پرشین اپلای

لیسانس ، فوق لیسانس و دکتری در فرانسه

لیسانس ، فوق لیسانس و دکتری در 3 سال قبل

لیسانس ، فوق لیسانس و دکتری در فرانسه

 کشور فرانسه کشوری زیبا در غرب اروپا است. افراد زیادی در سراسر دنیا هستند که این کشور را جهت ادامه ی تحصیل انتخاب می کنند. از دلایل انتخاب این کشور جهت تحصیل می توان به دانشگاه ها و سیستم اموزشی عالی،آب و هوای معتدل این کشور و زیبایی های آن اشاره کرد.

مقطع کارشناسی به سه دوره تقسیم می شود. این سه دوره شامل L1 ،L2 و L3 است و دانشجویانی که متقاضی تحصیل رایگان در فرانسه هستند می بایست هر یک از این دوره ها را با تعداد واحد هایی که در آن ها مشخص شده است بگذرانند. مقطع کارشناسی در کشور فرانسه ۳ تا ۴ ساله است که افراد در این بین ۱۰ ساعت در هفته را می توانند به کاری مشغول شوند تا بتوانند هزینه ی تحصیل خود را پرداخت نمایند به ازای هر یک ساعت کاری در فرانسه فرد ۷ تا۱۰ یورو به دست می آورد. تحصیل در فرانسه به افرادی که دارای مدرک دیپلم هستند توصیه نمی شود در مقطع کارشناسی توصیه نمی شود چرا که اخذ ویزا در این کشور برای این مقطع دشوار است و همچنین اکثر رشته های تحصیلی در این کشور به زبان فرانسوی است بنابراین بهتر است فرد در کشور خود این دوره را بگذراند. افرادی که مایل به اخذ ویزای تحصیلی در این کشور هستند می بایست اولا دارای مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی بوده ثانیا می بایست معدل آنها بالای ۱۵ باشد تا شانس اخذ ویزا را داشته باشند.

تحصیل در مقطع فوق لیسانس در این کشور نیز گذراندن یک دوره ی ۱ ساله و یک دوره ی دو ساله به عنوان پیش نیاز دکتری می گذرانید. زبان رشته ها در این مقطع به زبان انگلیسی و فرانسوی است. جهت اخذ پذیرش تحصیلی در این مقطع باید معدل دیپلم شما بالای ۱۵ باشد.

مدت دکترا در فرانسه ۳ ساله است که مجددا تحصیل به زبان انگلیسی و فرانسوی امکان پذیر است. در این مقطع فرد اجازه ی ۳۰ ساعت کار در هفته را دارد که به ازای هر یک ساعت ۷ تا ۱۰ یورو دریافت می کند.

همین حالا از اینجا برای تعیین وقت مشاوره اقدام کنید


همین حالا میتوانید با مشاوران ما تماس بگیرید

واتساپ message تلگرام send تماس call


chat