پرشین اپلای

اخذ ویزای تحصیلی اسپانیا

اخذ ویزای تحصیلی اسپانیا 3 سال قبل


اخذ ویزای تحصیلی اسپانیا

از مزایای تحصیل در اسپانیا می توان به چند مورد اساسی اشاره کرد : یک اینکه شما با تحصیل در اسپانیا در بین ۱۰ مقصد اول دنیا قرار خواهید گرفت و این به خاطر دانشگاههای زیر رتبه ی ۴۰۰ جهانی در این کشوراست. دومین مزیت یادگیری زبان اسپانیایی، زبان رسمی ۱۵ کشور دنیا که می توان گفت زبانی بین المللی است زبانی که دسترسی و یادگیری صحبت کردن با آن باعث می شود که با مجموعه و دنیای لاتین اشنا شوید و امکان دسترسی به آن برایتان اسان تر شود. سومین مزیت تحصیل در دانشگاهای اسپانیا امکان انتخاب رشته های میان رشته ای در بین رشته های دانشگاهی است. و برای ویزای تحصیلی اسپانیا رشته های میان رشته ای معمولا تعداد محدودی دارند در حالی که در دانشگاههای اسپانیا این امکان وجود دارد که شما از میان فهرست بیشتری قدرت انتخاب داشته باشید.

مزیت دیگر تحصیل در اسپانیا برخورداری از فرهنگ غنی اروپای جنوبی است. بهره مندی از تنوع آب و هوای و طبیعت زیبا و منحصر بفرد این کشور است.

مدارک لازم برای گرفتن ویزای تحصیلی اسپانیا

برای اینکه بتوانید وارد خاک کشور دیگری بشوید باید ویزا داشته باشید تا مجوز ورود برای شما صادر شود. این ویزاها معمولا به صورت ویزای تحصیلی، کاری و مهاجرت است. برای تحصیل در اسپانیا نیز لاجرم به گرفتن ویزای تحصیلی هستید. در ابتدا باید از دانشگاه مورد نظر در اسپانیا پذیرش گرفته و سپس برای گرفتن ویزای تحصیلی اسپانیا اقدام کنید. پس از گرفتن پذیرش از دانشگاه، برای گرفتن ویزای تحصیلی اسپانیا باید مدارکی را به سفارت ارائه دهید که در ذیل به چند مورد از آن اشاره خواهد شد:

1.      ارائه ی گواهی تمکن مالی فرد متقاضی و نامه ای که مبنی بر گردش مالی حساب شخص متقاضی در ایران باشد.

2.      پر کردن فرم تقاضای ویزا به سفارت

3.      ارائه ی نامه ی پذیرش از دانشگاه مورد نظر در اسپانیا که الزاما باید مهر و امضا شده باشد

4.      ارائه ی مدارک شناسایی مثل شناسنامه و پاسپورت به صورت ترجمه شده

5.      ارائه ی نامه ای مبنی بر اعتبار بیمه ی مسافرتی شینگن شخص متقاضی به میزان ۳۰۰۰۰ یورو

6.      ارائه ی تمام سوابق تحصیلی شخص متقاضی؛ بدین ترتیب که اگر شخص برای کارشناسی در اسپانیا اقدام می کند باید مدارک تحصیلی گذشته یعنی دیپلم و پیش دانشگاهی به همراه ریزنمرات را ارائه دهد به همین ترتیب باید برای مقاطع بالاتر سوابق تحصیلی ارائه گردد.

7.      نکته ی قابل توجه این است که باید ارائه ی تمام سوابق تحصیلی و مدارک به صورت ترجمه شده به زبان اسپانیایی و مهر تایید شده توسط دادگستری باشد.

8.      ارائه ی مدارک پزشکی مبنی بر صحت جسمی

9.      ارائه ی نامه ای مبنی بر عدم سوء پیشینه از اداره آگاهی

10. ارائه ی مدارک فرد متقاضی مبنی بر اقامت وی در کشور اسپانیا (کپی اجاره نامه ی اپارتمان و یا خوابگاه و یا هتلی که برای اقامت رزرو کرده است(

11. ارائه مدارکی دال بر زبان (IELTS-TOFEL)

نکته ی مهم: در مقاله ی شرایط تحصیل در اسپانیا عنوان شد که برای تحصیل در اسپانیا در برخی دانشگاههای آن نیاز به مدرک زبان ندارید حال آنکه اگر مدرک زبان نداشته باشید برای گرفتن ویزا از شانس کمتری برخوردار خواهید بود.

همین حالا از اینجا برای تعیین وقت مشاوره اقدام کنید


همین حالا میتوانید با مشاوران ما تماس بگیرید

واتساپ message تلگرام send تماس call


chat