پرشین اپلای

توسعه جامعه




 

لیسانس توسعه جامعه

برنامه های کارشناسی در توسعه جامعه

3505

سالهای تحصیل

3-4

هزینه های متوسط

7 هزار و 783 دلار

متوسط ​​حقوق سالانه

50000 دلار

 

مدرک کارشناسی در توسعه جامعه چیست؟

توسعه جامعه جنبه های رهبری جامعه و سازماندهی ، اجتماعی ، سیاسی و اقتصادی را در بر می گیرد. دوره های توسعه جامعه کارشناسی متنوع است از جمله آمار ، برنامه ریزی شهری ، روابط عمومی ، رهبری ، روانشناسی ، تجزیه و تحلیل شهر ، مطالعات جامعه ، مطالعات خانواده و مدیریت تعاونی.

 اهداف یک فارغ التحصیل در توسعه جامعه چیست؟

اهداف یک فارغ التحصیل در توسعه جامعه توسعه استراتژی های جامعه ، ارائه حمایت روانشناختی از افرادی که مورد خشونت یا سایر آسیب ها قرار گرفته اند ، سازماندهی گروه های جامعه ، تجزیه و تحلیل نیازهای جامعه و اقدامات لازم برای دستیابی به اهداف ، محافظت از آنها است. حقوق بشر.

 پس از اخذ مدرک توسعه جامعه چه مشاغلی موجود است؟

لیست مشاغل توسعه جامعه شامل موقعیت هایی به عنوان یک مددکار خدمات اجتماعی ، یک سیاست گذار ، یک افسر ، یک برنامه ریز اجتماعی ، یک محقق ، یک افسر توسعه جامعه ، یک هماهنگ کننده پروژه ، یک یک مددکار بین المللی است. متخصصان توسعه جامعه در خدمات عمومی ، سازمان های داوطلب ، آژانس های مشاور کار می کنند.

 انگیزه تکمیل مدرک لیسانس در توسعه جامعه چیست؟

persianapply توصیه می کند برای فارغ التحصیلانی که علاقه مند به کار با مردم هستند ، مدرک توسعه جامعه را برای هماهنگی آنها و بهبود شرایط زندگی آنها تکمیل کنید. در طول یک برنامه مطالعاتی توسعه جامعه ، دانش آموزان توانایی های حل مسئله ، همراه با مهارت های ارتباطی و سازمانی را بهبود می بخشند.

کشور

دانشگاه ها

رتبه کشور

ایالات متحده

1112

1

هند

514

2

چین

280

3

انگلستان

85

4

روسیه

79

5

فیلیپین

64

6

ژاپن

63

7

نیجریه

62

8

مکزیک 

59

9

کانادا

54

10

 

استاد در توسعه جامعه

برنامه های کارشناسی ارشد در توسعه جامعه

1729

سالها تحصیل

1-2

هزینه های متوسط

5149 دلار

متوسط ​​حقوق سالانه

50000 دلار

 

چه کسی استاد توسعه جامعه است؟

کارشناسی ارشد در توسعه جامعه دانشجویی است که روش ها و تئوری های توسعه جامعه ، همراه با ارتباطات بین فرهنگی و بین فردی و رهبری و مشارکت جامعه را مطالعه می کند. فارغ التحصیلان دوره های تحصیلات تکمیلی باید توانایی هایی مانند تفکر خلاق و حل مسئله ، به علاوه گوش دادن خوب ، و همچنین مهارت های مذاکره بین فردی و شبکه را داشته باشند.

 وظایف اصلی استاد در توسعه جامعه چیست؟

استاد در توسعه جامعه باید تعدادی از وظایف را که شامل توسعه منابع جدید در گفتگو با جامعه ، تهیه گزارش ها و برنامه ها ، کار با گروه های جامعه تهیه ، توسعه و اجرای سیاست ها ، مدیریت امور مالی و کمک به افزایش آگاهی عمومی در مورد موضوعات مهم است ، انجام دهد. به جامعه

 یک استاد در توسعه جامعه از کجا می تواند حرفه ای پیدا کند؟

استادان توسعه جامعه موقعیت هایی را در پروژه های توسعه جامعه ، مقامات محلی ، خدمات اجتماعی ، شوراهای جامعه روستایی و سازمان های بهداشتی پیدا می کنند. مشاغل محبوب تحصیلات تکمیلی مدیر منطقه ای یا اجرایی ، مدیر ارشد توسعه ، مدیر سیاست و مدیر رویدادهای ویژه هستند.

 چرا باید یک مدرک کارشناسی ارشد در توسعه جامعه بدست آورد؟

تحلیلگران شرکت persianapply به دلیل افزایش تقاضا برای متخصصان در این زمینه ، دریافت مدرک کارشناسی ارشد در توسعه جامعه را توصیه می کنند.

کشور

دانشگاه ها

رتبه کشور

ایالات متحده

275

1

هند

253

2

چین

152

3

روسیه

67

4

انگلستان           

62

5

ژاپن

48

6

فرانسه

39

7

پاکستان

36

8

مکزیک

34

9

لهستان

34

10

 

دکترای توسعه جامعه

برنامه های دکترا در توسعه جامعه

667

سالهای تحصیل

2-4

هزینه های متوسط

5381 دلار

متوسط ​​حقوق سالانه

50000 دلار

 

دکترای توسعه جامعه چه کسی است؟

دکترای توسعه جامعه دانشجویی است که روش ها و تئوری های توسعه جامعه ، همراه با ارتباطات بین فرهنگی و بین فردی و رهبری و مشارکت جامعه را مطالعه می کند. فارغ التحصیلان دوره های تحصیلات تکمیلی باید توانایی هایی مانند تفکر خلاق و حل مسئله ، به علاوه گوش دادن خوب ، و همچنین مهارت های مذاکره بین فردی و شبکه را داشته باشند.

 وظایف اصلی دکترای توسعه جامعه چیست؟

دکترا در توسعه جامعه باید تعدادی از وظایف را که شامل توسعه منابع جدید در گفتگو با جامعه ، تهیه گزارش ها و برنامه ها ، کار با گروه های جامعه تهیه ، توسعه و اجرای سیاست ها ، مدیریت مالی و کمک به افزایش آگاهی عمومی در مورد موضوعات مهم است ، انجام دهد. به جامعه ، استخدام و آموزش كاركنان داوطلب حقوقي ، تشويق مشاركت در فعاليت ها و برقراري ارتباط با ساير گروه ها و سازمان ها.

 دکترای توسعه جامعه از کجا می تواند شغلی پیدا کند؟

دکترای توسعه جامعه موقعیت هایی را در پروژه های توسعه جامعه ، مقامات محلی ، خدمات اجتماعی ، شوراهای جامعه روستایی و سازمان های بهداشتی پیدا می کند. مشاغل محبوب تحصیلات تکمیلی مدیر منطقه ای یا اجرایی ، مدیر ارشد توسعه ، مدیر سیاست و مدیر رویدادهای ویژه هستند.

 چرا باید مدرک دکترای توسعه جامعه را دریافت کرد؟

تحلیلگران شرکت persianapply به دلیل افزایش تقاضا برای متخصصان در این زمینه ، دریافت مدرک کارشناسی ارشد در توسعه جامعه را توصیه می کنند.

کشور

دانشگاه ها

رتبه کشور

ایالات متحده

99

1

روسیه

62

2

هند

61

3

چین

37

4

ژاپن

27

5

انگلستان

26

6

فرانسه

24

7

پاکستان

14

8

لهستان

14

9

کانادا

13

10

 

chat