پرشین اپلای

بازاریابی



لیسانس بازاریابی

برنامه های کارشناسی در بازاریابی

4579

سالهای تحصیل

3-4

هزینه های متوسط

5782 دلار

متوسط ​​حقوق سالانه

50917 دلار

 

لیسانس بازاریابی کیست؟

یک لیسانس بازاریابی با انجام فعالیتهای پیچیده بازاریابی در زمینه تحقیقات خرده فروشی ، عواملی را تحت تأثیر قرار می دهد که بر روند تولید و ارتقا کالاها و خدمات از تولید کننده به مصرف کننده تأثیر می گذارند.

 وظایف اساسی کارشناسی بازاریابی چیست؟

فعالیت های لیسانس بازاریابی شامل کار با استفاده از دانش قانونگذاری فعالیت های تجاری ، درک اقتصاد بازارهای انتخاب شده و انتخاب بازار صحیح تجارت و تطبیق مشخصات کالاهای فروخته شده است. فعالیتهای دیگر شامل درک مدیریت و اقتصاد ، جامعه شناسی ، روانشناسی و انگیزه ، و همچنین ساختار مدیریت شرکت و روشهای پردازش اطلاعات است.

 لیسانس بازاریابی کجا می تواند کار کند؟

فارغ التحصیلانی که دوره های بازاریابی خود را به پایان رسانده اند ، پس از مطالعه در برنامه های بازاریابی ، کارشناسی بازاریابی فعالیت های تجاری و بازاریابی شرکت را مدیریت می کنند ، اغلب در حرفه تبلیغات ، بازاریابی و روابط عمومی فعالیت می کنند. جریان های شغلی شامل مدیریت بازاریابی ، تجارت بین الملل ، رئیس استراتژی های بازاریابی و پژوهشگر بازار است.

 چرا باید لیسانس بازاریابی بگیریم؟

کارشناسان استخدام پرشین اپلای دریافت مدرک بازاریابی را توصیه می کنند زیرا این حرفه به دلیل داشتن شغل خوب و درآمد خوب متمایز است.

 

کشور

دانشگاه ها

رتبه کشور

ایالات متحده

1054

1

چین

717

2

هند

372

3

مکزیک 

189

4

روسیه

151

5

انگلستان

108

6

اوکراین

90

7

فرانسه

86

8

فیلیپین

67

9

آفریقای جنوبی

59

10

 

کارشناس ارشد بازاریابی

برنامه های کارشناسی ارشد در بازاریابی

2304

سالهای تحصیل

1-2

هزینه های متوسط

4885 دلار

متوسط ​​حقوق سالانه

50917 دلار

 

کارشناس ارشد بازاریابی کیست؟

کارشناس ارشد بازاریابی متخصص در توسعه و اجرای استراتژی بازاریابی ، پیش بینی تقاضا ، فعالیت های تجاری و توسعه برنامه هایی برای تحریک فروش است.

 وظایف اساسی کارشناس ارشد بازاریابی چیست؟

فعالیت های استاد بازاریابی شامل استفاده از دانش فعالیت های بازاریابی ، برنامه ریزی و سازماندهی تبلیغات محصولات ، تهیه و توزیع بودجه بازاریابی ، برنامه های بازاریابی ، تحقیقات بازار و فعالیت های رقابتی است. سایر وظایف شامل بررسی فضای رقابتی در مقیاس محلی ، منطقه ای یا ملی برای کمک به هدایت تلاش های بازاریابی است. جمع آوری اطلاعات و تهیه گزارش برای تعیین فروش احتمالی یک محصول یا خدمات. یک استاد در توسعه و اجرای کمپین بازاریابی نقش دارد.

 کارشناس ارشد بازاریابی کجا می تواند کار کند؟

فارغ التحصیلانی که دوره های بازاریابی خود را به پایان رسانده اند ، پس از تحصیل در برنامه های بازاریابی ، فعالیت های تجاری و بازاریابی شرکت را مدیریت می کنند ، اغلب در حرفه تبلیغات ، بازاریابی و روابط عمومی فعالیت می کنند. جریان های شغلی شامل مدیریت بازاریابی ، تجارت بین الملل ، رئیس استراتژی های بازاریابی و پژوهشگر بازار است.

 چرا باید مدرک کارشناسی ارشد را در بازاریابی دریافت کنید؟

کارشناسان پرشین اپلای دریافت مدرک بازاریابی را توصیه می کنند زیرا این حرفه به دلیل داشتن شغل خوب و درآمد خوب متمایز است.

 

کشور

دانشگاه ها

رتبه کشور

هند

374

1

ایالات متحده

245

2

چین

143

3

فرانسه

92

4

مکزیک

91

5

روسیه

85

6

اوکراین

83

7

انگلستان

79

8

اسپانیا

58

9

مراکش

48

10

 

دکترای فلسفه در بازاریابی

برنامه های دکترا در بازاریابی

391

سالهای تحصیل

2-4

هزینه های متوسط

4518 دلار

متوسط ​​حقوق سالانه

50917 دلار

 

دکترای بازاریابی کیست؟

دکتر فلسفه در بازاریابی یک مدرک پیشرفته برای فارغ التحصیلان دانشکده های تاریخی است که براساس یک پایان نامه اعطا می شود. بازاریابی یک زمینه مطالعاتی است که شامل یادگیری نحوه ایجاد و اجرای استراتژی های تبلیغاتی و تبلیغاتی است. دانشجویان دکترا در بازاریابی نظریه های مالی ، بازرگانی ، تحقیقات بازاریابی و رفتار مصرف کننده را با هم مخلوط می کنند ، بازاریابی برای ایجاد ، نگهداری و رضایت مشتری استفاده می شود. طول دوره معمول یک دکترا سه سال است. این شامل یک ترم مطالعه اضافی و 2.5 سال کار پایان نامه و تحقیق است.

 وظایف دکترای بازاریابی چیست؟

وظایف اصلی دکترای بازاریابی: داشتن مهارت های مرتبط با علوم ریاضی و تحلیلی ، می دانید که چگونه می توانید کمپین های تبلیغاتی ایجاد کنید ، و بر چهار مفهوم طلایی بازاریابی تمرکز می کنید: محصول ، قیمت ، مکان ، تبلیغ. سایر وظایف شامل بررسی فضای رقابتی در مقیاس محلی ، منطقه ای یا ملی برای کمک به هدایت تلاش های بازاریابی است. جمع آوری اطلاعات و تهیه گزارش برای تعیین فروش احتمالی یک محصول یا خدمات. دکترا در کنار نظارت بر مدیران فروش منطقه ای و محلی و کارکنان آنها ، در توسعه و اجرای کارزار بازاریابی و همچنین حل شکایات مشتری در مورد فروش و خدمات نقش دارند. به علاوه بررسی سوابق عملیاتی و گزارش های مربوط به فروش پروژه و تنظیم سودآوری.

 دکترای بازاریابی از کجا می تواند موقعیت پیدا کند؟

فارغ التحصیلان دارای دکترای بازاریابی می توانند موقعیتی را به عنوان مدیران هنری ، نویسندگان متن ، محققان بازار ، مدیران رسانه های اجتماعی و مدیران بازاریابی پیدا کنند.

 چرا باید دکترای بازاریابی بگیرید؟

مشاوره کارشناسان پرشین اپلای برای تحصیل در این مطالعه به عنوان دکترای فلسفه در بازاریابی یک حرفه جالب است. فارغ التحصیلان بازاریابی از فرصت های شغلی بسیاری برخوردار هستند و همچنین درآمد پایداری دارند. فارغ التحصیلان دارای دکترای فلسفه دانش و تجربه بیشتری را نسبت به لیسانس ها و استادان در همان مطالعه کسب می کنند.

 

کشور

دانشگاه ها

رتبه کشور

هند

48

1

ایالات متحده

39

2

فرانسه

22

3

اوکراین

17

4

روسیه

15

5

چین

14

6

انگلستان

14

7

ژاپن

12

8

ایران

10

9

پاکستان

10

10


chat