پرشین اپلای

معرفی کشور آلمان

معرفی کشور آلمان 3 سال قبل

آشنایی با کشور آلمان

ستاره ی درخشان اروپا، کشور آلمان، با پایتختی برلین جذابیت زیادی برای اکثر دانشجویان ایرانی دارد. آلمان با 16 ایالت در همسایگی کشورهای دانمارک، لهستان، جمهوری چک، اتریش، سوئیس، فرانسه، لوکزامبورگ، بلژیک، هلند قرار دارد. حدود جمعیت این کشور طی سرشماری سال 2011، 80 میلیون نفر تخمین زده شده است که حدود 6 میلیون نفر آن خارجی هستند که هامبورگ بالاترین میزان مهاجران را به خود اختصاص داده است. از شهر های مهم این کشور می توان مونیخ، فرانکفورت، هامبورگ، درسدن را نام برد.

فرهنگ و زبان

اکثر مردم این کشور آلمانی زبان با گویش های مختلف مانی، بادی، بایری، فرانکی، هسی، شوابی، کلنی وساکسی هستند و نوعی تعصب خاصی به زبان کشورخود دارند. مردم کشور آلمان بسیار منضبط، دقیق و سختکوش هستند. اولین مورد در قانون اساسی کشور آلمان احترام به انسانیت و جایگاه انسان است.

اشتغال و اقتصاد در کشور آلمان

درصد بیکاری این کشور بسیار پایین بوده و با بازار کار بسیار پر رونق توانسته خود را توانمند کند. آلمان از نظر اقتصادی در اروپا جایگاه بسیار ویژه ای دارد و همچنین جزو 4 تولید کننده ی بزرگ در سال 2009 شناخته شد. قطب حمل و نقل اروپا نیز به حساب می آید و قطار های سریع السیر آلمان خدمات ویژه ای را در اختیار شهروندان این کشور قرار داده است. آلمان میزبان بزرگترین نمایشگاه های دنیاست و بیشترین نمایشگاه ها در این کشور برگزار می شود. حدود 73 % از افراد شاغل در بخش خدمات در آلمان مشغول هستند. ارتباط روان بین صنعت و دانشگاه، موجب شده است، تحصیل در آلمان یکی از بهترین گزینه های زندگی آکادمیک دانشجویان باشد. بازار کار آلمان از بهترین بسترهای کار در دنیاست به طوری که در سال جاری نرخ بیکاری آلمان کمترین نرخ بیکاری را در کل دنیا داشته و در حدود 3.2 درصد بوده و با نرمال ترین نرخ تورم در حدود 2 درصد جزو امن ترین و بهترین کشورهای دنیا برای زندگی و کار شناخته میشود. آلمان جزو معدود کشورهایی است که هنوز تحصیلات در بیشتر استان ها و دانشگاههای دولتی آن رایگان بوده و بهترین مقصد برای مهاجرت تحصیلی در دنیا شناخته می شود.

آب و هوای کشور آلمان

این کشور دارای آب و هوایی با تابستان های گرم و زمستان های سرد می باشد. بارش باران نکته ی مثبتی برای متعادل سازی آب و هوا در این کشور است. جالب است بدانید آلمان کشور مهمی در تولید انگور و گرفتن سایر نوشیدنی ها از آن شناخته شده است. میانگین دما در ماه ژانویه 3 درجه سانتیگراد (38 فارنهایت) و در ماه جولای 22 درجه سانتیگراد (72فارنهایت) است. کمینه دما در آلمان معمولا 10- درجه سانتیگراد در زمستان ها و بیشینه دما نیز 35 درجه سانتیگراد در تابستان‌هاست. که این میزان از دما در تابستان معمولا تمایل به قسمت جنوب غربی آلمان دارد.

دین و مذهب

دین غالب کشور آلمان مسیحیت می باشد و طبق گزارشی اسلام با سهم 3.7 درصد از جمعیت در جایگاه دوم قرار دارد. قانون اساسی این کشور حتی دولت را موظف به بی طرفی در دین می کند و همه ی ادیان آزادند امور داخلی خود را به میل خویش سامان دهند و هیچ گونه تبعیضی برای ادیان های مختلف در این کشور وجود ندارد.

همین حالا از اینجا برای تعیین وقت مشاوره اقدام کنید

معرفی کشور


همین حالا میتوانید با مشاوران ما تماس بگیرید

واتساپ message تلگرام send تماس call


chat