پرشین اپلای

بهداشت حرفه ای



لیسانس بهداشت حرفه ای

برنامه های کارشناسی در بهداشت حرفه ای

598

سالهای تحصیل

3-4

هزینه های متوسط

 7890 دلار

متوسط ​​حقوق سالانه

86425  دلار

 

مدرک کارشناسی بهداشت حرفه ای چیست؟

بهداشت حرفه ای رشته ای از پزشکی است که مطالعه و نظارت بر سلامت و ایمنی کارکنان در محل کار را پوشش می دهد. برنامه کارشناسی بهداشت و ایمنی شغلی شامل دوره های فیزیولوژی ، همراه با بهبود کیفیت زندگی ، همراه با سم شناسی محیطی ، ایمنی شغلی و اداره بهداشت و غیره است.

وظایف دانشجوی تحصیلات تکمیلی بهداشت حرفه ای چیست؟

فارغ التحصیلان بهداشت حرفه ای شرایط ایمنی را در محل کار بهبود می بخشند. و همچنین نظارت بر سلامت کارگران. و همچنین مقابله با قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی سمی یا صداهای سطح بالا ، طراحی ضعیف تجهیزات ؛ همراه با تجزیه و تحلیل تأثیر محیط کار بر سلامتی. علاوه بر این ، وظایف ممکن است شامل آزمایش تجهیزات و ایستگاه های کاری نیز باشد.

 پس از اتمام دوره لیسانس بهداشت حرفه ای چه مشاغلی موجود است؟

مدرک لیسانس در بهداشت و ایمنی شغلی اجازه می دهد تا حرفه ای به عنوان یک ارگونومیست ، یک هماهنگ کننده ایمنی و بهداشت حرفه ای یا یک متخصص بهداشت صنعتی کار کنید. فارغ التحصیلان بهداشت حرفه ای در تولیدکنندگان ، شرکت های خصوصی و همچنین ارگان های دولتی ، بیمارستان ها ، مو سسات آموزشی و خدمات مشاوره ای کار می کنند.

 دلایل اخذ مدرک لیسانس بهداشت حرفه ای چیست؟

بهداشت و ایمنی شغلی نقش اصلی را در حفظ و بهبود شرایط کار برای افزایش بهره وری و ایمنی ایفا می کند. شرکت پرشین اپلای  دریافت مدرک لیسانس در بهداشت حرفه ای را توصیه می کند ، زیرا این شغل مورد تقاضا است.

 

کشور

دانشگاه ها

رتبه کشور

ایالات متحده

258

1

لهستان

23

2

ژاپن

20

3

انگلستان

20

4

چین

19

5

هند

17

6

روسیه

13

7

اسپانیا

13

8

کره جنوبی

10

9

کلمبیا

9

10

 

کارشناس ارشد بهداشت حرفه ای

برنامه های کارشناسی ارشد در بهداشت حرفه ای

338

سالهای تحصیل

1-2

هزینه های متوسط

8974  دلار

متوسط ​​حقوق سالانه

86425  دلار

 

چه کسی استاد بهداشت حرفه ای است؟

کارشناسی ارشد بهداشت حرفه ای دانشجویی است که علاقه مند به تجزیه و تحلیل سطح خطر موجود در محل کار و حل سریع مشکلات است که با سلامت و ایمنی در شرکت های صنعتی مرتبط است. این استادنده دارندگان را قادر می سازد تا سیستم های مدیریت حیاتی را به طور کارآمد پیاده سازی کنند.

 وظایف اصلی یک استاد بهداشت حرفه ای چیست؟

وظایف اصلی استاد در بهداشت حرفه ای شامل هدایت عملکرد ایمنی عمومی از طریق استراتژی های تعاملی و مشارکتی برای بهبود مستمر ، توسعه همراه با اجرای سیاست های ایمنی ، اضطراری و امنیتی ، هنجارها و فرآیندهای مربوط به مرکز است. فارغ التحصیلان تحصیلات باید اطمینان حاصل کنند که تمام خطاهای ایمنی و خطاهای نزدیک مورد بازرسی قرار گرفته و برای توصیه اقدامات آینده و همچنین شناسایی خطرات و اصلاح همه شرایط خطرناک ثبت و ضبط می شوند.

یک استاد بهداشت حرفه ای از کجا می تواند حرفه ای پیدا کند؟

متخصصان می توانند در موسسات مراقبت های بهداشتی ، شرکت ها و شرکت های کوچک حرفه ای شوند. فارغ التحصیلان پست های خود را در مدارس و HEI و همچنین در صنعت دارند.

چرا باید مدرک کارشناسی ارشد بهداشت حرفه ای داشته باشیم؟

تحلیلگران پرشین اپلای دریافت مدرک کارشناسی ارشد در بهداشت حرفه ای را توصیه می کنند زیرا شرکت ها به دنبال تحصیلات تکمیلی و همچنین یک محیط کار جذاب با دستمزد رقابتی هستند.

 

کشور

دانشگاه ها

رتبه کشور

ایالات متحده

106

1

لهستان

24

2

انگلستان

17

3

هند

13

4

اسپانیا

13

5

چین

9

6

کلمبیا

9

7

ژاپن

9

8

استرالیا

7

9

روسیه

7

10

 

دکترای بهداشت حرفه ای

برنامه های دکترا در بهداشت حرفه ای

105

سالهای تحصیل

2-4

هزینه های متوسط

10072  دلار

متوسط ​​حقوق سالانه

86425  دلار

 

دکترای بهداشت حرفه ای چیست؟

یک برنامه دکترا در بهداشت حرفه ای بر تعمیق دانش در مورد تجزیه و تحلیل شرایط ایمنی کار و تأثیر آنها بر سلامت کارگران متمرکز است. دانشجویان دکترا که وارد دوره دکترا می شوند ، تحقیقاتی را در زمینه های بین رشته ای از جمله سم شناسی محیطی ، آمار ، همراه با روانشناسی و جامعه شناسی و مدیریت ریسک ایمنی انجام می دهند. طول دوره معمول یک دکترا سه سال است. این شامل یک ترم مطالعه اضافی و 2.5 سال کار پایان نامه و تحقیق است.

وظایف اصلی یک دانشجوی دکترای بهداشت حرفه ای چیست؟

وظایف اصلی یک دانشجوی دکترای بهداشت حرفه ای شامل تجزیه و تحلیل شرایط ایمنی کار ، و همچنین پیش بینی تأثیر آنها بر سلامت انسان و جستجوی راه حل هایی برای بهبود ایمنی محل کار ، نظارت و بررسی بیماری های شغلی ، همراه با کار با داده ها و روش های آماری ، به علاوه ارائه مشاوره در مورد مسائل مربوط به مدیریت بهداشت و ایمنی.

بعد از اخذ دکترای بهداشت حرفه ای چه جریان شغلی در دسترس است؟

پس از اخذ دیپلم ایمنی و بهداشت شغلی ، فارغ التحصیلان کار ممکن است در شرکت های مختلف تولیدی ، خدمات مشاوره ای و همچنین نهادهای نظارتی دولتی استخدام شوند. مدرک دکترای بهداشت حرفه ای امکان ایجاد شغل به عنوان مدیر ایمنی ، یک افسر ایمنی محیط زیست ، یک هماهنگ کننده بهداشت و ایمنی ، همراه با یک متخصص بهداشت صنعتی را فراهم می کند. علاوه بر این ، دانشجوی فوق دکترا می تواند به عنوان یک دانشمند یا استاد در دانشگاه یا موسسات شغلی داشته باشد.

دلایل اخذ دکترای بهداشت حرفه ای چیست؟

کارشناسان پرشین اپلای توصیه می کنند که به دلیل تقاضای زیاد برای دکترا در این زمینه ، دکترای بهداشت حرفه ای را به پایان برسانند. این دکترا برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی که انتظار دارند مهارت خود را ارتقا دهند و تحقیقاتی در زمینه بهداشت و ایمنی شغلی انجام دهند ، گزینه مناسبی است.

 

کشور

دانشگاه ها

رتبه کشور

ایالات متحده

35

1

ژاپن

7

2

چین

6

3

هند

6

4

پرتغال

6

5

لهستان

4

6

فرانسه

3

7

مالزی

3

8

پاکستان

3

9

روسیه

3

10

 

chat