پرشین اپلای

مدرک زبان برای تحصیل در اتریش

مدرک زبان برای تحصیل در اتریش 3 سال قبل

مدرک زبان برای تحصیل در اتریش

زبان اصلی کشور اتریش آلمانی بوده و از نظر آموزشی زبان تدریس در اکثر رشته ها آلمانی می باشد. در واقع رشته های زبان انگلیسی نیاز به داشتن نمره ی بالای ۶ آیلتس را دارد.

متقاضیان باید در نظر داشته باشند که احتمال ارائه درس های پیش نیاز وجود دارد و به دلیل اینکه زبان رسمی در این کشور آلمانی است لازم است که دانشجویان ارشد نیز زبان آلمانی را پیش از ورود به دانشگاه یاد بگیرند.

یکی از مزایای عالی تحصیلی در این کشور عدم نیاز به مدرک زبان است. به این معنی که به دلیل نیازمند بودن مدرک زبان آلمانی برای تحصیل در این کشور، در صورتی که این مدرک را در کشور خود نیز اخذ ننموده باشید می توانید با کلاس ها و دوره های زبان آلمانی که در این کشور برگزار می شود به راحتی مدرک خود را دریافت نموده و به دانشگاه مربوطه ارائه دهید.

البته یک استثنا هم در این مورد وجود دارد و آن اینکه برای پذیرش در برخی رشته های دانشگاهی کشور اتریش فرد باید در آزمون ورودی مخصوص با زبان آلمانی شرکت نماید.

زبان تدریس

زبان تدریس در دانشگاه های اتریش زبان آلمانی است، لذا افراد متقاضی ورود به این مراکز آموزش عالی باید مدرک زبان آلمانی حداقل در سطح B1 داشته باشند.

و یا اینکه بدون داشتن این مدرک جهت ادامه تحصیل در اتریش اقدام کرده و قبل از ورود به دانشگاه، به یادگیری این زبان در کالج های این کشور بپردازد.

دولت اتریش برای همه دانشجویان مقاطع مختلف دانشگاهی زمانی را برای کار دانشجویی در نظر گرفته است که این زمان برای دانشجویان دوره کارشناسی ۱۰ ساعت کار در هفته در نظر گرفته شده است که انجام این کار مستلزم توانایی در زبان آلمانی می باشد بنابراین یادگیری زبان آلمانی به افرادی که قصد رفتن و اقامت در اتریش را دارند توصیه می شود.

همین حالا از اینجا برای تعیین وقت مشاوره اقدام کنید


همین حالا میتوانید با مشاوران ما تماس بگیرید

واتساپ message تلگرام send تماس call


chat