پرشین اپلای

برنامه ریزی شهری



لیسانس برنامه ریزی شهری

برنامه های کارشناسی در برنامه ریزی شهری

512

سالهای تحصیل

3-4

هزینه های متوسط

4196 دلار

متوسط ​​حقوق سالانه

8000 دلار

لیسانس برنامه ریزی شهری کیست؟

تحصیلات تکمیلی دارای مدرک کارشناسی برنامه ریزی شهری شخصی است که لیسانس خود را در این رشته تحصیل کرده و دریافت کرده است. برنامه ریزی چشم انداز و سرزمین به مسائل شهرنشینی مرتبط است. به طور کلی ، افراد فضای کافی برای نیازهای زندگی خود ندارند. این امر منجر به تقاضای این درجه تخصصی شده است.

 کارشناسی برنامه ریزی شهری چه موضوعاتی را مطالعه می کند؟

دانشجوی کارشناسی برنامه ریزی شهری طیف گسترده ای از موضوعات را مطالعه خواهد کرد. دلیل آن نیاز دانشجویان به طیف گسترده ای از دانش در این حوزه شغلی است. موضوعات شامل موضوعات کلی در مورد طبیعت و بوم شناسی است ، که مطالعات کلیدی ضروری در نظر گرفته می شود که از نظر آکادمیک قابل درک هستند ، در نتیجه ، این دوره شامل محیط زیست ، مهندسی و علوم طبیعی است.

 لیسانس برنامه ریزی ارضی از کجا می تواند شغلی پیدا کند؟

کسی که در این زمینه لیسانس تحصیل کرده و دریافت کرده است ممکن است در موسسات مختلفی که به موضوعات برنامه ریزی سرزمین و زمین متصل هستند کار کند. این شامل سازمانهای بودجه ای دولتی می شود که در حوزه ساختمان و غیره کار می کنند.

 چرا باید مدرک برنامه ریزی ارضی را بدست آورید؟

دلایل مختلفی برای جذابیت کار در برنامه ریزی ارضی وجود دارد. اولاً ، کار در حوزه برنامه ریزی ارضی مورد نیاز است زیرا مردم بیشتر به مسائل زیست محیطی اهمیت می دهند. در مرحله دوم ، این برنامه  کارشناسی شامل طیف گسترده ای از موضوعات است ، که به فارغ التحصیلان اجازه می دهد موضوعاتی را که در مطالعه آنها جالب می دانند پیدا کنند. در آخر اینکه ، متوسط ​​دستمزد در این حوزه کاری زیاد است.

 

کشور

دانشگاه ها

رتبه کشور

چین

144

1

ایالات متحده

90

2

روسیه

66

3

ایتالیا

22

4

لهستان

16

5

کره جنوبی

16

6

آلمان

13

7

پرتغال

10

8

انگلستان

7

9

فرانسه

6

10

 

کارشناسی ارشد برنامه ریزی شهری

برنامه های کارشناسی ارشد در برنامه ریزی شهری

263

سالهای تحصیل

1-2

هزینه های متوسط

4667 دلار

متوسط ​​حقوق سالانه

8000 دلار

  کارشناس ارشد برنامه ریزی شهری کیست؟

می توان شخصی را که در برنامه ریزی ارضی تحصیل کرده و مدرک کارشناسی ارشد دریافت کرده است ، کارشناس ارشد آن لقب داد. حوزه برنامه ریزی شهری برنامه ریزی شهری و به عبارت دیگر استفاده منطقی از فضا را مطالعه می کند. علاوه بر این ، به دلیل تأثیر شهرنشینی ، داشتن چنین مدرک تخصصی ضروری است زیرا افراد باید فضاهای زندگی خود را برای کاهش تأثیر منفی شهرنشینی برنامه ریزی کنند.

 کارشناس ارشد برنامه ریزی شهری چه رشته هایی را مطالعه می کند؟

کارشناسی ارشد برنامه ریزی شهری چندین موضوع را که به این رشته اختصاص یافته است ، مطالعه می کند. افراد از برنامه ریزی شهری تا تأثیر شهرنشینی متغیر هستند. سایر موضوعاتی که فارغ التحصیلان در این رشته تحصیل می کنند مربوط به آگاهی از منابع طبیعی است ، بنابراین دانش آموزان باید دانش مربوط به استفاده منطقی خود را داشته باشند ، این رشته در دانشجویان در حال مطالعه در زمینه زیست محیطی است.

 کارشناس ارشد برنامه ریزی شهری از کجا می تواند حرفه ای شود؟

شخصی که در این رشته تحصیل کرده و کارشناسی ارشد دریافت کرده است این فرصت را دارد که در زمینه های مختلفی که به برنامه ریزی شهری متصل هستند کار کند ، این شامل آژانس های ساختمانی و ساختمانی و سایر موسسات متصل به این رشته است.

 چرا باید مدرک برنامه ریزی شهری را بدست آورید؟

تجزیه و تحلیل پرشین اپلای برای دانشجویی که از شهرنشینی می داند و علاقه مند به کاهش تأثیر منفی آن است ، اخذ مدرک کارشناسی ارشد برنامه ریزی شهری را توصیه می کند. 

کشور

دانشگاه ها

رتبه کشور

چین

49

1

روسیه

40

2

ایالات متحده

30

3

ایتالیا

17

4

آلمان

13

5

لهستان

8

6

کره جنوبی

7

7

فرانسه

6

8

هند

6

9

مکزیک

5

10

 

دکترای برنامه ریزی شهری

برنامه های دکترا در برنامه ریزی شهری

68

سالهای تحصیل

2-4

هزینه های متوسط

3924 دلار

متوسط ​​حقوق سالانه

8000 دلار

 دکترای برنامه ریزی شهری چه کسی است؟

دکترای برنامه ریزی شهری دانشجویی است که در رشته های اقتصاد ، جغرافیا ، علوم سیاسی ، طراحی محیط ، معماری ، سیاست های عمومی ، توسعه اقتصادی و سایر موضوعات مهم تحصیل کرده است. فارغ التحصیلان تحصیلات تکمیلی باید توانایی هایی مانند طراحی و مکان سازی ، کار تیمی ، حل مسئله ، تفکر استراتژیک ، دانش قانون برنامه ریزی و قانونگذاری و خلاقیت را داشته باشند.

 وظایف اصلی دکترای برنامه ریزی شهری چیست؟

دکترای برنامه ریزی شهری باید تعدادی از وظایف را که شامل مطالعه جمعیت شهر و استفاده فعلی از زمین ، اجرای برنامه های دولت یا سیاست های موثر بر استفاده از زمین ، تهیه گزارش در مورد مکان زیرساخت های مختلف ، تجزیه و تحلیل داده های جمع آوری شده و ملاقات با مقامات دولتی ، توسعه دهندگان است ، انجام دهد. و اعضای جامعه برای توسعه و ارائه طرح ها ، بررسی برنامه های سایت ارائه شده توسط توسعه دهندگان و ارائه پروژه ها به انجمن ها.

 دکترای برنامه ریزی شهری از کجا می تواند شغلی پیدا کند؟

دکترای برنامه ریزی شهری معمولاً توسط انجمن های مسکونی ، توسعه دهندگان خصوصی و همچنین خرده فروشی های بزرگ و ادارات محلی ، معماری ، مهندسی و خدمات مرتبط استخدام می شوند. مشهورترین مشاغل تحصیلات تکمیلی معماران ، مدیران مسکن ، برنامه ریزان شهر و مهندسان عمران هستند.

 چرا باید مدرک دکترای برنامه ریزی شهری را دریافت کرد؟

تحلیلگران پرشین اپلای با توجه به افزایش تقاضا برای دکترا در این زمینه ، دریافت مدرک دکترای برنامه ریزی شهری را توصیه می کنند. 

کشور

دانشگاه ها

رتبه کشور

چین

11

1

روسیه

7

2

ایالات متحده

6

3

فرانسه

4

4

هند

3

5

ایتالیا

3

6

ژاپن

3

7

پرتغال

3

8

چک

2

9

اتیوپی

2

10

 

chat