پرشین اپلای

دانشگاه های اتریش

دانشگاه های اتریش 3 سال قبل

دانشگاه های اتریش

کشور اتریش با داشتن مراکز معتبر علمی و نیز تحصیل رایگان همواره توجه تعداد زیادی از دانشجویان را به خود جلب کرده است. این کشور دارای۲۲ دانشگاه دولتی، ۲۷ کالج، ۱۲ دانشگاه خصوصی، ۹ کالج آموزش و پرورش و ۲۱ دانشگاه علوم کاربردی غیر دولتی است. از مهم ترین و معتبر ترین دانشگاه های اتریش و مراکز آموزش عالی آن می توان به دانشگاه های  وین، دانشگاه اقتصاد وین، دانشگاه دامپزشکی وین، دانشگاه علوم پزشکی وین، دانشگاه هنرهای کاربردی وین، آکادمی هنرهای زیبای وین، دانشگاه تکنیک وین، دانشگاه فنی وین، دانشگاه خصوصی زیگموند فروید، دانشگاه خصوصی مودال، دانشگاه خصوصی وبستر وین، دانشگاه منابع طبیعی، دانشگاه موسیقی و هنرهای نمایشی وین، یوهان کپلر لینزهنر گراتس، پزشکی گراتس و دانشگاه تکنیک گراتس اشاره کرد.

در میان فهرست دانشگاه های اتریش نام چند مرکز به گونه ای برجسته به چشم می خورد که در ادامه به ارائه توضیحاتی درمورد این مراکز، به جهت شناخت بیشتر برای متقاضیان تحصیل در اتریش پرداخته خواهد شد.

معرفی دانشگاه های اتریش

دانشگاه وین

این دانشگاه که در شهر وین مستقر است به دستور رودلف چهارم بنا نهاده شد  و جزء قدیمی ترین دانشگاه های این کشور بوده و دارای ۱۵ دانشکده و ۹۰۰۰۰ دانشجو در حال حاضر است در این دانشگاه دروس در مقطع لیسانس فقط به زبان آلمانی تدریس می شوند.

معرفی دانشگاه گرتاس

دومین و قدیمی ترین دانشگاه اتریش است که در سال ۱۵۸۵ بنیانگذاری شد . این دانشگاه مشمول دانشکده های الهیات کاتولیک ، دانشکده حقوق ، دانشکده کسب و کار، دانشکده هنر و علوم انسانی ، دانشکده علوم طبیعی ، دانشکده علوم محیط زیستی ، می باشد.

معرفی دانشگاه فنی وین

این دانشگاه در شهر وین قرار گرفته و دارای ۸ دانشکده بوده که درتمام مقاطع لیسانس، فوق لیسانس و دکتری انواع بسیار مختلفی از رشته ها ارائه می شود. نام قدیمی این مرکز دانشگاه تکنیک بوده است.

معرفی دانشگاه سالرزبوگ

این دانشگاه که در شهر سالرزبوگ واقع شده است دارای ۴ دانشکده ( دانشکده الهیات ، دانشکده حقوق ، دانشکده علوم فرهنگی و اجتماعی و دانشکده علوم طبیعی ) می باشد که در آن در طول هر سال تحصیلی ۵۶۰۰ دوره تحصیلی در مقطع لیسانس ، فوق لیسانس و دکتری ارائه می شود .

معرفی دانشگاه اینسبورگ

دانشگاه اینسبورگ، بزرگترین و مهم ترین موسسه پژوهشی و آموزشی واقع در شهر اینسبورگ در غرب اتریش است، دانشگاه اینسبورگ ۱۶ دانشکده دارد. که عبارتند از :

دانشکده شیمی و داروسازی ، دانشکده علوم انسانی و زبان و ادبیات ، دانشکده حقوق ، دانشکده ریاضی و علوم کامپیوتر و فیزیک ، دانشکده روان شناسی و علوم ورزشی ، دانشکده معماری ، دانشکده زیست شناسی ،دانشکده مدیریت ، دانشکده اقتصاد و آمار ، دانشکده آموزش و پرورش ، دانشکده علوم و مهندسی ، دانشکده علوم جوی و جغرافیا ، دانشکده علوم انسانی و فلسفه و تاریخ ، دانشکده الهیات کاتولیک ، مدرسه آموزش و پرورش و مدرسه علوم سیاسی و جامعه شناسی.

معرفی دانشگاه منابع طبیعی و علوم زیستی وین

این دانشگاه با نام اختصاری بکو نام دارد که در شهر وین تاسیس شده است . رشته های علوم جنگلداری و چوب ، مدیریت آب ، کشاورزی ، شیمی مواد غذایی و بیوتکنولوژی ، مدیریت منابع طبیعی و مهندسی محیط زیست ، طراحی فضای سبز و مدیریت منابع و محیط زیست از رشته های برجسته در این دانشگاه می باشند و برای رشته های منابع طبیعی یکی از بهترین دانشگاه ها جهت ادامه تحصیل در اتریش می باشد.

معرفی دانشگاه پزشکی اتریش

این دانشگاه با قدمتی حدود ۶۵۰ سال از قدیمی ترین دانشگاه های اتریش و دنیاست که در شهر وین قرار دارد و دوره های مختلف پزشکی و دندان پزشکی را ارائه می دهد.

همین حالا از اینجا برای تعیین وقت مشاوره اقدام کنید


همین حالا میتوانید با مشاوران ما تماس بگیرید

واتساپ message تلگرام send تماس call


chat