پرشین اپلای

پارک ها و مدیریت تفریح



لیسانس پارک ها و مدیریت تفریح

برنامه های کارشناسی در پارک ها و مدیریت تفریح

1582

سالهای تحصیل

3-4

هزینه های متوسط

5659 دلار

متوسط ​​حقوق سالانه

50000 دلار

 مدرک کارشناسی در پارک ها و مدیریت تفریح ​​چیست؟

پارک ها و مدیریت تفریح ​​رشته ای است که شامل مدیریت و سازماندهی فرآیندهای روزمره موسسات فرهنگی و تفریحی است. یک دوره کارشناسی در پارک ها و مدیریت تفریح ​​دوره هایی را در زمینه تفریح ​​و اوقات فراغت ، همراه با مدیریت رویدادها ، رهبری ، همراه با مدیریت تفریح ​​، فرهنگ ، به علاوه تجارت ، گردشگری و روانشناسی ارائه می دهد.

 وظایف یک دانشجوی تحصیلات تکمیلی مدیریت پارک ها و تفریحات چیست؟

فارغ التحصیلان پارک ها و مدیریت تفریح ​​ممکن است وظایف مختلفی از جمله برنامه ریزی استراتژی ، طراحی برنامه های تفریحی ، نظارت بر کار پرسنل ، و همچنین مدیریت بودجه ، پیاده روی و گشت زنی در منطقه ، برخورد با مشتریان و تامین کنندگان ، همراه با نظارت بر نگهداری پارک ها را داشته باشند. ، همچنین سازماندهی ارائه پارک و تورها.

 پس از اخذ مدرک لیسانس در پارک ها و مدیریت تفریح ​​چه مشاغلی وجود دارد؟

لیست مشاغل منطقه پارک ها و تفریحات شامل موقعیت های مدیر پارک ، پارکبان ، مدیر رویدادها ، مدیر خدمات اوقات فراغت و همچنین مدیر هنری فرهنگی است. مکان های دیدنی کار متنوع است ، به عنوان مثال ، پارک های تفریحی و طبیعی ، مراکز ورزشی ، همراه با باشگاه های خصوصی اوقات فراغت ، سازمان های عمومی.

 دلایل اتمام دوره لیسانس در پارک ها و مدیریت تفریح ​​چیست؟

تحلیلگران شرکت persianapply به این دلیل که کارشناسی ارشد در یک محیط فعال و مثبت کار می کنند ، تکمیل مدرک در مدیریت پارک ها و تفریح ​​را توصیه می کنند. شغل در پارک و تفریح ​​معمولاً ارتباطات و فعالیت بدنی زیادی را فراهم می کند. این امر به مهارت ها و انعطاف پذیری قوی بین فردی ، رهبری و سازمانی نیاز دارد. 

کشور

دانشگاه ها

رتبه کشور

ایالات متحده

355

1

چین

127

2

هند

117

3

روسیه

74

4

فیلیپین

64

5

انگلستان

55

6

تایلند

40

7

کره جنوبی

38

8

مکزیک

36

9

آفریقای جنوبی

32

10

                                                                                   

کارشناسی ارشد در مدیریت پارک ها و تفریحات

برنامه های کارشناسی ارشد در پارک ها و مدیریت تفریح

514

سالهای تحصیل

1-2

هزینه های متوسط

5508 دلار

متوسط ​​حقوق سالانه

50000 دلار

 چه کسی استاد مدیریت پارک ها و تفریح ​​است؟

کارشناسی ارشد مدیریت پارک ها و تفریحات ، مطالعه ای برای دانشجویی است که متمرکز بر مطالعه موضوعات اصلی کسب و کار است ، از جمله موضوع بودجه بندی ، آماده سازی دوره ، مبانی کارآفرینی تفریحی همراه با افراد مرتبط با تفریح: تحقیقات در فضای باز ، امکانات تفریحی و فضای منطقه. کارشناسی ارشد به استادان اجازه می دهد تا مهارت های رهبری را در ترویج سبک آرامش بخش زندگی کسب کنند.

وظایف اصلی استاد در مدیریت پارک ها و تفریحات چیست؟

فارغ التحصیلان نظارت ، تنظیم و هدایت تلاش های کارکنان واجد شرایط یا غیر واجد شرایط و همچنین مدیریت سوابق ، تهیه اسناد و برنامه های بودجه عملیاتی همراه با حساب های مربوط به تسهیلات. فارغ التحصیلان باید بتوانند برنامه پارک های شهر را نیز ایجاد کنند.

یک استاد در مدیریت پارک ها و تفریحات از کجا می تواند حرفه ای پیدا کند؟

فارغ التحصیلان در شرکت های دولتی و مستقل کار می کنند. کارفرمایان موقعیت های کارشناسی ارشد در استراحتگاه های فردی ، منطقه تفریحی دولتی و شرکت های زمینی ، موسسات مراقبت های بهداشتی ، اقدامات بی سود و اوقات فراغت را تضمین می کنند.

 چرا باید مدرک کارشناسی ارشد خود را در مدیریت پارک ها و تفریحات دریافت کنیم؟

تحلیلگران persianapply به دلیل مزایای گسترده شغلی و افزایش تقاضا برای متخصصان در این صنعت ، دریافت مدرک MA را بسیار توصیه می کنند. 

کشور

دانشگاهها

رتبه کشور

هند

76

1

ایالات متحده

63

2

روسیه

23

3

استرالیا

18

4

انگلستان

18

5

چین

16

6

فرانسه

12

7

ژاپن

11

8

مکزیک 

11

9

فیلیپین

10

10

 

دکترای مدیریت پارک ها و تفریحات

برنامه های دکترا در پارک ها و مدیریت تفریح

90

سالهای تحصیل

2-4

هزینه های متوسط

6342 دلار

متوسط ​​حقوق سالانه

50000 دلار

دکترای پارک ها و مدیریت تفریح ​​کیست؟

دکترای مدیریت پارک ها و تفریحات در رشته های کشاورزی ، هنر و طراحی ، زیست شناسی ، زیست محیطی تحصیل کرده است. داوطلبان دکترا باید مهارت هایی مانند توجه به جزئیات ، مدیریت پروژه و همچنین توانایی کار مستقل یا همراه با دیگران ، شناخت اکوسیستم پارک ها ، توانایی ایجاد اکوسیستم های جدید یا بازآفرینی سیستم های قدیمی و همچنین ارتباطات خوب را داشته باشند. مهارت ها. طول دوره معمول یک دکترا سه سال است. این شامل یک ترم مطالعه اضافی و 2.5 سال کار پایان نامه و تحقیق است.

 وظایف اصلی دکترای مدیریت پارک ها و تفریحات چیست؟

دکترا در مدیریت پارک ها و تفریحات باید تعدادی از کارها را انجام دهد که شامل تحقیق در مورد اطلاعات جدید در مورد گونه های موجود در پارک و گونه هایی که رنج می برند ، ایجاد اکوسیستم های جدید با گونه های جدید یا بازسازی گونه های قدیمی با ساکنان عادی ، کار همراه با دیگر متخصصان برای بازسازی کل مجموعه های پارک.

 دکترا در پارک ها و مدیریت تفریح ​​کجا می تواند حرفه ای پیدا کند؟

دکترای دارای مدرک مدیریت پارک ها و تفریحات توسط شرکت های خصوصی استخدام می شوند که دارای یک پارک کوچک هستند یا در پارک های ملی استخدام می شوند که نیاز به بازسازی منطقه دارند. دکترا شغلی را در شرکت هایی پیدا می کند که با طبیعت کار می کنند.

 چرا باید مدرک دکترای مدیریت پارک ها و تفریحات را دریافت کرد؟

تحلیلگران شرکت persianapply به دلیل افزایش تقاضا برای دکترا در این زمینه که روندهای مدرن مدیریت تفریح ​​را دنبال می کنند ، دریافت مدرک دکترای مدیریت پارک ها و تفریحات را توصیه می کنند. 

کشور

دانشگاه ها

رتبه کشور

ایالات متحده

15

1

هند

11

2

روسیه

6

3

ژاپن

4

4

کامرون

3

5

فرانسه

3

6

استرالیا

2

7

چین

2

8

غنا

2

9

اندونزی 

2

10

           

 

chat