پرشین اپلای

اعزام دانشجو به لهستان

اعزام دانشجو به لهستان 3 سال قبل

اعزام دانشجو به لهستان

کشور لهستان از جمله کشور هایی است که با توجه به شرایط تحصیلی عالی و سطح بالایی که دارد سالانه دانشجویان زیادی را جذب می کند. برای تحصیل در کشور لهستان می بایست از چند موضوع مطلع بود تا بتوان تحصیلی بسیار عالی و موفق را در آن جا طی کنید. اولین نکته در تحصیل در لهستان مراجعه به موسسه ای خوب برای اعزام به لهستان است. موسسات کاروان علم و دانش ، پرشین ای یو  و پرشین اپلای به عنوان بهترین و معتبر ترین موسسات اعزام دانشجو به لهستان سالها در این زمینه فعالیت می کنند. در ادامه ی متن درباره ی تحصیل در لهستان و اعزام دانشجو در این کشور توضیحاتی خواهیم داد تا شما را در این زمینه یاری نماییم. مراکز زیادی در اعزام دانشجو به لهستان وجود دارد. در این میان موسسه ی پرشین ای یو بسیار معروف و معتبر است و در سریع ترین زمان ممکن شما را برای یک اعزام موفق به لهستان یاری نماید. بنابراین شما می توانید برای اعزام به لهستان با موسسه ی پرشین اپلای تماس حاصل فرمایید تا کار های اعزام شما در مدت زمان کم و به نحو احسن انجام شود.

تحصیلات تکمیلی در کشور لهستان

کشور لهستان کشوری با دانشگاه های معتبر است. بیشتر دانشگاه های کشور لهستان در میان دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم قرار گرفته اند. تحصیلات تکمیلی در کشور لهستان با هزینه های کم امکان پذیر است. برای تحصیل در مقطع لیسانس در کشور لهستان فرد باید مدرک تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی خود را ارائه دهد. تحصیل در این مقطع در دانشگاه های لهستان در حدود ۳ تا ۳٫۵ سال به طول می انجامد. برای تحصیل در مقطع فوق لیسانس در لهستان نیازی به مدرک زبان انگلیسی ندارید چرا که کشور لهستان این امکان را برای شما فراهم می کند و شما با شرکت در آن می توانید مدرک زبان را به راحتی پیش از تحصیل نیز به دست آورید. برای تحصیل در مقطع فوق لیسانس شما می بایست مدرک تحصیلی لیسانس را داشته باشید. همچنین در صورتی که قصد تحصیل در مقطع دکترا را دارید باید مدرک تحصیلی فوق لیسانس را داشته باشید. شما در مقاطع فوق لیسانس و لیسانس در کشور لهستان می توانید بورسیه های تحصیلی که دولت لهستان در اختیارتان قرار می دهد را اخذ نموده و مقدار زیادی از شهریه های دانشگاهی را پرداخت نمایید و تحصیل رایگان در لهستان را نیز تجربه کنید. یکی از مزایای تحصیل دکترا در لهستان پرداخت حقوقی معادل ۲۰۰۰ دلار به دانشجویان است.

هزینه زندگی در لهستان

با توجه به بورسیه هایی که این کشور در اختیار شما قرار می دهد و همچنین حق کاری که دارید می توانید مقدار زیادی از هزینه های زندگی دانشجویی در لهستان را پوشش دهید. به طور کلی هزینه های زندگی در لهستان ۳۰۰ تا ۴۰۰ یورو در ماه است. حق کار نیز در حدود ۳۰ ساعت در هفته و حقوقی معادل ۴ تا ۸ یورو در هر ساعت است.

 

همین حالا از اینجا برای تعیین وقت مشاوره اقدام کنید


همین حالا میتوانید با مشاوران ما تماس بگیرید

واتساپ message تلگرام send تماس call


chat