پرشین اپلای

جهانگردی و اوقات فراغت



 

لیسانس گردشگری و اوقات فراغت

برنامه های کارشناسی در گردشگری و اوقات فراغت

1840

سالهای تحصیل

3-4

هزینه های متوسط

320380172 پوند

متوسط ​​حقوق و دستمزد سالانه

3236948190 پوند

مدرک کارشناسی در جهانگردی و اوقات فراغت چیست؟

گردشگری و اوقات فراغت شامل جنبه های جذب ، اسکان ، سرگرمی گردشگران و ساکنان ، سازماندهی سفرها و تورها می باشد. مدرک کارشناسی در جهانگردی و اوقات فراغت دوره هایی را در زمینه بازاریابی ، مهمانداری و مدیریت گردشگری ، رهبری و مدیریت ، برنامه ریزی رویدادها و طبیعت گردی ارائه می دهد.

 وظایف یک دانشجوی تحصیلات تکمیلی جهانگردی و اوقات فراغت چیست؟

وظایف یک دانشجوی تحصیلات تکمیلی جهانگردی و اوقات فراغت شامل تنظیم برنامه های تفریحی ، برنامه ریزی سفر ، سازماندهی پرواز و اقامت ، برآورده سازی انتظارات مشتریان ، ارائه مشاوره در مورد گزینه های سفر ، ثبت سوابق مالی ، تنظیم تورهای گروهی سفر است.

 بعد از اخذ مدرک لیسانس در جهانگردی و اوقات فراغت ، چه مشاغلی وجود دارد؟

لیست مشاغل تفریحی و گردشگری از جمله موقعیت هایی مانند آژانس مسافرتی ، مدیر رویدادها ، مدیر هتل ، مدیر مرکز اطلاعات ، افسر گردشگری ، مدیر خدمات تفریحی متنوع است. فارغ التحصیلان رشته های گردشگری و تفریحی در شهربازی ها ، آژانس های مسافرتی ، هتل ها ، کلوپ های تفریحی خصوصی و مراکز ورزشی کار می کنند.

 دلایل اخذ مدرک لیسانس در جهانگردی و اوقات فراغت چیست؟

persianapply دریافت مدرک گردشگری و اوقات فراغت را توصیه می کند ، زیرا صنعت گردشگری فرصت هایی را برای سفر به خارج از کشور و یک محیط کار زنده با استفاده از ارتباطات فراهم می کند. شغل در جهانگردی و اوقات فراغت انتخاب مناسب برای یک فرد ارتباطی با مهارت های قوی بین فردی و حل مسئله است.

کشور

دانشگاه ها

رتبه کشور

ایالات متحده

521

1

چین

166

2

انگلستان

111

3

ژاپن

81

4

کره جنوبی

59

5

مکزیک

55

6

ایران

44

7

روسیه

42

8

هند

35

9

ترکیه

32

10

 

استاد در جهانگردی و اوقات فراغت

برنامه های دکترا در  جهانگردی و اوقات فراغت

880

سالهای تحصیل

1-2

هزینه های متوسط

265255780

متوسط ​​حقوق و دستمزد سالانه

3236948190

 چه کسی استاد در جهانگردی و اوقات فراغت است؟

کارشناسی ارشد در جهانگردی و اوقات فراغت یک کارشناسی ارشد با درک انتقادی از ویژگی های جهانگردی است و قادر به اجرای این دانش همراه با تکنیک ها به منظور درک ارتباط بین عرضه و تقاضا در بازار اوقات فراغت محلی و جهانی است. کارشناسی ارشد به دانشجویان تحصیلات تکمیلی اجازه می دهد تا روش های خلاقانه تحقیق در زمینه اوقات فراغت را اجرا کنند.

 وظایف اصلی استاد در جهانگردی و اوقات فراغت چیست؟

وظایف و وظایف اصلی تحصیلات تکمیلی ارائه خدمات عالی به مشتری ، بررسی ، توصیه و اجرای بستر اتوماسیون بازاریابی ، مشارکت در اجرای برنامه های سفر و پیش بینی بهبود مکان های جذب گردشگر و همچنین حفظ کارایی است. کار همکاران

 یک استاد کار در جهانگردی و اوقات فراغت از کجا می تواند حرفه ای پیدا کند؟

فارغ التحصیلان تحصیلات تکمیلی می توانند در بخش خدمات موقعیت داشته باشند: طرح و تولید رویداد ، مدیریت هتل و اوقات فراغت ، بازاریابی برای حوزه سرگرمی همراه با تجارت غذا. دکترا معمولاً به عنوان مدیر عامل شرکت هایی که در زمینه گردشگری تخصص دارند و یا شرکت خود را در زمینه اوقات فراغت تأسیس می کنند ، کار می کنند.

 چرا باید مدرک کارشناسی ارشد در جهانگردی و اوقات فراغت داشته باشید؟

کارشناسان شرکت persianapply دریافت مدرک MA را به دلیل وضعیتی که منجر به موقعیت های بالای لیست مشاغل و مزیت سفرهای خارج از کشور می شود ، توصیه می کنند.

کشور

دانشگاه ها

رتبه کشور

ایالات متحده

155

1

چین

65

2

انگلستان

55

3

ژاپن

43

4

روسیه

41

5

ایران

40

6

اسپانیا

31

7

کره جنوبی

26

8

فرانسه

23

9

آلمان

21

10

 

دکترای فلسفه در جهانگردی و اوقات فراغت

برنامه های دکترا در  جهانگردی و اوقات فراغت

197

سالهای تحصیل

2-4

هزینه های متوسط

178475038

متوسط ​​حقوق و دستمزد سالانه

3236948190


دکترای جهانگردی و اوقات فراغت کیست؟

دکتر فلسفه در جهانگردی و اوقات فراغت یک مدرک پیشرفته برای فارغ التحصیلان گروه دانشکده های تاریخی است که از طریق پایان نامه اعطا می شود. گردشگری و اوقات فراغت شامل تمام فعالیتهای اقتصادی و اجتماعی مرتبط با تجارب سفر ، تفریح ​​و لذت بردن از اوقات فراغت است. دکترای این رشته وظیفه دارند حداکثر تجربه اوقات فراغت مشتری خود را ، چه از طریق تماس مستقیم و چه با مدیریت کارآمد تدارکات و پرسنلی که در مراکز تفریحی یا فعالیتهای تفریحی درگیر هستند ، به حداکثر برسانند.

 وظایف دکترای گردشگری و اوقات فراغت چیست؟

وظایف اصلی دکترا در جهانگردی و اوقات فراغت: درک خوب از اصول فروش ، مهارت های ارتباطی عالی و داشتن توانایی صحبت کردن به بیش از یک زبان.

 دکترا در جهانگردی و اوقات فراغت از کجا می تواند موقعیت پیدا کند؟

فارغ التحصیلان دکترا در تجارت می توانند موقعیت آژانس مسافرتی ، مربی تناسب اندام ، کارکنان هتل و استراحتگاه یا راهنمای تور را پیدا کنند.

 چرا باید دکترای جهانگردی و اوقات فراغت بگیرید؟

کارشناسان شرکت آموزش persianapply توصیه می کنند تحصیلات خود را در این زمینه کسب کنند ، زیرا برگزاری دکترای فلسفه در جهانگردی و اوقات فراغت منجر به یک حرفه جالب می شود. فارغ التحصیلان رشته های مالی دارای فرصت های شغلی خوب و همچنین درآمد پایدار هستند. فارغ التحصیلان دارای دکترای فلسفه دانش و تجربه بیشتری را نسبت به لیسانس ها و فوق لیسانس ها در همان مطالعه کسب می کنند.

کشور

دانشگاه ها

رتبه کشور

ایران

19

1

روسیه

16

2

ایالات متحده

14

3

انگلستان

12

4

ژاپن

9

5

اوکراین

9

6

چین

8

7

کشور پرتغال

8

8

فرانسه

7

9

هند

6

10

 

chat