پرشین اپلای

آموزش بزرگسالان



لیسانس آموزش بزرگسالان

برنامه های کارشناسی آموزش بزرگسالان

491

سالهای تحصیل

3-4

هزینه های متوسط

7553  دلار

متوسط ​​حقوق سالانه

53000  دلار

 

مدرک کارشناسی در آموزش بزرگسالان چیست؟

آموزش بزرگسالان روش های آموزش و به دست آوردن مهارت و دانش افراد بزرگسال را برای تغییر زمینه فعالیت یا محل کار خود در بر می گیرد. مدرک کارشناسی در آموزش بزرگسالان دوره های روانشناسی ، فرایندها و روش ها ، طراحی آموزشی ، آموزش مقدماتی بزرگسالان ، نظریه شناختی و انتقال یادگیری ، مبانی اجتماعی آموزش بزرگسالان ، اصول یادگیری در محل کار را ارائه می دهد.

 وظایف یک فارغ التحصیل در آموزش بزرگسالان چیست؟

وظایف یک فارغ التحصیل در آموزش بزرگسالان شامل تهیه برنامه های مطالعه ، توسعه برنامه های آموزشی ، آموزش دانش آموزان ، شرکت در دوره های آموزشی ، برخورد با دانش آموزان ، اجرای روش های مختلف آموزشی ، ارائه مشاوره در مورد مسائل شغلی و آموزشی است.

 بعد از اخذ مدرک لیسانس در آموزش بزرگسالان چه مشاغلی وجود دارد؟

طیف وسیعی از مشاغل آموزش بزرگسالان شامل موقعیت هایی مانند مدرس ، معلم ، مشاور ، مربی آموزش بزرگسالان ، کارشناس ارشدیار است. متخصصان آموزش بزرگسالان در مراکز آموزشی ، سازمانهای عمومی ، خدمات مشاوره موسسات فعالیت می کنند.

 مزایای اخذ مدرک لیسانس در آموزش بزرگسالان چیست؟

متخصصین پرشین اپلای توصیه می کنند که فارغ التحصیلانی که علاقه زیادی به کار با مردم و بهبود فنون تدریس دارند ، مدرک آموزش بزرگسالان را تکمیل کنند. مدرک تحصیلی در آموزش بزرگسالان شامل کسب مهارت و دانش تحلیلی و ارتباطی در مورد روشهای آموزشی است.

 

کشور

دانشگاه ها

رتبه کشور

ایالات متحده

184

1

چین

36

2

هند

31

3

اندونزی

19

4

فرانسه

18

5

انگلستان

17

6

ژاپن

16

7

کانادا

13

8

دانمارک

11

9

تایوان

10

10

  

کارشناس ارشد در آموزش بزرگسالان

برنامه های کارشناسی ارشد در آموزش بزرگسالان

239

سالهای تحصیل

1-2

هزینه های متوسط

7560  دلار

متوسط ​​حقوق سالانه

53000  دلار

چه کسی کارشناس ارشد در آموزش بزرگسالان است؟

کارشناس ارشد در آموزش بزرگسالان یک تحصیلات تکمیلی است که موضوعات مختلفی را بسته به موضوع اصلی مطالعه کرده است: از فناوری اطلاعات و فناوری گرفته تا تاریخ و ادبیات. فارغ التحصیلان باید توانایی درک نحوه کار با هر شخص را داشته باشند ، زیرا هر فرد بالغ شخصیتی شکل گرفته است. آنها باید توانایی توانایی آموزش کامل موضوع خود را داشته باشند. دوره های آموزشی شامل موضوعاتی مانند جلسات ، سمینارها ، آموزش ها و سخنرانی ها خواهد بود.

 وظایف کارشناس ارشد در آموزش بزرگسالان چیست؟

کارشناسی ارشد در وظایف آموزش بزرگسالان شامل یافتن اطلاعات جدید در مورد موضوعات آنها و همچنین بهبود کیفیت دروس یا دوره های آموزشی آنها است. مسئولیت های یک نامزد اصلی شامل تهیه درس و آموزش شنوندگان بزرگسال و همچنین اطمینان از اینکه همه کلاس درگیر فعالیتهای یادگیری هستند ، فراگیران را به تفکر خلاق ترغیب می کند ، همراه با کمک به دانش آموزان در درک موضوع درس.

 کارشناس ارشد در آموزش بزرگسالان از کجا می تواند شغلی پیدا کند؟

فارغ التحصیلان دارای مدرک آموزش بزرگسالان می توانند در بسیاری از نقاط کار کنند. مهمترین زمینه های اشتغال مدارسی است که کلاسهای ویژه ای را برای بزرگسالان برگزار می کند. با این حال ، معلمان آموزش بزرگسالان در موسساتی کار می کنند که دوره های آنلاین یا برنامه های آموزشی ویژه را ارائه می دهند.

 چرا باید مدرک آموزش بزرگسالان را بدست آورید؟

تحلیلگران شرکت پرشین اپلای دریافت مدرک کارشناسی ارشد در آموزش بزرگسالان را توصیه می کنند زیرا تعداد بزرگسالانی که مایل به یادگیری هستند یک صنعت در حال رشد است. بنابراین ، نیاز به تحصیلات تکمیلی واجد شرایط زیاد است.

 

کشور

دانشگاه ها

رتبه کشور

ایالات متحده

77

1

فرانسه

19

2

چین

16

3

انگلستان

10

4

هند

9

5

اسپانیا

9

6

اندونزی

7

7

مکزیک

7

8

ایران

6

9

چک

5

10

 

دکترای آموزش بزرگسالان

برنامه های دکترا در آموزش بزرگسالان

42

سالهای تحصیل

2-4

هزینه های متوسط

6214  دلار

متوسط ​​حقوق سالانه

53000  دلار

دکترای آموزش بزرگسالان کیست؟

دکترای آموزش بزرگسالان دکتری است که موضوعات مختلفی را بسته به موضوع اصلی مطالعه کرده است: از فناوری اطلاعات و فناوری گرفته تا تاریخ و ادبیات. فارغ التحصیلان باید توانایی درک نحوه کار با هر شخص را داشته باشند ، زیرا هر فرد بالغ شخصیتی شکل گرفته است. آنها باید توانایی آموزش کامل موضوع خود را داشته باشند. این کار شامل مواردی مانند جلسات ، سمینارها ، آموزش ها و سخنرانی ها خواهد بود. طول دوره معمول یک دکترا سه سال است. این شامل یک ترم مطالعه اضافی و 2.5 سال کار پایان نامه و تحقیق است.

 وظایف اصلی دکترای آموزش بزرگسالان چیست؟

دکترا در آموزش بزرگسالان اطلاعات مربوط به موضوعات خود را کشف می کنند و همچنین کیفیت دروس و آموزش های آنها را بهبود می بخشند. مسئولیت دکترا در آموزش بزرگسالان شامل آماده سازی دروس و ارائه آنها به زبان آموزان بزرگسال ، اطمینان از درگیری کل کلاس است ، به علاوه تشویق فراگیران به تفکر خلاق و همچنین کمک به دانش آموزان برای درک موضوع درس.

 دکترا در آموزش بزرگسالان از کجا می تواند شغلی پیدا کند؟

فارغ التحصیلان دارای دکتری آموزش بزرگسالان می توانند در بسیاری از نقاط کار کنند. مهمترین زمینه های اشتغال مدارسی است که کلاسهای ویژه ای را برای بزرگسالان برگزار می کند. با این حال ، دبیران دوره دکتری آموزش بزرگسالان در موسساتی کار می کنند که دوره های آنلاین یا برنامه های آموزشی ویژه را ارائه می دهند.

 چرا باید مدرک دکترای آموزش بزرگسالان را دریافت کرد؟

تحلیلگران شرکت پرشین اپلای دریافت مدرک دکترای آموزش بزرگسالان را توصیه می کنند زیرا تعداد بزرگسالانی که می خواهند یاد بگیرند یک صنعت در حال رشد است. بنابراین ، نیاز به تدریس دکترا زیاد است. حقوق و دستمزد به مجموعه مهارتهای دکتری بستگی دارد. 

کشور

دانشگاه ها

رتبه کشور

ایالات متحده

11

1

هند

5

2

انگلستان

4

3

فرانسه

3

4

کامرون

2

5

مکزیک

2

6

لهستان

2

7

بلاروس

1

8

بلیز

1

9

بلغارستان

1

10

 

 

chat