پرشین اپلای

ارتباطات



لیسانس ارتباطات

برنامه های کارشناسی در ارتباطات

5525

سالهای تحصیل

3-4

هزینه های متوسط

6133 دلار

متوسط ​​حقوق سالانه

83000 دلار

 

مدرک کارشناسی ارتباطات چیست؟

دانشجویانی که مدرک ارتباطات دارند برای بخشهای مختلف کار می کنند: تجارت ، روابط عمومی ، روزنامه نگاری ، بازاریابی ، آموزش و رسانه. برنامه درسی لیسانس ارتباطات شامل دوره های نظری و عملی در مدیریت ارتباطات و سرگرمی ، همراه با تبلیغات ، مدیریت رویدادها ، همراه با رسانه و جامعه ، روابط عمومی ، نوشتن خلاق ، طراحی رسانه است.

 وظایف یک دانشجوی تحصیلات تکمیلی ارتباطات چیست؟

وظایف یک فارغ التحصیل ارتباطات به زمینه استخدام بستگی دارد. فارغ التحصیلان ارائه خدمات و پروژه ها را انجام می دهند ، همچنین با مشتریان و تامین کنندگان معامله می کنند ، کمپین های بازاریابی ارائه می دهند ، نیازهای مشتری را شناسایی می کنند ، ارتباطات را مدیریت می کنند و کنفرانس ها و جلسات را ترتیب می دهند.

 بعد از اخذ مدرک لیسانس ارتباطات چه مشاغلی وجود دارد؟

فارغ التحصیل ارتباطات منجر به استخدام در رسانه ها و شرکت های تبلیغاتی ، شرکت های مختلف ، سازمان های دولتی و مقامات می شود. لیست مشاغل ارتباطی شامل موقعیت هایی به عنوان متخصص ارتباطات فنی ، نماینده توسعه تجارت ، روزنامه نگار و همچنین مدیر منابع انسانی و مربی ارتباطات است.

 مزایای اتمام دوره لیسانس ارتباطات چیست؟

متخصصان پرشین اپلای توصیه می کنند که یک مدرک در ارتباطات را به این دلیل که متخصصان ارتباطات برای رشد کسب و کار لازم هستند ، تکمیل کنید. حرفه ای در ارتباطات یک محیط کار فعال با ارتباطات زیاد فراهم می کند.

 

کشور

دانشگاه ها

رتبه کشور

ایالات متحده

1373

1

هند

821

2

چین

563

3

مکزیک

269

4

روسیه

120

5

ژاپن

94

6

فیلیپین

94

7

فرانسه

93

8

کانادا

79

9

اندونزی

77

10

 

کارشناسی ارشد ارتباطات

برنامه های کارشناسی ارشد در ارتباطات

2687

سالهای تحصیل

1-2

هزینه های متوسط

4892 دلار

متوسط ​​حقوق سالانه

83000 دلار

 

چه کسی کارشناس ارشد ارتباطات است؟

کارشناسی ارشد ارتباطات دانشجویی است که روابط عمومی ، رسانه ، ادبیات ، زبان های خارجی ، تأثیر رسانه ها بر جامعه ، رادیو ، تلویزیون و فیلم را مطالعه می کند. تحصیلات تکمیلی باید توانایی هایی مانند تفکر انتقادی ، کار گروهی خوب ، آگاهی فرهنگی از رسانه ها و صنایع خلاق ، رویکرد مستقل به وظایف و خلاقیت را داشته باشد.

 وظایف اصلی کارشناس ارشد در ارتباطات چیست؟

استاد در ارتباطات مجبور است تعدادی از وظایف را به اتمام برساند ، و برخی از آنها شامل تهیه پیش نویس و ارسال اطلاعیه مطبوعاتی ، پیشنهاد و مدیریت تبلیغات ، و همچنین توسعه استراتژی های ارتباطی شرکتی موثر ، برنامه ریزی رویدادها یا کنفرانس های مطبوعاتی ، همکاری با متخصصان بازاریابی ، ارتباط با رسانه ها ، در برقراری ارتباط استراتژی ها کمک می کنند.

 یک کارشناس ارشد ارتباطات از کجا می تواند حرفه ای پیدا کند؟

کارشناسی ارشد با مدرک ارتباطات معمولاً توسط آژانس های ارتباطی سازمان های بازاریابی ، رسانه ها ، شرکت های تلویزیونی و رادیویی ، مشاوره های روابط عمومی ، شرکت های انتشاراتی ، موسسات آموزش عالی و دولت محلی استخدام می شوند. مشاغل محبوب تحصیلات تکمیلی برنامه ریز رسانه ، مسئول روابط عمومی ، مدیر رسانه های اجتماعی و مدیر رویدادها هستند.

 چرا باید مدرک کارشناسی ارشد ارتباطات را دریافت کرد؟

تحلیلگران شرکت  پرشین اپلای به دلیل افزایش تقاضا برای افراد متخصص در این زمینه ، دریافت مدرک کارشناسی ارشد در ارتباطات را توصیه می کنند.

 

کشور

دانشگاه ها

رتبه کشور

هند

523

1

ایالات متحده

381

2

چین

237

3

مکزیک

100

4

فرانسه

87

5

روسیه

70

6

اسپانیا

59

7

ژاپن

51

8

انگلستان

50

9

آلمان

47

10

 

 

دکترای ارتباطات

برنامه های دکترا در ارتباطات

594

سالهای تحصیل

2-4

هزینه های متوسط

4816 دلار

متوسط ​​حقوق سالانه

83000 دلار

 

دکترای ارتباطات کیست؟

دکترای ارتباطات دانشجویی است که روابط عمومی ، رسانه ، ادبیات ، زبان های خارجی و تأثیر رسانه ها بر جامعه ، رادیو ، تلویزیون و فیلم را مطالعه می کند. تحصیلات تکمیلی باید توانایی هایی مانند تفکر انتقادی ، کار گروهی خوب ، آگاهی فرهنگی از رسانه ها و صنایع خلاق ، رویکرد مستقل به وظایف و خلاقیت را داشته باشد. طول دوره معمول یک دکترا سه سال است. این شامل یک ترم مطالعه اضافی و 2.5 سال کار پایان نامه و تحقیق است.

 وظایف اصلی دکترای ارتباطات چیست؟

دکترا در ارتباطات باید وظایفی را انجام دهد که شامل تهیه و ارسال اطلاعیه مطبوعاتی ، پیشنهاد و مدیریت تبلیغات ، توسعه استراتژی های ارتباطی موثر شرکت ها ، برنامه ریزی رویدادها یا کنفرانس های مطبوعاتی ، همکاری با متخصصان بازاریابی ، ارتباط با رسانه ها ، کمک به ارتباطات استراتژی ها ، مدیریت بودجه بازاریابی ، و ارائه مطالب بازاریابی برای تولید منجر به فروش.

 دکترا در ارتباطات کجا می تواند حرفه ای پیدا کند؟

دکترا در ارتباطات توسط آژانس های ارتباطی سازمان های بازاریابی ، رسانه ها ، شرکت های تلویزیونی و رادیویی ، مشاوره های روابط عمومی ، شرکت های انتشاراتی ، موسسات آموزش عالی و دولت محلی استخدام می شوند. محبوب ترین مشاغل تحصیلات تکمیلی برنامه ریز رسانه ، مسئول روابط عمومی ، مدیر شبکه های اجتماعی و مدیر رویدادها هستند.

 چرا باید مدرک دکترای ارتباطات را دریافت کرد؟

تحلیلگران شرکت پرشین اپلای به دلیل افزایش تقاضا برای دانشگاهیان در این زمینه ، اخذ مدرک دکترای ارتباطات را توصیه می کنند.

 

کشور

دانشگاه ها

رتبه کشور

هند

104

1

ایالات متحده

88

2

چین

44

3

فرانسه

18

4

روسیه

18

5

اسپانیا

17

6

ژاپن

14

7

مکزیک

13

8

پاکستان

11

9

انگلستان

11

10

 

chat