پرشین اپلای

دانشگاه لومونسف

دانشگاه لومونسف 3 سال قبل

دانشگاه  دولتی  لومونسف  مسکو

 دانشگاه  دولتی مسکو در سال 1755 تاسیس شد. بیش از 40.000 دانشجو ( ارشد و دکترا ) و حدود 7.000 دانشجوی کارشناسی در این دانشگاه تحصیل می کنند. بیش از 6.000 استاد و مدرس و حدود 5.000 محقق در این دانشگاه فعالیت می کنند. دانشگاه دولتی مسکو هر ساله حدود 4.000 دانشجوی بین المللی ثبت نام می کند. پردیس دانشگاه دولتی مسکو یک مجموعه ی بسیار پیچیده است با 1.000 ساختمان وبا 8 ساختمان خوابگاهی که ظرفیت بیش از 12.000 دانشجو را دارد، ساختمان اصلی دانشگاه دولتی مسکو به ارتفاع 240 متر است و 33 کیلومتر کوریدور و 5.000 اتاق دارد و تا سال 1990 بلندترین ساختمان اروپا به حساب می آمد. میخائیل گوربا چف آخرین رهبر شوروی سابق و برنده ی جایزه ی نوبل در سال 1955 از دانشکده حقوق این دانشگاه فارغ التحصیل شد. 12 % اکتشافاتی که در دوره ی شوروی سابق ثبت شدند توسط دانشمندان این دانشگاه انجام شدند. بیشتر برنامه های آموزشی در دانشگاه دولتی مسکو به زبان روسی تدریس می شوند . سال تحصیلی در دانشگاه دولتی مسکو در سپتامبر شروع و در ژوئن پایان می یابد. 

رشته هایی که به زبان انگلیسی تدریس می شوند :

زیست شناسی

زمین شناسی

علوم سیاسی

تجارت نوین

اقتصاد

دانشکده های دانشگاه لومونسف مسکو :

مکانیک و ریاضیات

زبان های خارجی

اقتصاد

بیو انفورماتیک و بیو مهندسی

بیو تکنولوژی

هنر های زیبا و کاربردی

شیمی

پزشکی عمومی

مهندسی شیمی

فیزیک

و ..

مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه لومونسف مسکو :

مقطع ارشد 2 سال تحصیلی طول می کشد.

متقاضیان کارشناسی ارشد بر طبق نتایج آزمون های ورودی ثبت نام می شوند ( 2 ازمون ورودی)

نکات مهم

ترجمه ی مدارک تحصیلی به زبان روسی باید در روسیه تایید شوند یا توسط سفارت و یا کنسول روسیه در کشوری که مدارک صادر شده اند تایید شوند.

آزمایش ایدز و سایر آزمایشات پزشکی دیگر باید در یکی از بیمارستانهای دانشگاه دولتی مسکو انجام بگیرد.

اگر دانشگاه شما مدارک تان را با تاخیر صادر می کند در ان صورت باید دانشگاه شما برای تان نامه ی قابل توجهی تهیه کند که ثابت کند که شما مدرک تحصیلی تان را خواهید گرفت و تاریخ ان را مشخص کند.

 انعقاد قرارداد و هزینه آموزش به متقاضیان خارجی                                                                                             قرارداد تحصیل در دانشگاه ایالتی مسکو پس از گذراندن موفقیت در امتحانات ورودی و گذر از مسابقه در دانشکده منعقد می شود.

هزینه تقریبی شما برای تحصیل و اقامت در   MSU در طول دوره تحصیل:                                                                  هزینه آموزش در دانشکده منتخب دانشگاه ایالتی مسکو  391  الی 492 هزار روبل  در سال است ، بسته به انتخاب رشته تحصیلی / تخصصی ، ارقام فعلی در دانشکده مشخص می شود.  بین 6.000 تا 4.000 دلار در سال ...هزینه زندگی در خوابگاه دانشجویی دانشگاه دولتی مسکو بسته به شرایط زندگی ، از 4100 تا 13000 روبل  در ماه است. ( بستگی به شرایط زندگی دارد )

·         هزینه گواهی پزشکی و آزمایش HIV (ایدز) - از 4500 روبل

·         قرارداد بیمه درمانی یا خدمات درمانی - از 10000 روبل.

·         هزینه های ترجمه اسناد تحصیلی 200دلار.

·         استفاده از کتاب در کتابخانه دانشگاه بصورت رایگان است.

 

 MSU بورس های تحصیلی را برای دانشجویانی که بطور پیمانکاری تحصیل می کنند ، ارائه نمی دهد.

همین حالا از اینجا برای تعیین وقت مشاوره اقدام کنید


همین حالا میتوانید با مشاوران ما تماس بگیرید

واتساپ message تلگرام send تماس call


chat