پرشین اپلای

رشته های پزشکی رایگان در سوئد

رشته های پزشکی رایگان در سوئد 3 سال قبل

رشته های پزشکی رایگان در سوئد

رشته های پزشکی رایگان در سوئد ، یکی از کشور های پر طرفدار اروپا برای تحصیل دررشته های پزشکی و دندانپزشکی کشور سوئد است .

در تمام دانشگاه های پزشکی کشور سوئد برنامه آموزشی و طول دوره اخذ مدرک پزشکی یکسان میباشد .

هزینه تحصیل

هزینه تحصیل در رشته های پزشکی و دندانپزشکی در مقابل خدمات و امکانات پیشرفته ای که در دانشگاه های سوئد در اختیار دانشجو قرار میگیرد ارزان و پایین تر از بسیاری از کشور های دیگر اروپایی است.

اکثر مدارک پزشکی اخذ شده از دانشگاه های سوئد مورد تایید وزارت بهداشت ایران میباشد ولی بهتر است متقاضی پیش از اقدام به مهاجرت تحصیلی در خصوص دانشگاه پزشکی مورد نظر خود اطلاعاتی را کسب نماید وه به معتبر بودن ومورد تایید قرار گرفتن مدارک آن توسط وزارت بهداشت ایران اطمینان حاصل نماید.

رشته های پزشکی در دانشگا های کشور سوئد به زبان انگلیسی آموزش داده میشوند از این حیث برای افرادی که به زبان انگلیسی آشنایی ندارند پیش از شروع سال تحصیلی یک دوره آموزش زبان انگلیسی برگزار میگردد.

تحصیل پزشکی در سوئد به زبان سوئدی انجام می‌شود . گرچه کتاب‌ها اکثرا به زبان انگلیسی هستند و پزشکان سوئدی به زبان انگلیسی تسلط خوبی دارند ، اما برای انجام فعالیت‌های کلینیکی و بالینی ، تسلط به زبان سوئدی الزامی است.

دوره تحصیل پزشکی در کشور سوئد ۵ سل است که یک و سال و نیم از این زمان را دانشجو باید دوره های کارورزی را بگذراند که طی نمودن این دوره برای تمام دانشجویان پزشکی و دندانپزشکی در دانشگاه های سوئد اجباری می باشد.

که پس از طی این ۵ سال دانشجو موفق به اخذ مدرک پزشکی خود از بهترین دانشگاه های سوئد میگردد و میتواند در کشور سوئد یا در ایران به کار مشغول شود.

دانشگاهها

دانشگاه های انستیتو کرو لینسکا

دانشگاه گوتنبرگ

دانشگاه لوند

دانشگاه اوپسالا

دانشگاه لینشوپینگ

دانشگاه اومئو

از جمله دانشگاه های معتبر پزشکی در کشور سوئد میباشند. شهریه رشته های پزشکی و دندانپزشکی در دانشگا ه های کشور سوئد ۱۸۰ هزار کرون در سال میباشد .

همین حالا از اینجا برای تعیین وقت مشاوره اقدام کنید


همین حالا میتوانید با مشاوران ما تماس بگیرید

واتساپ message تلگرام send تماس call


chat