پرشین اپلای

مطالعات رسانه و رسانه های جمعی


 

لیسانس مطالعات رسانه و رسانه های جمعی

برنامه های کارشناسی در رسانه

2536

سالهای تحصیل

3-4

هزینه های متوسط

331718788

متوسط ​​حقوق سالانه

3015202207

مدرک لیسانس در مطالعات رسانه و رسانه های جمعی چیست؟

رسانه های همگانی ، رشته ای از مطالعات رسانه ای است که فناوری های مختلف رسانه ای را که مخاطبان جهانی آنها را هدف قرار می دهد ، پوشش می دهد. یک دوره کارشناسی در مطالعات رسانه ها و رسانه های جمعی دوره های ارتباطی ، روابط عمومی ، رسانه های جمعی و روش ، رسانه های جهانی ، صوتی و همچنین تولید فیلم ، رسانه های جمعی به علاوه جامعه را ارائه می دهد.

 وظایف یک دانشجوی تحصیلات تکمیلی مطالعات رسانه و رسانه های جمعی چیست؟

وظایف یک دانشجوی تحصیلات تکمیلی مطالعات رسانه متنوع است از جمله نظارت بر تمام جنبه های تولید برنامه های تلویزیونی ، توسعه فن آوری ها و استراتژی های رسانه ای ، جمع آوری اطلاعات و تجزیه و تحلیل رفتار مصرف کنندگان ، و رسیدگی به نظرسنجی ها.

 بعد از اخذ مدرک لیسانس در مطالعات رسانه و رسانه های جمعی چه مشاغلی وجود دارد؟

مدرک لیسانس در رسانه های جمعی منجر به طیف گسترده ای از مشاغل رسانه ای می شود ، به عنوان مثال ، یک متخصص چندرسانه ای ، یک مدیر رسانه های اجتماعی ، یک متخصص رسانه های جمعی ، یک تولید کننده تلویزیون ، یک مدیر فن آوری رسانه های جمعی ، یک برنامه ریز رسانه ، یک محتوای وب مدیر. مکان های ممکن کار می توانند شرکت های رسانه ای و سرگرمی ، سازمان های برنامه ریزی و خرید رسانه ها ، آژانس های تبلیغاتی باشند.

 دلایل اتمام دوره لیسانس در مطالعات رسانه و رسانه های جمعی چیست؟

متخصصان حرفه ای شرکتی persianapply تکمیل مدرک مطالعات رسانه ای و رسانه های جمعی را به این دلیل توصیه می کنند که صنعت رسانه فضای کار و فرصتهای سفر برای سفر به خارج از کشور را فراهم می کند. شغل رسانه ای برای افراد ارتباطی با مهارت های قوی بین فردی ، سازمانی و حل مسئله مناسب است.

کشور

دانشگاه ها

رتبه کشور

ایالات متحده

744

1

چین

339

2

هند

135

3

انگلستان

130

4

روسیه

90

5

آلمان

79

6

ژاپن     

55

7

کانادا

51

8

کره جنوبی

51

9

مکزیک

47

10

 

کارشناس ارشد مطالعات رسانه و رسانه های جمعی

برنامه های کارشناسی ارشد  در رسانه

1111

سالهای تحصیل

1-2

هزینه های متوسط

259824425

متوسط ​​حقوق سالانه

3015202207

استاد مطالعات رسانه و رسانه های جمعی کیست؟

مطالعات رسانه ای دامنه وسیعی از مطالعه را شامل می شود که با محتوای تاریخی و تأثیر روش ها و ابزارهای مختلف ارتباط جمعی کار می کند. مطالعات رسانه ای توجه را بر ارتباط جمعی و ارتباطات متمرکز می کند. محققان تحصیلات تکمیلی از نظریه ها و روش های رشته هایی مانند مطالعات فرهنگی ، بلاغت ، فلسفه ، نظریه ادبیات ، روانشناسی ، علوم سیاسی ، اقتصاد سیاسی ، اقتصاد و بسیاری دیگر استفاده می کنند.

 وظایف اساسی کارشناسی ارشد مطالعات رسانه و رسانه های جمعی چیست؟

اهداف اصلی کارشناسی ارشد مطالعات رسانه و رسانه های جمعی جستجو و همچنین تجزیه و تحلیل و پردازش اطلاعات از رسانه های جمعی ، به علاوه کار در حوزه های مختلف تحقیقاتی رسانه های جمعی ، مانند مواد عکاسی و ویدئویی و کتابخانه های نظارت بر اخبار است.

 استاد مطالعات رسانه و رسانه های جمعی از کجا می تواند شغلی پیدا کند؟

یک استاد مطالعات رسانه و رسانه های جمعی می تواند روزنامه نگار باشد و در روزنامه ها ، مجلات ، رادیو یا تلویزیون کار کند. فارغ التحصیلان می توانند مانند مدیر روابط عمومی در سازمان های مختلف به عنوان یک متخصص چندرسانه ای ، مدیر رسانه های اجتماعی ، مدیر محتوای وب ، نویسنده و پژوهشگر بازار شغلی ایجاد کنند.

 چرا باید مدرک کارشناسی ارشد را در مطالعات رسانه و رسانه های جمعی دریافت کنید؟

کارشناسان شرکت persianapply  توصیه می کنند در این مطالعه استاد کسب کنند ، زیرا این تخصص جریان های کاری زیادی دارد. یک استاد مطالعات رسانه و رسانه های جمعی می توانند جهتی را که می خواهند در آن کار کنند انتخاب کنند. کار رسانه ای یک محیط کار ارتباطی را ارائه می دهد.

کشور

دانشگاه ها

رتبه کشور

ایالات متحده

166

1

چین

107

2

هند

91

3

انگلستان           

73

4

آلمان    

65

5

روسیه

49

6

فرانسه  

25

7

ایتالیا

24

8

ژاپن

24

9

پاکستان

24

10

 

دکتر فلسفه در مطالعات رسانه و رسانه های جمعی

برنامه های دکترا در رسانه

228

سالهای تحصیلی

2-4

هزینه های متوسط

231814060

متوسط ​​حقوق سالانه

3015202207

دکترای مطالعات رسانه و رسانه های جمعی کیست؟

دکترای مطالعات رسانه ای ، حوزه وسیعی از مطالعات را شامل می شود که با محتوای تاریخی و تأثیر روش ها و ابزارهای مختلف ارتباط جمعی کار می کند. یک دکتر مطالعات رسانه توجه را بر ارتباط جمعی و ارتباطات متمرکز می کند. محققان دکتری از نظریه ها و روش های رشته هایی مانند مطالعات فرهنگی ، بلاغت ، فلسفه ، نظریه ادبیات ، روانشناسی ، علوم سیاسی ، اقتصاد سیاسی ، اقتصاد و بسیاری دیگر استفاده می کنند. طول دوره معمول یک دکترا سه سال است. این شامل یک ترم مطالعه اضافی و 2.5 سال کار پایان نامه و تحقیق است.

 وظایف دکترای مطالعات رسانه و رسانه های جمعی چیست؟

اهداف اصلی دکترا در مطالعات رسانه و رسانه های جمعی جستجو و همچنین تجزیه و تحلیل و پردازش اطلاعات از رسانه های جمعی است ، به علاوه کار در حوزه های مختلف تحقیقاتی رسانه های جمعی ، مانند مواد عکاسی و ویدئویی ، و کتابخانه های نظارت بر اخبار.

 دکترای مطالعات رسانه و رسانه های جمعی از کجا می تواند موقعیت پیدا کند؟

دکترای مطالعات رسانه و رسانه های جمعی می تواند روزنامه نگار باشد و در روزنامه ها ، مجلات ، رادیو یا تلویزیون کار کند. فارغ التحصیلان می توانند مانند مدیر روابط عمومی در سازمان های مختلف به عنوان یک متخصص چندرسانه ای ، مدیر رسانه های اجتماعی ، مدیر محتوای وب ، نویسنده و پژوهشگر بازار شغلی ایجاد کنند.

 چرا باید دکترای مطالعات رسانه و رسانه های جمعی را اخذ کنید؟

کارشناسان شرکت آموزشی persianapply توصیه می کنند در این مطالعه استاد کسب کنند ، زیرا این تخصص جریان های کاری زیادی دارد. دکترا در مطالعات رسانه و رسانه های جمعی می توانند جهتی را که می خواهند در آن کار کنند انتخاب کنند ، کار در صنعت رسانه یک محیط کاری ارتباطی را ارائه می دهد.

کشور

دانشگاه ها

رتبه کشور

ایالات متحده

23

1

انگلستان

21

2

چین

19

3

هند

18

4

روسیه  

15

5

ژاپن

10

6

پاکستان

9

7

کره جنوبی

7

8

فرانسه

5

9

آلمان

5

10

 

chat