پرشین اپلای

مدیریت مهمان نوازی


 

لیسانس در مدیریت مهمان نوازی

برنامه های کارشناسی درمدیریت مهمان نوازی

1840

سالهای تحصیل

3-4

هزینه های متوسط

320371183 پوند

متوسط ​​حقوق و دستمزد سالانه

2947350000 پوند

مدرک کارشناسی مدیریت مهمانداری چیست؟

مهمان نوازی کلیه جنبه های صنعت مهمان نوازی مانند مدیریت هتل ، مدیریت رستوران ، اوقات فراغت و گردشگری را در بر می گیرد. مدرک کارشناسی در مدیریت مهمان نوازی شامل کسب دانش در مدیریت بازرگانی ، خدمات ناهار خوری خوب ، خانه داری ، حساب برای تجارت ، بازاریابی ، بهداشت مواد غذایی است.

 وظایف یک دانشجوی تحصیلات تکمیلی مدیریت مهمانداری چیست؟

وظایف یک دانشجوی تحصیلات تکمیلی مدیریت مهمان نوازی شامل ایجاد استقبال و آسایش ، نظارت بر پرسنل ، نظارت بر عملیات روزمره ، معامله با تامین کنندگان و مشتریان ، اطمینان از اجرای هنجارهای بهداشتی ، حل مسائل مشتریان است.

 بعد از اخذ مدرک لیسانس در مدیریت مهمان نوازی چه مشاغلی وجود دارد؟

مدرک مدیریت مهمان نوازی منجر به موقعیت در هتل ها ، مهمانخانه ها ، کشتی های تفریحی ، خطوط هوایی و باشگاه های تفریحی می شود. لیست مشاغل مدیریت مهمان نوازی شامل یک مدیر هتل ، یک برنامه ریز رویداد ، یک مدیر هتل ، یک میزبان / میزبان ، یک پذیرش ، یک میزبان هوا / میزبان ، یک مدیر رستوران است.

 دلایل اخذ مدرک لیسانس در مدیریت مهمان نوازی چیست؟

متخصصان شرکت persianapply توصیه می کنند مدیریت مهمان نوازی را به پایان برسانند ، زیرا تحصیلات تکمیلی به طور جهانی درخواست می شود. موقعیت در مدیریت مهمان نوازی یک محیط کار فعال را فراهم می کند که از ارتباطات زیادی برخوردار است و با خارجی ها دیدار می کند. علاوه بر این ، مدرک مدیریت هتل امکان کسب موقعیت در خارج از کشور را فراهم می کند.

کشور

دانشگاه ها

رتبه کشور

ایالات متحده

521

1

چین

166

2

انگلستان

111

3

ژاپن

81

4

کره جنوبی

59

5

مکزیک

55

6

ایران

44

7

روسیه

42

8

هند

35

9

ترکیه

32

10

 

کارشناسی ارشد مدیریت مهمان نوازی

برنامه های کارشناسی ارشد درمدیریت مهمان نوازی

880

سالهای تحصیل

1-2

هزینه های متوسط

265249690

متوسط ​​حقوق و دستمزد سالانه

2947350000

 مدرک کارشناسی ارشد در مدیریت مهمان نوازی چیست؟

مدرک کارشناسی ارشد در مدیریت مهمان نوازی با هدف آماده سازی متخصصان در مدیریت طیف گسترده ای از خدمات و سازمان های مهمان نوازی از جمله رستوران ها ، هتل ها ، گردشگری و شرکت های خدمات غذایی است. دانشجویان MBA در مهمان نوازی دانش مدیریت هتل / رستوران ، حسابداری ، مدیریت بازرگانی ، بازاریابی مهمان نوازی و امور مالی را کسب می کنند.

 تعهدات تحصیلات تکمیلی کارشناسی ارشد مدیریت مهمانداری چیست؟

فارغ التحصیلان دوره کارشناسی ارشد در مدیریت مهمان نوازی استراتژی های تجاری مهمان نوازی را ایجاد می کنند ، کیفیت بالای خدمات را تضمین می کنند ، با مشتریان و تامین کنندگان ارتباط برقرار می کنند ، با مدیران دیگر ارتباط برقرار می کنند ، نظارت بر پرسنل ، سازماندهی و کنترل عملیات روزانه ، تجزیه و تحلیل اطلاعات مالی را انجام می دهند.

 بعد از اتمام دوره کارشناسی ارشد در مدیریت مهمان نوازی ، چه گزینه های شغلی موجود است؟

مشاغل موجود در زمینه مدیریت مهمان نوازی شامل موقعیت های مختلفی مانند مدیر هتل ، میزبان / میزبان ، مدیر مالی ، مدیر رویدادها ، آژانس مسافرتی ، مدیر رستوران ، مدیر سفر دریایی ، مدیر مهمان نوازی هستند. فارغ التحصیلان MBA در مهمان نوازی می توانند حرفه خود را به عنوان استاد شروع کنند و پس از کسب تجربه کافی در یک شرکت انتظار برخی از پست های مدیریت ارشد را دارند.

 انگیزه تکمیل مدرک کارشناسی ارشد در مدیریت مهمان نوازی چیست؟

persianapply برای دانشگاهیانی که علاقه زیادی به کار در بخشهای گردشگری و اوقات فراغت دارند و یا قصد دارند در این زمینه استاد شوند ، تکمیل مدرک کارشناسی ارشد در مدیریت مهمان نوازی را توصیه می کند. برگزاری MBA در مهمان نوازی و دانش به زبان های مختلف امکان استخدام در سازمان های مهمان نوازی در سراسر جهان را فراهم می کند.

کشور

دانشگاه ها

رتبه کشور

ایالات متحده

155

1

چین

65

2

انگلستان

55

3

ژاپن

43

4

روسیه

41

5

ایران

40

6

اسپانیا

31

7

کره جنوبی

26

8

فرانسه

23

9

آلمان

21

10

 

دکترای مدیریت مهمان نوازی

برنامه های دکترا در مدیریت مهمان نوازی

197

سالهای تحصیل

2-4

هزینه های متوسط

178474113

متوسط ​​حقوق و دستمزد سالانه

2947350000


دکترای مدیریت مهمان نوازی کیست؟

دکترای مدیریت مهمان نوازی دکتری است که در رشته های بین المللی ، بازاریابی و فروش ، حسابداری و امور مالی ، قانون مهمان نوازی ، مدیریت امکانات ، عملیات هتل ، امنیت و سایر موضوعات مهم تحصیل کرده است. فارغ التحصیلان دوره های تحصیلات تکمیلی باید دارای توانایی هایی مانند رهبری و مهارت های بین فردی ، همچنین مهارت های تجاری و خدمات مشتری و مهارت های تحلیلی ، انتقادی و حل مسئله باشند. طول دوره معمول دکترا سه سال است. این شامل یک ترم مطالعه اضافی و 2.5 سال کار پایان نامه و تحقیق است.

 وظایف اصلی دکترای مدیریت مهمانداری چیست؟

کارهای دکترا در مدیریت مهمان نوازی شامل استخدام ، آموزش و نظارت بر کارکنان ، برنامه ریزی و سازماندهی محل اقامت ، پذیرایی و سایر خدمات هتل ، مدیریت بودجه و برنامه های مالی و کنترل هزینه ها ، رسیدگی به شکایات و نظرات مشتری ، اطمینان از انطباق با قوانین و بهداشت و صدور مجوز قوانین ، برنامه ریزی برای کارهای نگهداری ، رویدادها و رزرو اتاق و تبلیغ و بازاریابی تجارت.

 دکترای مدیریت مهمان نوازی از کجا می تواند شغلی پیدا کند؟

دکترای مدیریت مهمانداری در هتل های زنجیره ای ، هتل ها و متل های مستقل ، کلوپ های مسکونی و استراحتگاه ها استخدام می شوند. محبوب ترین مشاغل تحصیلات تکمیلی شامل مدیر خوابگاه ، مدیر پذیرایی ، مدیر خدمات مشتری ، افسر منابع انسانی ، مدیر خانه عمومی ، مدیر هتل و مدیر رستوران است.

چرا باید مدرک دکترای مدیریت مهمانداری را دریافت کرد؟

تحلیلگران شرکت persianapply به دلیل افزایش تقاضا برای دانشگاهیان در این زمینه ، مدرک دکترای مدیریت مهمان نوازی را توصیه می کنند.

کشور

دانشگاه ها

رتبه کشور

ایران

19

1

روسیه

16

2

ایالات متحده

14

3

انگلستان

12

4

ژاپن

9

5

اوکراین

9

6

چین

8

7

کشورپرتغال

8

8

فرانسه

7

9

هند

6

10

 

 

 

 

 

 

 

 

chat