پرشین اپلای

فناوری اطلاعات(it)



لیسانس IT

برنامه های کارشناسی در فناوری اطلاعات

7742

سالهای تحصیل

3-4

هزینه های متوسط

186370213 پوند

متوسط ​​حقوق سالانه

2718530377 پوند

مدرک کارشناسی IT چیست؟

فناوری اطلاعات (یا فناوری اطلاعات) ابزارها ، روش ها و همچنین فرایندهای ذخیره ، تجزیه و تحلیل و تفسیر داده های الکترونیکی را در بر می گیرد. مدرک لیسانس IT دانش و مهارت های اساسی در برنامه نویسی و تجزیه و تحلیل سیستم ، از جمله ریاضیات و همچنین طراحی پروژه و غیره را ارائه می دهد.

 وظایف تحصیل یک دانشجوی تحصیلات تکمیلی در IT چیست؟

وظایف تحصیل یک دانشجوی تحصیلات تکمیلی به تخصص IT انتخابی آنها بستگی دارد. متخصصان فناوری اطلاعات ممکن است نرم افزارهایی را طراحی کنند یا وب سایت هایی ایجاد کنند و همچنین برنامه ها و بازی های جدیدی را آزمایش کنند ، آنها تخصص فنی را ارائه می دهند که شامل توسعه سیستم های شبکه همراه با تجزیه و تحلیل کیفیت نرم افزار است.

 چه مشاغلی پس از اتمام دوره کارشناسی در IT وجود دارد؟

دیپلم لیسانس در فناوری اطلاعات به مشاغل به عنوان یک معمار ابر یا یک مشاور فناوری اطلاعات و همچنین یک توسعه دهنده نرم افزار و مهندس سخت افزار ، همراه با طراح وب ، از جمله مدیر سیستم همراه با مدیریت پروژه اجازه می دهد. طیف گسترده ای از اشتغال وجود دارد که شامل مهندسی کامپیوتر ، و همچنین صنایع فن آوری ، همراه با مشاغل و شرکت ها ، ارگان های دولتی است.

 دلایل اخذ مدرک لیسانس IT چیست؟

متخصصین آموزش و پرورش persianapply توصیه می کنند که مدرک لیسانس خود را در زمینه فناوری اطلاعات به اتمام برسانند ، زیرا این رشته رو به رشد است و این متخصصان تقاضای زیادی دارند. چشم انداز شغلی خوبی دارد.

کشور

دانشگاه ها

رتبه کشور

ایالات متحده

1346

1

هند

1224

2

چین

1044

3

روسیه

434

4

مکزیک

217

5

فیلیپین

142

6

انگلستان

123

7

اندونزی

110

8

ژاپن

110

9

اوکراین

106

10

 

استاد IT

برنامه های کارشناسی ارشد  در فناوری اطلاعات

4125

سالهای تحصیل

1-2

هزینه های متوسط

169973921 پوند

متوسط ​​حقوق سالانه

2718530377 پوند

 استاد IT چیست؟

استاد در IT دانش آموزی است که سیستم های تجاری ، برنامه های رایانه ای ، تجزیه و تحلیل سیستم ها ، شبکه ، منطق و عیب یابی و غیره را می آموزد. فناوری اطلاعات نحوه کار سخت افزار و نرم افزار کامپیوتر را می فهمند و این دانش را برای توسعه نرم افزار و وب به کار می گیرند.

 کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات چیست؟

تحصیلات تکمیلی کارشناسی ارشد در IT باید کارهای مختلفی را انجام دهد ، آنها شامل نوشتن برنامه ها به زبانهای مختلف رایانه ای ، اشکال زدایی و آزمایش برنامه ها ، انجام تجزیه و تحلیل سیستم ها ، اجرای آزمایشی برنامه ها و به روزرسانی کامپیوتر ، ساخت و استفاده از مهندسی نرم افزار با کمک رایانه هستند.

 استاد در IT کجا می تواند شغلی پیدا کند؟

متخصصان فناوری اطلاعات به دلیل پیشرفت تکنولوژی در سراسر جهان مورد تقاضا هستند. کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات توسط شرکتها و سازمانهای مختلف ، بیمارستانها ، دفاتر دولتی ، زنجیره های خرده فروشی و مدارس ، شرکتهای تحت وب و شرکتهای مبتنی بر رایانه که متخصصان مهندس نرم افزار را استخدام می کنند ، درخواست می شود. سایر کارفرمایان شامل توسعه دهندگان وب ، مدیران فروشنده فناوری اطلاعات ، مدلسازهای داده ، مدیران پایگاه داده ، متخصصان پشتیبانی رایانه و بسیاری دیگر هستند.

 چرا می توان مدرک کارشناسی ارشد در IT گرفت؟

تحلیلگران شرکت persianapply دریافت مدرک کارشناسی ارشد IT را به دلیل تقاضای زیاد برای استادان فناوری اطلاعات توصیه می کنند. متخصصان IT چشم انداز شغلی بالایی دارند و می توانند از بین گزینه های مختلف شغلی یکی را انتخاب کنند.

کشور

دانشگاه ها

رتبه کشور

هند

829

1

ایالات متحده

411

2

چین

365

3

روسیه

275

4

فرانسه

106

5

مکزیک

101

6

اوکراین

100

7

پاکستان

95

8

انگلستان

77

9

ژاپن

73

10


  

دکترای فناوری اطلاعات

برنامه های  دکترا درفناوری اطلاعات

1062

سالهای تحصیل

2-4

هزینه های متوسط

171235970 پوند

متوسط ​​حقوق سالانه

2718530377 پوند

 

دکترای فناوری اطلاعات کیست؟

دکترا در فناوری اطلاعات یک دکترای برنامه نویسی ، آمار و زبان در کنار سیستم های سخت افزاری است. برگزاری دکترا IT دانش آموختگان را در مورد ارزیابی فن آوری نوآورانه ، افزایش داده ها همراه با پیشرفت علم فناوری به دانش آموختگان ارائه می دهد. با اتمام دکترای فناوری اطلاعات ، یک داوطلب باید یک پایان نامه را اثبات کند که درک صحیح از پیشرفت فناوری اطلاعات است.

 وظایف اصلی دکترای فناوری اطلاعات چیست؟

وظایف کارشناسی ارشد شامل ایجاد و تدوین ایده های جدید ، گفتگو با همکاران ، و همچنین بررسی پیشرفت های فن آوری برای حمایت از رونق تجارت آنها و همکاری با بخش ها برای تأمین نیازهای IT شرکت است.

 دکترا در IT کجا می تواند شغلی پیدا کند؟

دکترا مناصبی مانند HEI و همچنین یک متخصص تحقیق یا یک مربی پس از دبیرستان دارند. فارغ التحصیلان HEI می توانند یک مقام ارشد در IT داشته باشند و به عنوان مدیر سیستم ، به همراه افسر ارشد IT یا معاون رئیس بخش IT کار کنند. دکترا در تمام زمینه ها مانند مراقبت های بهداشتی و موسسات دولتی و همچنین شرکت های مشاور فناوری اطلاعات در سراسر جهان مورد نیاز است.

 چرا باید مدرک دکترا در IT بگیریم؟

کارشناسان استخدام persianapply به دلیل داشتن یک موقعیت حرفه ای که کارفرمایان به دنبال آن هستند ، دریافت دکترای IT را توصیه می کنند.

کشور

دانشگاه ها

رتبه کشور

روسیه

153

1

هند

147

2

ایالات متحده

91

3

چین

71

4

پاکستان

42

5

فرانسه

32

6

اوکراین

25

7

مالزی

23

8

لهستان

21

9

ژاپن

20

10

 

chat