پرشین اپلای

مدارک مورد نیاز برای اخذ پذیرش

مدارک مورد نیاز برای اخذ پذیرش 3 سال قبل

مدارک مورد نیاز برای اخذ پذیرش تحصیلی در لهستان

اسناد ذکر شده در زیر از همه نامزدهای بین المللی لازم است. تنها پس از ارائه مبانی اسناد ذکر شده در زیر ، یک نامزد به طور رسمی دانشجوی دانشگاه کشور لهستان خواهد شد. ارسال نامه تأیید هنوز به این معنی نیست که یک داوطلب رسماً در مطالعات پذیرفته شود.

لطفاً به خاطر داشته باشید كه گواهینامه ها ، دیپلم ها و نسخه های شما باید مهر حقوقی را از سفارت لهستان كشور كه ​​در آن گواهینامه ، دیپلم یا نسخه صادر شده است ، تحمل كنند (مگر اینكه مدارك در كشور صادر شده باشد. بخشی از کنوانسیون لاهه - پس از آن نیاز به آپوستیل است). همچنین ممکن است از شما خواسته شود تا اعتبارنامه خود را صادر کنید که توسط مقامات آموزشی مناسب یا دفتر کنسولی صادر شده است.

داوطلب باید قبل از درخواست ویزای دانشجویی ، اسناد لازم را قانونی کند.

لطفا در نظر داشته باشید که دیپلم، متن، اظهارات هنوز هم باید به پس از آمدن خود را به لهستان توسط یک مترجم قسم خورده را به زبان لهستانی ترجمه شود.

مدارک مورد نیاز:

فرم درخواست

فرم درخواست (تولید شده و چاپ شده از بستر پذیرش IRK) که در آن اطلاعات شخصی خود را به وضوح بیان می کند و یکی از زمینه های ارائه شده تحصیلی را انتخاب می کند. 3 گزینه در برنامه وجود دارد اگر انتخاب اول به دلایلی باز نشود.

گواهینامه ها و دیپلم های اصلی مدارس

برای داوطلبان متقاضی تحصیل در مقطع لیسانس ، گواهی تأیید تحصیلات آنها از دبیرستان لازم است. برای افرادی که متقاضی تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد هستند - گواهی اثبات فارغ التحصیلی از تحصیلات لیسانس و گواهی دبیرستان.

کلیه گواهینامه ها و گواهینامه های مدارس باید در کشور مبداء آنها قانونی شود .

متن سوابق

داوطلب موظف است رونوشت سوابق - برگه نمره - نشانگر دستاوردهای دانشگاهی در مدرسه (موضوعات ، نمرات ، اعتبارات) را ارائه دهد. ممکن است در برخی کشورها نسخه مدرسه متوسطه "توصیفی" خوانده شود. توصیه می شود توضیحی در مورد نحوه عملکرد سیستم درجه بندی در کشور که گواهینامه ها از آن بدست می آیند (به عنوان مثال کدام نمره ها بهترین و کدام یک از فقیرترین ها هستند) درج کنید مثلاً 6 - عالی ، 5- خیلی خوب و غیره. رونوشت سوابق دانشگاهی باید قانونی شود (یا دارای یک آپوستیل). متن دبیرستان (در صورت داشتن برگه جداگانه) نیز باید قانونی باشد یا Apostille داشته باشد.

بیانیه صلاحیت اثبات این که گواهی / دیپلم به داوطلب اجازه می دهد تا در سطح دانشگاه در کشور خود تحصیل کند

برای فرآیند تشخیص صلاحیت (اعتبار سنجی از مطالعات و مقاطع تحصیلی خارجی) ، داوطلب نیز موظف است بیانیه صلاحیت را ارائه دهد كه گواهینامه ها و دیپلم های آنها به آنها اجازه می دهد كه در سطح دانشگاه در كشور مورد نظر خود تحصیل كنند. اگر چنین بیانیه ای در حال حاضر بر روی گواهی نامه و / یا دیپلم نوشته نشده باشد ، نامزد موظف است به وزارت آموزش و پرورش در کشوری که اسناد داده شده است ، یک کنسولگری یا یک پست دیپلماتیک آن کشور در لهستان مراجعه کند. این بیانیه می تواند (اما معمولاً اجباری نیست) در سفارت لهستان مبدا اسناد قانونی شود یا Apostille باشد.

بیانیه صلاحیت لازم نیست توسط شهروندان اتحادیه اروپا ، EEA ، OECD ، اوکراین ، بلاروس و چین ارائه شود.

نامه (امضا شده)

دانشکده ها نیاز دارند که نامزد نامه ای را بنویسد. نوشتن یک نامه پوششی قانع کننده و ساختار یافته به داوطلب کمک می کند تا ایده های خود را در مورد آنچه که از مطالعات انتظار دارند مشخص کند و دلیل اینکه می خواهند یک زمینه خاص از مطالعات را شروع کنند ، روشن کند. علاوه بر این ، دانش در مورد منافع نامزد ، پیشینه و برنامه های آینده دانش آموزان را فراهم می کند. این باید توسط نامزد نوشته شود و نباید یک مرجع باشد که توسط شخص دیگری نوشته شده است.

نحوه نوشتن نامه نامه - بیشتر بخوانید:

این جلد نامه باید:

* به شما كمك كند تا عقاید خود را در مورد كارهایی كه می خواهید انجام دهید و چرا در طی دوره تحصیل خود روشن كنید ، روشن كنید.

* دانش خود را در مورد علایق ، پیشینه و برنامه های آینده به ما ارائه دهید.

* توضیح دهید که چرا تصمیم به انتخاب این برنامه مطالعاتی خاص گرفتید.

ما به شدت توصیه می کنیم اطلاعات زیر را درج کنید:

* اطلاعات عمومی در مورد سابقه تحصیلات و هرگونه صلاحیت اضافی نامزد؛

* اطلاعات در مورد مهارت ها و مهارت های زبان؛

* سابقه اشتغال به طور خلاصه؛

* اطلاعات اضافی در مورد تجربه نامزد؛

* نام و آدرس حداقل یک داور.

لطفاً هنگام تهیه نامه خود ، تمام نکات ذکر شده را در نظر داشته باشید.

اسناد تأیید کننده هویت ، کشور مبدا و وضعیت بازدید

در ابتدا از داوطلب خواسته می شود كه صفحه اول گذرنامه خود را (كه دارای تصویر و داده های شخصی است) اسناد را ارائه كند (جدا از فرم درخواست و گواهی نامه (های) قانونی كه توسط كنسول لهستان قانونی شده است ، اسناد تأیید کننده هویت ، کشور مبدا و وضعیت ویزیت (ویزای دانشجویی) پس از ورود لازم است.

بیمه نامه بیمه درمانی

پس از ورود ، داوطلب نیاز به داشتن یک بیمه نامه درمانی دارد که برای مدت تحصیل در لهستان معتبر باشد. واجب است. اکثر نامزدها برای پوشش سفر و چند ماه اول اقامت در لهستان ، بیمه های بهداشتی را در کشور خود خریداری می کنند. بعداً این نامزد می تواند یک بیمه نامه درمانی دیگر در لهستان بخرد - دانشجویی باید هنگام تحصیل در لهستان ، در همه زمان ها بیمه شود.

2 عکس گذرنامه

- می تواند پس از ورود به لهستان تحویل داده شود

گواهی زبان

یک گواهی که سطح انگلیسی زبانزد را تأیید می کند لازم است. داوطلب که مدارک وی مدارس زبان انگلیسی را تأیید می کند ، ممکن است لازم نباشد که گواهی زبان دیگری را ارائه دهد.

دانشگاه لهستان گواهینامه های مربوط به زبان انگلیسی زیر را می پذیرد :

- اولین گواهی به زبان انگلیسی (FCE) ،

- گواهی به زبان انگلیسی پیشرفته (CAE) ،

- گواهی تسلط به زبان انگلیسی (CPE) ،

- گواهی انگلیسی انگلیسی Business (BEC) Vantage ،

- تجارت انگلیسی گواهینامه (BEC) بالاتر ،

- مجوز به زبان انگلیسی برای تجارت و تجارت بین المللی (CEIBT) ،

- انگلیسی برای گویندگان سایر زبانها (ESOL) ،

- سیستم بین المللی تست زبان انگلیسی (IELTS) بیش از 6 امتیاز.

- تست زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی (TOEFL):

* حداقل 87 امتیاز در آزمون مبتنی بر اینترنت (iBT

* حداقل 180 امتیاز در تست مبتنی بر رایانه (CBT) با 50 امتیاز در تست زبان گفتار انگلیسی (TSE) تکمیل شده است.

* حداقل 510 امتیاز در آزمون مبتنی بر مقاله (PBT) با حداقل 3،5 امتیاز در Test of Written English (TWE) و با حداقل 50 امتیاز در Test of Spoken English (TSE)

* حداقل 700 امتیاز در بین المللی ارتباطات (TOEIC

هزینه اداری

برای نامزدهای اتحادیه اروپا هزینه اداری 85 PLN ، برای نامزدهای خارج از اتحادیه اروپا 120 یورو است. این یک هزینه اداری غیر قابل بازپرداخت است. لطفا توجه داشته باشید که اقساط 20 یورو قبل از ارسال درخواست پرداخت می شود. اثبات پرداخت پس از ورود به لهستان لازم است.

شهریه (در صورت وجود)

شهریه سال تحصیلی با هر دانشکده و رشته تحصیلی متفاوت است. میانگین هزینه سالانه 2.500EUR است . اثبات پرداخت پس از ورود به لهستان لازم است.

امضا قانونی تعهد

یک نامزد بیان کرد که در صورت نامزد برای مطالعات  او اول باید  تشخیص / اسناد خود را با پایان ترم اذعان کرد. علاوه بر این ، این وظیفه را به داشتن بیمه معتبر ، ترجمه قسم خورده از اسناد و اطلاعات تماس معتبر بیان می کند. لطفاً قبل از امضای آن ، آن را با دقت بخوانید.

در صورت لزوم درخواست اسکان

دانش آموزانی که مایل به دست آوردن یک اتاق در خوابگاه دانشگاه نیاز به پر کردن در درخواست اسکان  (یک محل در کوی دانشگاه را در هزینه های اتاق دو تخته بین280 PLN - 440 PLN  یک ماه). این دانشگاه دارای تعداد محدودی اتاق است ، بنابراین اقامتگاه طبق تاریخ ارائه درخواست اسکان در اختیار دانشجویان قرار می گیرد و مراحل پذیرش را با موفقیت پایان می دهد. اطلاعات مربوط به محل خوابگاه در نیمه دوم مرداد از طریق ایمیل ارسال می شود. اگر دانشجویی در خوابگاه جایی پیدا نکند ، ایزو لیستی از مکانهایی را ارسال می کند که در آن یک نامزد می تواند مسکن را جستجو کند.

توجه!

گواهینامه / دیپلم و مدرک تحصیلی باید پس از ورود به لهستان توسط مترجم قسم خورده به لهستانی ترجمه شود. این مراحل باید تا پایان ترم 1 انجام شود.

توجه!

در صورت پذیرش نامزد ، وی موظف است آخرین مدارك را پس از ورود به لهستان تا تاریخ 30.09.2020 به دفتر تحویل دهد . فقط در این صورت یک نامزد می تواند به طور رسمی دانشجوی دانشگاه لهستان شود.

همین حالا از اینجا برای تعیین وقت مشاوره اقدام کنید


همین حالا میتوانید با مشاوران ما تماس بگیرید

واتساپ message تلگرام send تماس call


chat