پرشین اپلای

تبلیغات



لیسانس تبلیغات

برنامه های کارشناسی در تبلیغات

4577

سالهای تحصیل

3-4

هزینه های متوسط

2430 دلار

متوسط ​​حقوق سالانه

63018 دلار

 لیسانس تبلیغات کیست؟

تبلیغات مکانیزمی برای تبلیغ محصول ، ایده یا خدمات به بازار است که نتیجه فعالیت های تبلیغاتی را به وضوح نشان می دهد. هدف از تبلیغات ایجاد پیام اطلاعاتی است که عملکردهای مورد علاقه خریدار را نشان می دهد ، مزایای کالا را نشان می دهد ، خرید را تسهیل می کند. لیسانس تبلیغات بازاریابی تحصیلات تکمیلی است که می تواند تحقیق کند ، بازار را تجزیه و تحلیل کند و درباره مفهوم محصول تبلیغاتی فکر کند.

 وظایف اساسی کارشناسی تبلیغات چیست؟

فعالیت یک متخصص تبلیغات به شرح زیر است: اطلاع رسانی به مصرف کنندگان در مورد محصولات ، خدمات جدید ؛ ایجاد یک تصویر مثبت هم از محصول (خدمات) و هم از تولید کننده آن ؛ هدف نهایی تبلیغ دهنده تحریک فروش و همچنین پیگیری پیگیری اثربخشی تبلیغات و تحقیقات بازاریابی در زمینه تبلیغات تجاری است.

 لیسانس تبلیغات از کجا می تواند شغلی پیدا کند؟

وظایف کارشناسی تبلیغات تا حد زیادی به دامنه کار آنها بستگی دارد ، این شامل رسانه های جمعی (مطبوعات ، نشریات اینترنتی ، تلویزیون ، رادیو ، خبرگزاری ها) ، آژانس های تبلیغاتی ، شرکت های بزرگ ، سازمان های دولتی است. از نظر رشد شغلی افراد حرفه ای در این نمایه ، فرصتی برای یک آژانس تبلیغاتی کوچک فراهم می شود تا به یک آژانس بزرگتر تبدیل شود. چشم اندازهایی برای ریاست بخش تبلیغات یا حتی مدیر تبلیغات وجود دارد.

 چرا باید در رشته تبلیغات لیسانس بگیرید؟

کارشناسان پرشین اپلای دریافت مدرک تبلیغات را توصیه می کنند زیرا این حرفه به دلیل چشم انداز شغلی خوب و درآمد خوب متمایز است. 

کشور

دانشگاه ها

رتبه کشور

ایالات متحده

1054

1

چین

717

2

هند

372

3

مکزیک

189

4

روسیه

151

5

انگلستان

108

6

اوکراین

90

7

فرانسه

86

8

فیلیپین

67

9

آفریقای جنوبی

59

10

 

کارشناسی ارشد تبلیغات

برنامه های کارشناسی ارشد در تبلیغات

2304

سالهای تحصیل

1-2

هزینه های متوسط

2050 دلار

متوسط ​​حقوق سالانه

63018 دلار

 استاد تبلیغات کیست؟

تبلیغات مکانیزمی برای تبلیغ محصول ، ایده یا خدمات به بازار است که نتیجه فعالیت های تبلیغاتی را به وضوح نشان می دهد. هدف از تبلیغات ایجاد پیام اطلاعاتی است که عملکردهای مورد علاقه خریدار را نشان می دهد ، مزایای کالا را نشان می دهد ، خرید را تسهیل می کند. استاد تبلیغات بازاریابی یک متخصص است که اقدامات خاصی را برای ارتقا نام تجاری یک محصول ، خدمات یا ایده انجام می دهد.

 وظایف اساسی استاد تبلیغات چیست؟

فعالیت مدیر تبلیغات کاری است با کاربرد دانش اقتصاد بازار و کارآفرینی ، ترتیب قیمت گذاری و مالیات ، مدیریت و بازاریابی. یک مدیر تبلیغات با مشتریان یا خریداران بالقوه تماس برقرار می کند و به آنها پیشنهاد می دهد تبلیغات را در صفحات نشریه یا روی هوا قرار دهند. یک استاد تبلیغات از طریق تحقیقات بازاریابی در صنعت تبلیغات تجاری ، تأثیر یک کمپین تبلیغاتی را ردیابی می کند.

 استاد تبلیغات کجا می تواند کار کند؟

وظایف یک متخصص تبلیغات تا حد زیادی به دامنه کار آنها بستگی دارد. این می تواند رسانه های جمعی (مطبوعات ، نشریات اینترنتی ، تلویزیون ، رادیو ، خبرگزاری ها) ، آژانس های تبلیغاتی ، شرکت های بزرگ ، سازمان های دولتی باشد. از نظر رشد شغلی افراد حرفه ای در این نمایه ، فرصتی برای یک آژانس تبلیغاتی کوچک فراهم می شود تا به یک آژانس بزرگتر تبدیل شود. در اختیار داشتن استاد منجر به ریاست گروه تبلیغات یا مدیر تبلیغات می شود.

 چرا باید مدرک کارشناسی ارشد را در تبلیغات دریافت کنید؟

کارشناسان پرشین اپلای توصیه می کنند که یک استاد تبلیغات را به دست آورید زیرا این حرفه چشم انداز شغلی خوبی دارد و درآمد خوبی هم دارد. 

کشور

دانشگاه ها

رتبه کشور

هند

374

1

ایالات متحده

245

2

چین

143

3

فرانسه

92

4

مکزیک

91

5

روسیه

85

6

اوکراین

83

7

انگلستان

79

8

اسپانیا

58

9

مراکش

48

10

 

دکتر فلسفه در تبلیغات

برنامه های کارشناسی ارشد در تبلیغات

391

سالهای تحصیل

2-4

هزینه های متوسط

1908 دلار

متوسط ​​حقوق سالانه

63018 دلار

 دکترای تبلیغات کیست؟

دکترای فلسفه در امور مالی یک مدرک پیشرفته برای فارغ التحصیلان دانشکده های تاریخی است که براساس یک پایان نامه اعطا می شود. تبلیغات نوعی ارتباط صوتی یا تصویری از ارتباطات بازاریابی است که برای تبلیغ یا فروش یک محصول ، خدمات یا ایده از پیام غیر شخصی کاملاً حمایت شده استفاده می کند. حامیان تبلیغات اغلب مشاغلی هستند که تمایل دارند محصولات یا خدمات خود را تبلیغ کنند. تبلیغات با روابط عمومی از این نظر متفاوت است که یک تبلیغ دهنده برای پیام پخش شده هزینه پرداخت می کند و آن را کنترل می کند. طول دوره معمول یک دکترا سه سال است. این شامل یک ترم مطالعه اضافی و 2.5 سال کار پایان نامه و تحقیق است.

 وظایف دکترای تبلیغات چیست؟

وظایف اصلی دکترای تبلیغات: توسعه هویت برند ، ایجاد کمپین تبلیغاتی ، خدمات طراحی گرافیک ، بازاریابی محتوا ، نمایه سازی شبکه های اجتماعی و سایر موارد.

 دکترای تبلیغات از کجا می تواند موقعیت پیدا کند؟

فارغ التحصیلان دکترا در امور مالی می توانند موقعیتی را به عنوان دستیار تبلیغات ، دانشمند تحقیق ، دانشمند تعامل ، تجزیه و تحلیل محتوا و دیگران پیدا کنند.

 چرا باید دکترای تبلیغات بگیرید؟

کارشناسان شرکت پرشین اپلای توصیه می کنند در این مطالعه تحصیل کنند زیرا برگزاری دکترای فلسفه در تبلیغات حرفه جالبی است. فارغ التحصیلان تبلیغات دارای فرصت های شغلی زیادی هستند و همچنین درآمد پایداری دارند. فارغ التحصیلان دارای دکترای فلسفه دانش و تجربه بیشتری را نسبت به لیسانس و استاد در همان مطالعه کسب می کنند. 

کشور

دانشگاه ها

رتبه کشور

هند

48

1

ایالات متحده

39

2

فرانسه

22

3

اوکراین

17

4

روسیه

15

5

چین

14

6

انگلستان

14

7

ژاپن

12

8

ایران

10

9

پاکستان

10

10

 

chat