پرشین اپلای

دانشگاه های اکراین

دانشگاه های اکراین 3 سال قبل

دانشگاه های اکراین

کشور اکراین جزء سایر کشور هایی است که سالانه دانشجویان زیادی از سراسر دنیا برای ادامه تحصیل در دانشگاه های اکراین به این کشور مهاجرت می کنند. کشور اکراین پس از روسیه بزرگ ترین کشور در اروپا می باشد. این کشور دارای مزایای زیادی برای تحصیل است.

از جمله این مزایا در متن زیر آمده است:

·         امکان تحصیل به زبان انگلیسی در این کشور.

·         بهترین دانشگاه های اکراین در سراسر جهان معروف هستند.

·         دانشگاه های اکراین هیچ گونه سختی و مانعی برای ورود به دانشگاه های این کشور را نداشته و شرط معدل ندارند و دانشجو در هر رشته ای و با هر مدرکی می تواند وارد بهترین دانشگاه های اکراین شوند.

·         بهترین دانشگاه های اکراین در ردیف دانشگاه هایی هستند که مورد تایید وزارت علوم کشور ایران می باشند.

·         تحصیل در دانشگاه های اکراین به شما این امکان را می دهد که به راحتی ۲۰ ساعت در هفته را به کار مشغول بوده و درآمدی به دست آورید.

با توجه به موارد گفته شده می توان نتیجه گرفت تحصیل در بهترین دانشگاه های اکراین شما را از امتیاز زیادی برخوردار می سازد و شما امکان تحصیل در بهترین کشور را دارید. این متن قصد دارد برای شما اسامی بهترین دانشگاه های اکراین را ذکر کرده تا شما را در تصمیم گیری بهتر یاری نماید.

معرفی بهترین دانشگاه های اکراین

بهترین دانشگاه های اکراین در ردیف بهترین دانشگاه ها در سراسر جهان قرار گرفته اند. این دانشگاه ها به دو دسته ی دولتی و غیر دولتی یا خصوصی تقسیم شده اند.

معرفی دانشگاه خار کف ملی

دانشگاه خارکف ملی به فاصله ی چند سال دارای پیشرفت قابل توجهی بوده است. این دانشگاه در طی دو سال متوالی ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ از رتبه ی ۵۰۰ به رتبه ی ۳۸۲ دست یافته است. دانشگاه خارکف در خارکف قرار گرفته و یکی از قدیمی ترین دانشگاه های کشور اکراین می باشد. این دانشگاه در سال ۱۸۰۴ تاسیس شده است. رتبه بندی این دانشگاه برای دانشجویان بین المللی در ردیف ۵۶ قرار گرفته است.

معرفی دانشگاه ملی تاراس

این دانشگاه به عنوان یکی از بهترین دانشگاه های اکراین در EECA دارای رتبه ی ۳۸ می باشد. این دانشگاه در شهر کیف واقع شده است و به عنوان یکی از معتبر ترین دانشگاه های کشور اکراین معرفی می شود. حدود ۲۶۰۰۰ دانشجو در این دانشگاه مشغول به تحصیل بوده و همچنین دانشگاه ملی تاراس دارای ۲۲۷ قرار داد دو طرفه با موسسات اموزشی ملی خارجی در بیش از ۵۷ کشور می باشد.

معرفی دانشگاه فنی ملی اکراین

دانشگاه فنی ملی اکراین در سال ۲۰۱۶ دارای رتبه ی ۵۵۱ و ۶۰۰ می باشد، نیز اینکه در EECA دارای رتبه ی ۴۸ است. دانشگاه فنی ملی اکراین در سال ۱۸۹۸ تاسیس شده است. این دانشگاه دارای بیش از ۳۶۰۰۰ دانشجو می باشد که شمار زیادی از آن ها در حال حاضر در دو دانشگاه آن در شهر کیف و شهر سلافیوتیتش مشغول به تحصیل می باشند.

از جمله دانشگاه های برتر دیگر در این کشور شامل دانشگاه های فنی مهندسی اکراین، حمل و نقل هوایی، اقتصاد ترنوپیل و… را می توان نام برد.

همین حالا از اینجا برای تعیین وقت مشاوره اقدام کنید


همین حالا میتوانید با مشاوران ما تماس بگیرید

واتساپ message تلگرام send تماس call


chat