پرشین اپلای

ویزای اپن ورک پرمیت کاناد برای ایرانیان

  ویزای اپن ورک پرمیت کاناد بر 9 ماه قبل

 همه چیز در مورد ویزای اپن ورک پرمیت کانادا  open-wrok-permit

اوپن ورک پرمیت، یک فرصت برای ایرانیان در کانادا است که به آن‌ها اجازه می‌دهد مجوز کار باز دریافت کنند. اگر دارای هر نوع ویزای موقت دیگری در کانادا هستید، می‌توانید ویزای خود را به اوپن ورک پرمیت تبدیل کنید. این سیاست عمومی توسط دولت کانادا تصویب شده است و برای ایرانیانی که با ویزای توریستی، تحصیلی یا کاری در کانادا حضور دارند، امکان‌پذیر است. این فرصت تا تاریخ ۲۸ فوریه ۲۰۲۴ اعتبار دارد و به منظور راحتی و رفاه بیشتر ایرانیان در کانادا ارائه شده است. برای اخذ مجوز کار در کانادا، اوپن ورک پرمیت به عنوان یک گزینه مطرح و مناسب می‌باشد.

مزایای اپن ورک پرمیت :

  1.  درخواست  سریع  آنلاین و رایگان
  2.   بدون نیاز ب داشتن جاب آفر
  3.   امکان برخورداری از سیستم بیمه درمانی
  4.   تحصیل رایگان فرزندان (در صورت دریافت اپن ورک پرمیت یکی از والدین)
  5.   تسهیل شرایط برای دریافت جاب آفر

 چه شرایطی برای دریافت ویزای ورک پرمیت  لازم است ؟

1.  در خاک کانادا باشید :‌ (که این میتواند از طریق ویزای توریستی مالتی پنج ساله  یا تحصیلی باشد)

2.   پاسپورت ایرانی داشته باشید .

3.   شرط دیگری لازم نیست

تا چه مدت زمانی این قانون پابرجا هست ؟

همه افرادی که تا ۲۸ فوریه ۲۰۲۴ وارد خاک کانادا می‌شوند، می‌توانند از این قانون استفاده کنند .

 آشنایی با کشور کانادا

کانادا یکی از بزرگترین و زیباترین کشورهای جهان است. با تنوع فرهنگی بالا، مناظر طبیعی خیره کننده و جوانب تاریخی غنی، کانادا به عنوان یک مقصد مسافرتی محبوب شناخته می‌شود. شهرهایی مانند تورنتو، ونکوور و مونترال با شهرت بین‌المللی خود به‌عنوان مراکز فرهنگی، هنری و تجاری شناخته می‌شوند. کانادا همچنین برای سیستم آموزشی برتر، بهداشت عالی و زندگی آرام و پویاش مشهور است. بسیاری از شاخص ها و نظر سنجی ها و متریک ها نشان می دهد کانادا را می‌توان به عنوان یکی از بهترین مقاصد برای سفر و اقامت در نظر گرفت. برای جزییات  بیشتر در مورد  کانادا میتوانید به مقاله آشنایی با کشور کانادا مراجعه کنید  .

اقامت در کانادا

شما از راه های بسیاری می توانید اقامت کشور کانادا را به دست آورید. کشور کانادا در طول سال 200000 سهمیه برای افراد بین المللی قرار داده است تا آن ها بتوانند از راه های گوناگون اقامت دائم در این کشور را بگیرند. برای اخذ اقامت دائم و یا موقت در کشور کانادا افراد باید یک سری شرایط را دارا باشند. افرادی که این قصد را دارند باید خیلی سریع شرایط زندگی خود در این کشور را فراهم سازند. در صورتی که یک فرد موفق به اخذ اقامت کانادا اقامت وی را تایید کند او به راحتی می تواند موفق به دریافت اقامت در این کشور شده و یک شهروند کانادایی محسوب شود برای جزییات  بیشتر در مورد  اقامت در کانادا میتوانید به مقاله انواع روش های اقامت در کانادا مراجعه کنید  .

تحصیل در کانادا

تحصیلات تکمیلی در کانادا یکی از راه هایی است که افراد از این طریق تصمیم به مهاجرت در کانادا می گیرند. این موضوع به طور قاطع به دلیل مزایای فراوان تحصیل در کانادا است. کشور کانادا علاوه بر دارا بودن دانشگاه های عالی از نظر علمی و با کیفیت بودن شهریه های پائین تری در مقایسه با سایر کشور ها دارد. افرادی که قصد تحصیل در دانشگاه های کانادا را دارند باید بدانند که پذیرش دانشگاهی در این کشور نیازمند آگاهی از نکات بسیار حساسی است. تحصیل در کشور کانادا با بورسیه ی تحصیلی نیز امکان پذیر می باشد. افرادی که قصد دارند تحصیلات تکمیلی را در کانادا بگذرانند مثلا تحصیل دکتری در کانادا و یا تحصیل فوق لیسانس در کانادا نباید از تحصیلات آن ها بیشتر از 5 سال بگذرد. در این صورت می توانند به راحتی اقدام به اخذ ویزای تحصیلی کانادا نمایند. کشور کانادا برای تحصیل در مقاطع دانشگاهی نیازمند شرایط کمی است که از جمله آن ها دارا بودن مدارک پیش دانشگاهی و مدرک زبان است. برای جزییات  بیشتر در مورد  تحصیل در کانادا میتوانید به مقاله چرا  تحصیل در کانادا مراجعه کنید  .

دستمزد مهاجران تازه وارد به کانادا چقدر است

تفاوت بین دستمزد مهاجران و کانادایی ها بسیار کم شده است. متوسط دستمزد کانادایی ها در سال 2018 حدود 37400 دلار بود. متوسط دستمزد برای افرادی که مجوز کار و تحصیل دارند، حدود 44000 دلار و دستمزد افرادی که فقط مجوز کاری دارند، 39100 دلار بود، هر دوی این گروهها بیشتر از کانادایی ها دستمزد دریافت می کردند. برای جزییات  بیشتر در مورد  دستمزد مهاجران در کانادا میتوانید به مقاله دستمزد مهاجران تازه وارد به کانادا  مراجعه کنید  .

آیا می توانید اسپانسر برادر، خواهر، خاله و عمه خود به کانادا شوید؟

یکی از ارکان مهم سیستم مهاجرتی کانادا دیدار اعضا خانواده و زندگی در کنار همدیگر است. از پایان جنگ جهانی دوم کانادا به دنبال استقبال از مهاجران برای تقویت اقتصاد خود بوده است. گروه خانواده دومین گروه بزرگی است که از طریق برنامه های مهاجرتی وارد کانادا می شوند. اداره مهاجرت کانادا برنامه حمایت از خانواده را ایجاد کرده و همه ساله با برگزاری قرعه کشی سالانه آن را مدیریت می کند که این اداره به ایجاد معیارها،پذیرش و بررسی پرونده های اسپانسرشیپ و ارائه ویزای اقامت دائم و موقت می پردازد. برای جزییات بیشتر در مورد ویزا اسپانسرشیپ اعضای درجه یک اعضای خانواده به آیا می توانید اسپانسر برادر، خواهر، خاله و عمه خود به کانادا شوید؟ مراجعه کنید.

هزینه ها و کیفیت زندگی در کانادا :‌

کانادا، یکی از مقاصد پرطرفدار برای زندگی است و شهروندان و مهاجران بسیاری را به خود جذب می‌کند. یکی از عوامل مهم در جذابیت این کشور، تعادل بین هزینه‌ها و کیفیت زندگی است هنگامی که صحبت از هزینه‌ها در کانادا می‌شود، باید به دو جنبه اصلی توجه کنیم: هزینه زندگی و درآمد. هزینه‌های زندگی در کانادا به طور کلی بالا تر از برخی کشورهای دیگر است. هزینه مسکن، غذا، حمل و نقل و خدمات اساسی از جمله عواملی هستند که باید مد نظر قرار بگیرند. با این حال، باید توجه داشت که درآمد متناسب با هزینه‌ها در کانادا نیز بالا است و بسیاری از مردم قادر به تأمین هزینه‌های زندگی می‌باشند

در کانادا، کیفیت زندگی بسیار بالاست. این کشور از نظر زیرساخت‌ها، خدمات بهداشتی، آموزشی و فرهنگی بسیار پیشرفته است. میزان امنیت، محیط زیست سالم و فرصت‌های شغلی مناسب از دیگر مزایای زندگی در کانادا است. همچنین، دسترسی به خدمات بهداشتی و درمانی عالی و سطح بالای تحصیلات نیز از ویژگی‌های مثبت این کشور محسوب می‌شود.

برای دیدن متریک آمار و ارقام هزینه ها و کیفیت زندگی در کانادا لطفا به مقاله هزینه زندگی در کانادا  مراجعه کنید.

آیا پرشین اپلای ویزای کانادا را تضمین می کند ؟‌

بله قبل از عقد قرارداد ما تمام شرایط شما را برای دریافت ویزا  با مشاورمان در سفارت کانادا بررسی میکنیم چناچه امتیاز بالایی دریافت کنید برای ویزای مالتی پنج ساله اقدام میکنیم .


همین حالا از اینجا برای تعیین وقت مشاوره اقدام کنید


همین حالا میتوانید با مشاوران ما تماس بگیرید

واتساپ message تلگرام send تماس call


chat