پرشین اپلای

تحصیلات تکمیلی در فرانسه

تحصیلات تکمیلی در فرانسه 3 سال قبل

تحصیلات تکمیلی در فرانسه

 جهت تحصیل در فرانسه فرد باید به این موضوع که چه مدت قصد دارد در فرانسه بماند و یا قصد و مقصود او از این هدف چیست توجه کرد که این موضوع به روادید معروف است.

درخواست های روادید توسط سفارت فرانسه واقع در تهران انجام می شود. درخواست ها ممکن است با تاخیر رو به رو شوند این تاخیرات معمولا به دلیل ناقص بودن مدارک فرد متقضی است.

روادید دارای انواع مختلفی است که در متن زیر به آن اشاره شده است.

دانشجویانی که قصد ماندگاری و تحصیل بلند مدت در کشور فرانسه را دارند:

این دانشجویان اگر از هر نوع ملیتی غیر از ملیت اروپایی باشند در صورتی که تحصیل آنها بیش از ۶ ماه به طول می انجامد می بایست جهت ادامه تحصیل روادید بلند مدت کسب کند که معمولا مدت اعتبار این روادید ها بیشتر از ۱ سال نمی باشد و فرد می بایست پس از یک سال آن را تمدید کند.

دانشجویانی که قصد ماندگاری و ادامه تحصیل برای مدت زمانی کوتاه را دارند:

این روادید برای افرادی که اقامت انها کمتر از ۶ ماه طول می کشد لازم است همچنین فرد با این مدت ماندگاری نمی تواند اقامت فرانسه را کسب کند.

افرادی که قصد ماندگاری و انجام تحصیلات تکمیلی در فرانسه را دارند باید توجه کنند که پذیرش از یک دانشگاه فرانسوی برای اخذ ویزا کافی نیست بلکه باید تسلط کامل به زبان فرانسوی داشته باشند تا بتوانند از این طریق افسر ویزا را متقاعد کند.

دانشگاه های فرانسه معمولا رایگان هستند که فرد قبل از ثبت نام در این دانشگاه ها باید ابتدا با شرکت در کالج ها مدرک زبان خود را کسب کردند مدت زمان دوره های زبان فرانسوی در کالج ها یک ساله است.

پس از ان فرد در یک ازمون مهارت شرکت می کند که این ازمون جهت ثابت کردن توانایی تحصیل در دانشگاه های فرانسه است.

 

همین حالا از اینجا برای تعیین وقت مشاوره اقدام کنید


همین حالا میتوانید با مشاوران ما تماس بگیرید

واتساپ message تلگرام send تماس call


chat