پرشین اپلای

دامپزشکی



لیسانس دامپزشکی

برنامه های کارشناسی در دامپزشکی

4943

سالهای تحصیل

3-4

هزینه های متوسط

5916  دلار

متوسط ​​حقوق سالانه

100000  دلار

 

مدرک کارشناسی در دامپزشکی چیست؟

مدرک لیسانس در دامپزشکی شامل کسب دانش و مهارت های کاربردی در تشخیص ، درمان و پیشگیری از بیماری های حیوانات خانگی ، حیوانات وحشی و خانگی است. این برنامه آموزشی شامل دوره هایی در زمینه آناتومی حیوانات ، فیزیولوژی ، داروسازی ، انگلی و غیره است.

وظایف یک دانشجوی تحصیلات تکمیلی دامپزشکی چیست؟

وظایف پزشک دامپزشکی کنترل مسائل بهداشتی حیوانات ، تشخیص ، معالجه و پیشگیری از بیماری های حیوانات است که شامل مراقبت از حیوانات برای بهبود سلامت عمومی است.

بعد از اتمام دوره لیسانس در دامپزشکی چه مشاغلی وجود دارد؟

پس از اخذ مدرک لیسانس در دامپزشکی ، این تخصص می تواند منجر به مشاغل در باغ وحش ها ، آکواریوم های دریایی برتر ، مزارع یا به عنوان پزشک دامپزشکی در کلینیک های دامپزشکی دولتی یا خصوصی شود. ادامه تحصیل در رشته دامپزشکی ، ادامه تحصیل برای محقق شدن است.

دلایل اخذ مدرک لیسانس در دامپزشکی چیست؟

متخصصان شرکت  پرشین اپلای به دلیل مناسب بودن فرصت های شغلی ، تکمیل مدرک پزشکی دامپزشکی را توصیه می کنند ، این تخصص پزشکی از رتبه بالایی در رتبه بندی جهانی بعنوان یکی از مشاغل پرمخاطب برخوردار است. محیط کار یک پزشک دامپزشک با استرس کم و با حقوق مناسب مشخص می شود.

 

کشور

دانشگاه ها

رتبه کشور

ایالات متحده

1،312

1

چین

393

2

هند

360

3

ژاپن

208

4

انگلستان

97

5

مکزیک

97

6

روسیه

97

7

ایران

92

8

کانادا

91

9

پاکستان

84

10


کارشناس ارشد دامپزشکی

برنامه های کارشناسی ارشد در دامپزشکی

2801

سالهای تحصیل

1-2

شهریه متوسط

 5484 دلار

متوسط ​​حقوق سالانه

100000  دلار

 

چه کسی کارشناسی ارشد دامپزشکی را دارد؟

کارشناسی ارشد دامپزشکی (MVSC یا MVSc) یک مدرک کارشناسی ارشد است که برای مطالعات در زمینه علوم دامپزشکی اعطا می شود. می تواند برای تحقیق اعطا شود ، یا می تواند یک مدرک تدریس شده یا هر دو باشد. مدرک کارشناسی ارشد شرایط تحقیق برای محققان ارشد تحقیق و سخنرانی را تعریف می کند.

وظایف کارشناسی ارشد دامپزشکی چیست؟

وظایف دامپزشکی شامل نیازها ، رفاه ، مراقبت های پزشکی و درمان حیوانات ، از جمله حیوانات اهلی خانگی ، دام و حیات وحش و همچنین درک آنها از نقش میکروارگانیسم ها در سلامت و بیماری حیوانات است.

استاد دامپزشکی کجا می تواند کار کند؟

حرفه دامپزشک مورد تقاضای بازار کار است. کار دکتر دامپزشکی شامل تحصیلات دکترا و همچنین توانایی کار در زمینه های زیر است: کلینیک حیوانات کوچک ، کلینیک حیوانات بزرگ ، حیوانات عجیب و غریب ، کلینیک ها و آزمایشگاه ها ، همراه با کلینیک های دامپزشکی ، به علاوه داروهای دامپزشکی از جمله باغ وحش خصوصی یا فروشگاه های حیوانات خانگی

چرا باید فوق لیسانس دامپزشکی بنشینید؟

کارشناسان شرکت پرشین اپلای دریافت آموزش در زمینه دامپزشکی را توصیه می کنند ، زیرا این حرفه برای چشم اندازهای شغلی و درآمد خوب متمایز است.

 

کشور

دانشگاه ها

رتبه کشور

ایالات متحده

396

1

هند

308

2

چین

189

3

ژاپن

151

4

انگلستان

81

5

روسیه

76

6

ایران

69

7

پاکستان

67

8

ترکیه

67

9

مکزیک

54

10


دکترای دامپزشکی

برنامه های دکترا در دامپزشکی

1353

سالهای تحصیل

2-4

هزینه های متوسط

 5433 دلار

متوسط ​​حقوق سالانه

100000  دلار

 

دکترای دامپزشکی کیست؟

دکترای دامپزشکی شامل کسب دانش و مهارت های کاربردی در تشخیص ، درمان و پیشگیری از بیماری های حیوانات خانگی ، حیوانات وحشی و خانگی است. این برنامه آموزشی شامل دوره هایی در زمینه آناتومی حیوانات ، فیزیولوژی ، داروشناسی و انگلی است.

وظایف اصلی دکترای دامپزشکی چیست؟

وظایف پزشک دامپزشکی کنترل مسائل بهداشتی دام ، تشخیص ، معالجه و پیشگیری از بیماری های حیوانات است که شامل مراقبت از حیوانات برای بهبود سلامت عمومی است. بازدید از خانه را انجام دهید که فقط برخی دامپزشکان انجام می دهند ، حیوانات را در برابر انواع مختلف بیماری ایمن می کنند. انجام جراحی از جمله مدیریت بیهوشی. در موارد اضطراری خارج از ساعت کار هنگام تماس

دکترای دامپزشکی از کجا می تواند حرفه ای پیدا کند؟

پس از اخذ درجه دکترا در پزشکی دامپزشکی ، این تخصص می تواند منجر به شغل در باغ وحش ها ، آکواریوم های دریایی برتر ، مزارع یا به عنوان پزشک دامپزشکی در کلینیک های دامپزشکی دولتی یا خصوصی شود. ادامه تحصیل در دامپزشکی از دیگر جریان های شغلی دامپزشکی است.

چرا باید مدرک دکترای دامپزشکی گرفت؟

متخصصان شرکت پرشین اپلای با توجه به دامنه فرصت های شغلی موجود ، توصیه می کنند که مدرک پزشکی دامپزشکی را به پایان برسانند ، این تخصص پزشکی دارای مقام بالایی در رتبه بندی جهانی به عنوان یکی از مشاغل پرمخاطب است. محیط کار یک پزشک دامپزشک به عنوان کم فشار بودن با حقوق مناسب مشخص می شود.

 

کشور

دانشگاه ها

رتبه کشور

ایالات متحده

190

1

هند

151

2

چین

78

3

روسیه

70

4

ژاپن

62

5

ایران

37

6

انگلستان

34

7

پاکستان

28

8

فیلیپین

27

9

اسپانیا

25

10

 

chat