پرشین اپلای

قوانین آموزشی اسپانیا

قوانین آموزشی اسپانیا 3 سال قبل

قوانین آموزشی اسپانیا

تحصیل در اسپانیا یکی از بهترین روش های مهاجرت به این کشور می باشد. امکان تحصیل در دانشگاه های معتبر به همراه پرداخت هزینه های اندک جهت تحصیل و زندگی اسپانیا را به مقصد محبوب دانشجویان بین المللی تبدیل نموده است.

بر طبق قانون عمومی اموزش و پرورش در اسپانیا مراحل تحصیلی به چهار گروه کلی تقسیم می شود:

اولین گروه مقطع پیش دبستانی است در این گروه کودکان سه تا پنج سال قرار دارند.

این مقطع در واقع برای اماده سازی کودک برای مقاطع بالا تر است.

گروه دوم شامل دو دسته از کودکان در دو رده سنی متفاوت است دسته ی اول کودکان ۶ تا ده سال و دسته دوم کودکان ۱۱ تا ۱۳ سال هستند. این مقطع برای اموزش پایه ی کودکان است.

گروه سوم اموزش متوسطه است(دبیرستان)این دوره به مدت ۳ سال طول کشیده و افراد را برای تحصیل در دانشگاه اسپانیا اماده می کند.

گروه سنی افرادی که در این مقطع تحصیل می کنند بین ۱۴ تا۱۶ سال است. پس از این دوره دانش اموز موظف به گذراندن یک دوره ی یک ساله به نام پیش دانشگاهی است که اگر این دوره را با موفقیت بگذراند می تواند در دانشگاه شرکت کند.

در رابطه با قوانین آموزشی اسپانیا،در مرحله ی بعد فرد وارد دانشگاه می شود و در چهار مقطع تحصیل می کند. این مقاطع شامل کاردانی،کارشناسی،کارشناسی ارشد و دکترا.

دولت اسپانیا نیز به دانشگاه ها مشاوره و توصیه هایی در جهت ارائه ی مدرکی معتبر و اجرای قوانین ارائه می دهد. مدارک معلمین ابتدایی را نیز دانشگاه ها ارزیابی کرده و اعتبار و نتیجه های حاصل از ارزیابی را ثبت می کنند.

شیوه ی اموزش معلمان در اسپانیا

اسپانیا دارای یک سیستم آموزشی یکپارچه و منظم است و معلمان نیز می بایست تحت اموزشی کلی قرار گرفته تا نحوه ی تدریس و رفتار با کودکان را بیاموزند. چارچوب کلی اموزش معلمین طبق قانون اصلاحات دانشگاه تصویب شده است.

معلمین مقاطع متوسطه می بایست دارای مدرکی حرفه ای و تخصصی در قالب ۱۶ تخصص باشند دوره های معلمی حداقل شامل ۶۰ واحد درسی است که طی یک سال تحصیلی به دانشجویان این رشته ارائه می شود درس های این دوره به دو بخش تئوری و عملی تقسیم می شود که شامل دروسی مانند روانشناسی،علوم اجتماعی و… اشاره کرد.

همین حالا از اینجا برای تعیین وقت مشاوره اقدام کنید


همین حالا میتوانید با مشاوران ما تماس بگیرید

واتساپ message تلگرام send تماس call


chat