پرشین اپلای

ویزای تحصیلی فنلاند

ویزای تحصیلی فنلاند 3 سال قبل

ویزای تحصیلی فنلاند

برای گرفتن ویزای تحصیلی فنلاند چه اقداماتی لازم است؟

مدارک مورد نیاز برای ویزای تحصیلی فنلاند چیست؟

برای صدور ویزای تحصیلی فنلاند، باید مستقیما از سفارت فنلاند در تهران، اقدام کرد. مدت زمان ویزای تحصیلی فنلاند یک ساله است و برای ماندن باید آن را تمدید کرد. شما برای رفتن به فنلاند برای تحصیل به ویزای تحصیلی فنلاند نیاز دارید و برای انجام کارهای تحصیلیتان باید درصدد گرفتن ویزای تحصیلی فنلاند باشید.

مدارک مورد نیاز برای گرفتن ویزای تحصیلی فنلاند

1.         اولین مدرک خیلی مهم برای گرفتن ویزای تحصیلی ارائه ی نامه ی پذیرش از دانشگاه مقصد در فنلاند و یا فایل آن به همراه دو نسخه کپی از آن.

2.         ارائه ی مدرک زبانی که تسلط شما را نشان دهد که بسته به دانشگاه مورد نظر باید همان مدرک خاص را ارائه دهید + دو نسخه کپی از آن.

3.         ارائه ی اصل پاسپورت به همراه دو نسخه کپی از آن.

4.         ارائه ی اصل شناسنامه به همراه دو کپی از آن.

5.         ارائه ی گواهی مبنی بر تمکن مالی فرد متقاضی به مبلغ حداقل ده هزار یورو به همراه دو نسخه کپی از آن.

6.         ارائه ی دوقطعه عکس 4 در 6.

7.         ارائه ی کامل مدارک تحصیلی قبل که مثلا اگر برای کارشناسی اقدام می کنید باید مدارک دیپلم و پیش دانشگاهی به همراه ریزنمرات در دو دوره را برای گرفتن ویزای تحصیلی اماده کنید، اگر برای کارشناسی ارشد اقدام می کنید باید مدارک دوره ی قبل یعنی لیسانس به همراه ریز نمرات را ارائه بفرمایید.

8.         ارائه ی گواهی بیمه شما به مدت یک سال و به اعتبار 30 هزار یورو

9.         ارائه ی تمام رزومه ای که دارید و کارهای علمی و کارهایی که در راستای رشته تحصیلی تان انجام داده اید نیز الزامی است. اگر فایلی برای کارهای علمی، پروژه و یا مقالاتی که انجام داده اید، ندارید حتما و الزاما بهتر است که برای خود درست کنید چرا که به گرفتن ویزای تحصیلی سرعت داده خواهد شد.

نکته ی بسیار مهم در مورد زمان گرفتن ویزای تحصیلی فنلاند

گرفتن ویزای تحصیلی برای دانشگاههای فنلاند تایم مشخصی دارد و مثل خیلی از کشور های دیگر زمان آزادی برای ان وجود ندارد این از یک سو و از سوی دیگر تعداد متقاضیان برای دانشگاه های فنلاند به خاطر سیستم آموزشی با کیفیت و امکانات رفاهی این کشور برای دانشجویان، هر ساله بسیار زیاد است. بنابراین اگر قصد تحصیل در فنلاند را دارید باید هرچه زودتر برای گرفتن ویزا اقدام کنید. زمان شروع کلاس ها در دانشگاههای فنلاند از اواخر تابستان و اوایل پاییز است.

نکته ی دیگر اینکه تمام مدارک مربوط به دانشگاههای پیام نور و علمی کاربردی معتبر است فارغ التحصیلان این دانشگاهها، نگران این قضیه نباشند. تنها مساله ای که از دانشگاهی به دانشگاه دیگر ممکن است متغیر باشد ریز نمرات شما و میزان معدل شماست که آن هم بنا به درخواست شما در انتخاب دانشگاههاست.

پس برای فرستادن مدارک گوش به زنگ بوده و هوشیار باشید چرا که اگر حتی فقط کمی از موعد مشخص شده زمان را رد کرده باشید مدارک شما برگشت خورده و باید یک سال دیگر صبر کنید. علاقه مندان تحصیل در فنلاند، دست بجنبانید.

همین حالا از اینجا برای تعیین وقت مشاوره اقدام کنید


همین حالا میتوانید با مشاوران ما تماس بگیرید

واتساپ message تلگرام send تماس call


chat