرد برای اجاره ی یک خوابگاه ماهیانه می بایست بین ۲۵۰ تا ۳۵۰ دلار هزینه کند. این هزینه در صورتی است که فرد بخواهد یک خانه ی مستقل اجاره نماید در غیر این صورت فرد اگر بخواهد با یک نفر شریک شود در طول یک ماه باید ۵۰۰ دلار اجاره ی خوابگاه دهد.

هزینه ی خورد و خوراک و مواد غذایی در اکراین

هزینه های زیر به واحد پول اکراین یعنی گریو می باشد؛ هر گریو به دلار آمریکا معادل ۸ دلار است. هزینه زندگی در اکراین؛ علاوه بر هزینه های مربوط به اقامت، هزینه های مربوط به خورد و خوراک و مواد عذایی را نیز شامل می شود.

هزینه های لازم برای تهیه ی گوشت۴۵ گریو

هزینه ی لازم برای خرید مرغ ۳۰ گریو

هزینه ی جگر مرغ ۲۰ گریو

هر کیلو برنج ۸ گریو

روغن مایع ۱۵ گریو

شیر یک لیتری ۱۰ گریو

یک کیلو پیاز ۳ گریو

یک بسته ماکارونی ۸ گریو

آب معدنی ۱۲ گریو

هزینه ی مربوط به رستوران در اکراین

در صورتی که شما مایل باشید صبحانه ی خود را در یک رستوران میل نمایید ۷ تا ۸ دلار هزینه ی سرو صبحانه ی شما خواهد شد. هزینه ی یک وعده غذای اکراینی در یک رستوران گران قیمت تقریبا در حدود ۳ تا ۵ دلار برایتان تمام می شود. هزینه ی یک ساندویچ مک دونالد نیز در حدود ۶ تا ۸ یورو می باشد. در صورتی که تمایل به خوردن یک غذای ایرانی در رستوران های این کشور را داشته باشید هزینه لازم برای آن، بدون مخلفات ۸ دلار و همراه با مخلفات ۱۲ دلار خواهد شد.

هزینه های مربوط به اجاره ی مسکن و اقامت در اکراین

معمولا هزینه برای اجاره ی یک خانه در کشور اکراین، با توجه به منطقه ای که خانه ی مورد نظر در آن واقع است، متفاوت می باشد؛ به این منظور که در صورتی که شما بخواهید در یک شهر مثل شهر کیف خانه ای اجاره کنید در نقاط مختلف این شهر با هزینه های مختلفی رو به رو خواهید شد.

در صورتی که شما بخواهید در ناحیه ی میدان سیرک و بلوار شفچنگو خانه ای اجاره کنید هزینه ی اجاره خانه، بسیار گران تر از سایر نقاط این شهر و این کشور خواهد شد. اما در صورتی که در حومه ی مرکز شهر بخواهید خانه ای اجاره نمایید به طور مثال خانه ی انتخابی تان حوالی دانشگاه فنی کاپئی باشد، شما در ماه بین ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ دلار باید اجاره خانه دهید.

در صورتی که ساختمان انتخابی شما قدیمی تر و معمولی تر باشد و واقع در مناطقی مثل استالینی باشد، در آن صورت هزینه ی اجاره ی شما با مبلغی کم تر و در حدود ۴۰۰ تا۸۰۰ دلار در هر ماه است. بنابراین هزینه زندگی در اکراین بسته به نوع زندگی شما خواهد بود و این هزینه در افراد مختلف، با توجه به سبک زندگی، متغیر است.

همین حالا از اینجا برای تعیین وقت مشاوره اقدام کنید


همین حالا میتوانید با مشاوران ما تماس بگیرید

واتساپ message تلگرام send تماس call


chat