پرشین اپلای

مهندسی صنایع و سیستم ها



 



لیسانس مهندسی صنایع و سیستم ها

برنامه های کارشناسی در مهندسی صنایع و سیستم ها

10209

سالهای تحصیل

3-4

هزینه های متوسط

167987037

متوسط ​​حقوق سالانه

3999975000

مدرک کارشناسی مهندسی صنایع و سیستم چیست؟

مهندسی صنایع و سیستم زمینه های تولیدی مانند مدیریت زنجیره تامین ، سیستم های تولیدی ، حمل و نقل ، ارتباطات و سیستم های مراقبت های بهداشتی را پوشش می دهد. این برنامه درسی شامل دوره های نظری و عملی در مهندسی ، فیزیک ، حساب ، مدیریت ، علوم مواد و برنامه نویسی است.

 وظایف یک دانشجوی تحصیلات تکمیلی در مهندسی صنایع و سیستم چیست؟

وظایف یک مهندس صنایع متنوع است. آنها شامل اطمینان از نگهداری صحیح سیستمهای تولیدی ، توسعه فرآیندهای تولید ، برنامه ریزی نیروی کار و تجهیزات ، سازماندهی ارتباط بین تولیدکنندگان ، تأمین کنندگان و مشتریان آنها هستند.

 بعد از اخذ مدرک لیسانس مهندسی صنایع و سیستم چه مشاغلی وجود دارد؟

مدرک کارشناسی در مهندسی صنایع و سیستم اجازه می دهد تا به عنوان مهندس صنایع ، مهندس سیستم ، مهندس کنترل کیفیت ، مدیر پروژه ، مهندس فروش شغل پیدا کنید. این متخصصان در زمینه های مختلف از تولید فست فود گرفته تا تحقیقات هوافضا فعالیت می کنند. مکانهای احتمالی کار گیاهان صنعتی ، آزمایشگاهها ، دفاتر ، کارخانه ها هستند.

 مزایای مدرک کارشناسی مهندسی صنایع و سیستم چیست؟

persianapply  با توجه به اینکه تقاضای زیادی برای متخصصان این رشته وجود دارد ، تکمیل مدرک مهندسی صنایع و سیستم را توصیه می کند. حرفه ای به عنوان یک مهندس صنایع نیاز به مهارت های تحلیلی ، سازمانی و حل مسئله و تفکر انتقادی دارد.

کشور

دانشگاه ها

رتبه کشور

هند

1538

1

چین

1459

2

ایالات متحده

1346

3

مکزیک 

426

4

روسیه

278

5

اندونزی

212

6

ژاپن

208

7

فرانسه

202

8

ایران

199

9

کره جنوبی

157

10

                                               

کارشناسی ارشد مهندسی صنایع و سیستم ها

برنامه های کارشناسی  ارشد در مهندسی صنایع و سیستم ها

6148

سالهای تحصیل

1-2

هزینه های متوسط

152327473

متوسط ​​حقوق سالانه

3999975000

 

 

چه کسی استاد مهندسی صنایع و سیستم ها است؟

یک استاد مهندسی صنایع و سیستم ها در ایجاد و توسعه سیستم های پیچیده ، ساخت قطعات یا محصول نقش دارد و همچنین گروهی از کارمندان را برای انجام کارهای دشوار مدیریت می کند.

 وظایف اصلی استاد در مهندسی صنایع و سیستم ها چیست؟

فارغ التحصیلان دارای مدرک کارشناسی ارشد در مهندسی صنایع و سیستم ها هر روز تعدادی از کارها را انجام می دهند که شامل ساماندهی سیستم های جدید و پیچیده ، همراه با پشتیبانی از آنها ، همچنین برنامه ریزی برای پروژه ها و تصمیم گیری در مورد سوالات اصلی در طول ایجاد آنها ، همراه با مشورت با مشتریان در مورد مشخصات محصولات ، که شامل طراحی سیستم های کنترل برای هماهنگی فعالیت ها و برنامه ریزی تولید است.

 یک استاد مهندسی صنایع و سیستم ها از کجا می تواند حرفه ای پیدا کند؟

فارغ التحصیلان دارای مدرک صنعتی و سیستمی توسط کارخانه ها و سازمان هایی مانند فرودگاه ها ، تاسیسات و بیمارستان ها استخدام می شوند. محبوب ترین سمتها در این زمینه مدیر مهندسی ، برآوردگر هزینه ، مهندس ایمنی و بهداشت ، تحلیلگر مدیریت ، بازرس کنترل کیفیت ، مدیر تولید صنعتی هستند.

 چرا باید مدرک مهندسی صنایع و سیستم ها را بدست آورید؟

تحلیلگران حرفه ای persianapply  با توجه به محبوبیت روزافزون این حرفه ، دریافت مدرک مهندسی صنایع و سیستم ها را توصیه می کنند. بزرگترین مزیت این موقعیت درآمد بالا است.

کشور

دانشگاه ها

رتبه کشور

هند

1160

1

چین

640

2

ایالات متحده

405

3

فرانسه

230

4

روسیه

208

5

مکزیک

181

6

ایران

177

7

ژاپن

173

8

آلمان

134

9

ترکیه

113

10

 

 

 

 

 

 

 

دکترای مهندسی صنایع و سیستم ها

برنامه های دکترا در مهندسی صنایع و سیستم ها

2093

سالهای تحصیل

2-4

هزینه های متوسط

172421037

متوسط ​​حقوق سالانه

3999975000

 

 

 

دکترای مهندسی صنایع و سیستم ها چه کسی است؟

دکترای مهندسی صنایع و سیستم ها در ایجاد و توسعه سیستم های پیچیده ، ساخت قطعات یا محصول نقش دارد و همچنین گروهی از کارمندان را برای انجام کارهای دشوار مدیریت می کند. مهندس صنایع و سیستم ها باید مهارت هایی مانند تفکر خلاق ، توجه به جزئیات ، رهبری و کار گروهی را داشته باشد.

 وظایف اصلی دکترای مهندسی صنایع و سیستم ها چیست؟

فارغ التحصیلان دارای مدرک دکترای مهندسی صنایع و سیستم ها تعدادی از کارها را انجام می دهند که شامل ساماندهی سیستم های جدید و پیچیده ، همراه با پشتیبانی از آنها ، همچنین برنامه ریزی برای پروژه ها و تصمیم گیری در مورد سولات اصلی در طول ایجاد آنها ، همراه با مشاوره با مشتریان در مورد مشخصات محصولات ، که شامل طراحی سیستم های کنترل برای هماهنگی فعالیت ها و برنامه ریزی تولید است.

 دکترا در مهندسی صنایع و سیستم ها کجا می تواند حرفه ای پیدا کند؟

فارغ التحصیلان دارای مهندسی صنایع و سیستم ها توسط کارخانه ها و صنایعی مانند فرودگاه ها ، تاسیسات و بیمارستان ها استخدام می شوند. سمت های محبوب در این زمینه شامل مدیر مهندسی ، برآوردگر هزینه ، مهندس بهداشت و ایمنی ، تحلیلگر مدیریت ، بازرس کنترل کیفیت ، مدیر تولید صنعتی است.

 چرا باید مدرک دکترای مهندسی صنایع و سیستم ها را دریافت کرد؟

تحلیل گران حرفه ای persianapply با توجه به محبوبیت روزافزون این حرفه ، دریافت دکترای مهندسی صنایع و سیستم ها را توصیه می کنند. با این حال ، بزرگترین مزیت این موقعیت درآمد بالا است.

کشور

دانشگاه ها

رتبه کشور

هند

299

1

چین

203

2

ایالات متحده

169

3

روسیه

102

4

فرانسه

88

5

ایران

74

6

ژاپن

65

7

مکزیک

58

8

پاکستان

39

9

کره جنوبی

38

10

 

 

 

 

 

 

 

 

            

chat